Espen-kun Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hvilken class bruker folket her da? så kunne vi hatt en clan tag som passet mere mot det. Fks Recon = ''CSU - Cant see us '' eller noe sånt. Ikke mobb for lame forslag Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 hmm, for øyeblikket blir det kun assault.. Har låst opp alt på engineer, driver med assault nå, så skal jeg ta medic og til slutt recon. Har en sånn tvangstanke om at jeg må unlocke alt på en klasse osv lol Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Klarer ikke å spille som noe annet enn medic eller engineer. Virker som om serverene er stabile i dag. Forresten er det noen som har lagt merke til at det er umulig å kjøre over noen på pc, mens det var skitlett på ps3? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Tips til dere med youtube bruker: WingsOfRedemption Idiot! Hvorfor ? ! Han har jo bare MW2-videoer... Så bare på Favorites Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 /whine Jeg kjenner jeg blir irritert av å spille "offentlig", ihvertfall når 5-6 folk står og venter på helikopter og fienden har planta bombe 15 meter bortenfor. Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 De som foreslo demolition man trophyen må være tjukk i hodet:P å rase hus og drepe 20 stk er umulig, hvertfall med tanke på hvor mye av huset du må ødelegge før det raser.... ingen går jo inn i ett hus uten vegger.... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 er AN94 kun burst? Jepp . Så kraftige våpen bør ha burst. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Noen som er med på litt gaming nå? Er dritt lei av å spille med randoms. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Noen som er med på litt gaming nå? Er dritt lei av å spille med randoms. Skulle gjerne, men er litt problemer med nettet nå. Neste squad deathmatch, husk å del ut helse! Hehe! Ble helt gal i går, du delte den ikke ut når vi satt trengt opp i ett gjørne! Trykket select tusen ganger! hehe! Tips! Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Sett enemy team voice som localized, da snakker russerne på gebrokkent engelsk istedet for russisk litt lettere og finne ut hva som skjer, eller hva folk trenger Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Noen som er med på litt gaming nå? Er dritt lei av å spille med randoms. Skulle gjerne, men er litt problemer med nettet nå. Neste squad deathmatch, husk å del ut helse! Hehe! Ble helt gal i går, du delte den ikke ut når vi satt trengt opp i ett gjørne! Trykket select tusen ganger! hehe! Tips! Åja, woops Jeg pleier aldri å høre når vi blir skutt på 24/7 :!: Menmen, det er derfor mic er nyttig å ha Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Takk for tipset, andypandy! Bare kast den! Hehe! Godt å ha den når vi blir skutt på iallefall! Endret 8. mars 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Noen som er med på litt gaming nå? Er dritt lei av å spille med randoms. Vet du savner meg :!: Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Noen som er med på litt gaming nå? Er dritt lei av å spille med randoms. Vet du savner meg :!: Åh jada Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 AN94 er Helt enig!! Åpnet alt på Recon, og spilt en del med M95. Fantastisk å kunne ta folk gjennom vegger, trær osv. Har ikke fått åpnet M16 enda, hvordan er den? Bedre? Er bursten like herlig? Noen som vet? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Har fått sjuk dilla på VSS Snaiperskaya Special Sniper Rifle, bruker 4xScopen og Magnum bullets. Sjukt go på nærkamp og distanse, og du har c4 Eneste negative er til tider mangel på ammo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå