Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå har battlefield bad company 2 spillet mitt stått i hylla mi en stund! så nå er det på tide å spille litt igjen!

og da kom jeg over ett problem! jeg skjønner godt at dere kan kalle meg litt "noob" nå! for det kan jeg selv inrømme! så her er spørsmålet! hvor i pokker skyter jeg med "maskin-kanonen" eller maskin-geværet på UAV og 'tanksene' jeg ser andre kan skyte med et annet våpen enn raketene på UAV-helikoptrene? og likens med en tanks hvordan avfyrer jeg maskingeværet, uten å skifte plass i 'kjøretøyet'?

hehe ble ganske invniklet :roll:

Lenke til kommentar

R2 w/ Alternate Weapon Package.

 

BTW: Jeg syns du er en skikkelig østlands-sosse-pyse DP, som ikke tørr å joine gamene jeg invitere deg til nå :) Du ska' ha kniven i baken før kvelden e' omme =P

 

OffTopic. No offence, men viss det er bildet av deg så syns jeg du ser ut som en østlands-soss :p

 

On topic. 100% på Red Dead Redemption nå så nå er jeg tilbake til BC2 :p

Lenke til kommentar

R2 w/ Alternate Weapon Package.

 

BTW: Jeg syns du er en skikkelig østlands-sosse-pyse DP, som ikke tørr å joine gamene jeg invitere deg til nå :) Du ska' ha kniven i baken før kvelden e' omme =P

 

OffTopic. No offence, men viss det er bildet av deg så syns jeg du ser ut som en østlands-soss :p

 

On topic. 100% på Red Dead Redemption nå så nå er jeg tilbake til BC2 :p

Tss.. og ja, det er bilde av meg, og nei, det er ingen østlands-soss =P

Lenke til kommentar

R2 w/ Alternate Weapon Package.

 

BTW: Jeg syns du er en skikkelig østlands-sosse-pyse DP, som ikke tørr å joine gamene jeg invitere deg til nå :) Du ska' ha kniven i baken før kvelden e' omme =P

 

 

Gikk paa grillparty i gaar, glemte aa skru a ps3n...

Endret av DarkPassenger
Lenke til kommentar

Yodel: Jeg kjører folk til fest idag, så da kan jeg ikke være drita :) Reiser i morgen tidlig til Dombås, så blir lite spilling fremover. Så bruker kvelden i kveld :)

Dombås! Rett ved der jeg bor jo :new_woot: nesten...

 

Til døkk som bestillte PX21 fra Gamestop; Hvor mye betalte dere da dere fikk pakken?

Endret av Mr_Outjecti0n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...