Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det EA egentlig mener med dette er at vi skal kjøpe spillet en gang til? Fy faen EA er tragiske.

 

 

hvorfor sku du kjøpe en gang til? onslaugt mode og battlefield 1943 får du kjøpt i psn store

 

119 ellerno for begge.

 

 

men må si de er slue! oonslaugt mode var på noen KB!!!! altså modusen var der fra før av men de aktiverte den bare senere

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Så det EA egentlig mener med dette er at vi skal kjøpe spillet en gang til? Fy faen EA er tragiske.

 

 

hvorfor sku du kjøpe en gang til? onslaugt mode og battlefield 1943 får du kjøpt i psn store

 

119 ellerno for begge.

 

 

men må si de er slue! oonslaugt mode var på noen KB!!!! altså modusen var der fra før av men de aktiverte den bare senere

Det er slik med map packene også. Samme på mw2,, alle de nye banene var allerede inne på cd'n, men må bli aktivert.. Det er helt normalt.

Lenke til kommentar

Så det EA egentlig mener med dette er at vi skal kjøpe spillet en gang til? Fy faen EA er tragiske.

 

 

hvorfor sku du kjøpe en gang til? onslaugt mode og battlefield 1943 får du kjøpt i psn store

 

119 ellerno for begge.

 

 

men må si de er slue! oonslaugt mode var på noen KB!!!! altså modusen var der fra før av men de aktiverte den bare senere

Det er slik med map packene også. Samme på mw2,, alle de nye banene var allerede inne på cd'n, men må bli aktivert.. Det er helt normalt.

Eh.. nei?
Lenke til kommentar

Så det EA egentlig mener med dette er at vi skal kjøpe spillet en gang til? Fy faen EA er tragiske.

 

 

hvorfor sku du kjøpe en gang til? onslaugt mode og battlefield 1943 får du kjøpt i psn store

 

119 ellerno for begge.

 

 

men må si de er slue! oonslaugt mode var på noen KB!!!! altså modusen var der fra før av men de aktiverte den bare senere

Det er slik med map packene også. Samme på mw2,, alle de nye banene var allerede inne på cd'n, men må bli aktivert.. Det er helt normalt.

Eh.. nei?

Ehh.. Jo. Alt ligger inne på cd'n, og venter på å bli aktivert.

 

Var du en sjapp tur innom en runde hos som jeg spilte i sta?

 

Ble fort borte, men du så vel at jeg spilte conquest :)

 

 

Yep, that's correct. Var ikke pga du spilte Conquest at jeg forsvant, men at det var softcore.. Det takla jeg ikke tongue.gif

Husker da vi første gang spilte Hardcore, for 1, 1.5 mnd siden . Haha, da var du frustrert over at det var Hardcore, og at du aldri klarte å være i livet =P

Lenke til kommentar

ja er 7 filer på 300 mb jeg lastet ned for den første mappacken.

 

det var mye for å kun aktivere

I lanseringen av Resurgence map packen, slapp de frst filen som aktiverte map packen, så fort du skulle loade mappet fikk du en feilmelding at map filene manglet, senere kom en 400(?)Mb fil, som var banene.

 

 

Hva har MW2 med BC2 å gjøre?

 

 

Lenke til kommentar

Hva har du røyka? Det er en grunn til at du laster ned en fil på over 600MB når du har kjøpt map pakkene.

Var svært stor klage på det, siden folk måtte betale så mye for å bare aktivere maper. Map-packene var ganske dyre. Var også flere store kommentatorer som sa i videoene sine at de burde sende inn klage til activision.

 

Står en del om det på nettet også. Jeg leste i alle fall mye om det, da jeg spilte MW2. Nå gjør jeg heldigvis ikke det lenger, og har ikke tenkt å kjøpe Black Ops. Spillet er full av drit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...