109A3GNM Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Endret 20. august 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 LOL, alle ser at det derre er et redigert bilde.. Alle vet jo hvem som knivet hvem=P Lenke til kommentar
JMViper Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 nå har battlefield bad company 2 spillet mitt stått i hylla mi en stund! så nå er det på tide å spille litt igjen! og da kom jeg over ett problem! jeg skjønner godt at dere kan kalle meg litt "noob" nå! for det kan jeg selv inrømme! så her er spørsmålet! hvor i pokker skyter jeg med "maskin-kanonen" eller maskin-geværet på UAV og 'tanksene' jeg ser andre kan skyte med et annet våpen enn raketene på UAV-helikoptrene? og likens med en tanks hvordan avfyrer jeg maskingeværet, uten å skifte plass i 'kjøretøyet'? hehe ble ganske invniklet Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 R2 w/ Alternate Weapon Package. BTW: Jeg syns du er en skikkelig østlands-sosse-pyse DP, som ikke tørr å joine gamene jeg invitere deg til nå Du ska' ha kniven i baken før kvelden e' omme =P Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 R2 w/ Alternate Weapon Package. BTW: Jeg syns du er en skikkelig østlands-sosse-pyse DP, som ikke tørr å joine gamene jeg invitere deg til nå Du ska' ha kniven i baken før kvelden e' omme =P OffTopic. No offence, men viss det er bildet av deg så syns jeg du ser ut som en østlands-soss On topic. 100% på Red Dead Redemption nå så nå er jeg tilbake til BC2 Lenke til kommentar
JMViper Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 R2 w/ Alternate Weapon Package. BTW: Jeg syns du er en skikkelig østlands-sosse-pyse DP, som ikke tørr å joine gamene jeg invitere deg til nå Du ska' ha kniven i baken før kvelden e' omme =P aha! tusen takk! Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 R2 w/ Alternate Weapon Package. BTW: Jeg syns du er en skikkelig østlands-sosse-pyse DP, som ikke tørr å joine gamene jeg invitere deg til nå Du ska' ha kniven i baken før kvelden e' omme =P OffTopic. No offence, men viss det er bildet av deg så syns jeg du ser ut som en østlands-soss On topic. 100% på Red Dead Redemption nå så nå er jeg tilbake til BC2 Tss.. og ja, det er bilde av meg, og nei, det er ingen østlands-soss =P Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) R2 w/ Alternate Weapon Package. BTW: Jeg syns du er en skikkelig østlands-sosse-pyse DP, som ikke tørr å joine gamene jeg invitere deg til nå Du ska' ha kniven i baken før kvelden e' omme =P Gikk paa grillparty i gaar, glemte aa skru a ps3n... Endret 21. august 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Haha, BlackEyedBanjo (Plus50Gaming paa youtube) godtok friend requesten min Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg har JamieEHILLS, som er en god kommentator på Youtube Gøy å spille med ham over mic! Spille nå btw? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 IDAG FÅR DERE IKKE SPILLe, IDAG SKAL DERE VÆRE DRITA Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg har JamieEHILLS, som er en god kommentator på Youtube Gøy å spille med ham over mic! Spille nå btw? kommer på senere jeg, om dere enda spiller Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg har JamieEHILLS, som er en god kommentator på Youtube Gøy å spille med ham over mic! Spille nå btw? kommer på senere jeg, om dere enda spiller Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Haha, BlackEyedBanjo (Plus50Gaming paa youtube) godtok friend requesten min lol er dette han? http://www.youtube.com/user/BlackEyedBanjo Hohoho! Han er populær gitt, 24 subscibers? CAN I HAVE YOUR AUTOGRAPH? Jeg har JamieEHILLS, som er en god kommentator på Youtube Gøy å spille med ham over mic! Spille nå btw? Bedre enn DP sin lusne kar Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 morro: http://www.youtube.com/watch?v=MJ39p9UDdfs Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Det er jo Plus50Gaming jeg er subscriber til, ikke BlackeyedBanjo Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Yodel: Jeg kjører folk til fest idag, så da kan jeg ikke være drita Reiser i morgen tidlig til Dombås, så blir lite spilling fremover. Så bruker kvelden i kveld Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Yodel: Jeg kjører folk til fest idag, så da kan jeg ikke være drita Reiser i morgen tidlig til Dombås, så blir lite spilling fremover. Så bruker kvelden i kveld Dombås! Rett ved der jeg bor jo nesten... Til døkk som bestillte PX21 fra Gamestop; Hvor mye betalte dere da dere fikk pakken? Endret 22. august 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Nå husker jeg ikke hehe! Jaja, DP, jeg unsubbet plus50gaming etter at de lot en 11-12 åring med skrikestemme lage commentary. Og den søg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå