Fifa_Fisken Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Add fotball_fisken om du vil spille. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Dere guttaboys, dere spiller hardcore ja? Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 I morgen begynner skolehverdagen for min del, og da blir det mindre spilling igjen. Har ikke spilt i helga pga hyttetur med diverse som hører til Angående angrep på 4. base, valparaiso, synes jeg det kan være greit og bruke haugen til høyre for å ta kontroll også angripe B og arme. A tas greiest ved å angripe helt til venstre, husk å kaste granater på de som sitter på den lille fjellhyllen, for så å kjempe seg inn på A. Hjelper og mye og ha med bradlyen i angrep for å skape kaos. OT: Angående hardcore: http://www.youtube.com/watch?v=Y5pdgyOzJtE 1 Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Jeg spiller hardcore. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Fant ut at jeg bare kan spille om natta hvis jeg vil slippe å spille mot C4 homser... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 17. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 C4 er ett enormt problem i dette spillet... Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Skulle ikke de fikse den C4 greien snart da? Er klar for spilling nå, men herre.. har kjørt bil i hele dag og er utslitt! =P Lenke til kommentar
att Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Fikse hvilken C4 greie? At det er for enkelt å sprenge M-COM greiene? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 17. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Riktig. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 er så dødsirriterende! på flere baner går de en etasje over ellerno g legger c4 på gulvet over bomba og sprenger den! er så irriterende Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Grunnen til at jeg ikke spiller for tiden, er at jeg har flyttet på hybel. Og der er tidenes minste tv -.- Til og med mindre enn den jeg har spillt på før. Har bestillt ny, så det blir mer spillings når den ankommer Bor også med to som er flittig bruker av tv, men skal nok dope de noen ganger og stjele tv'n. Om jeg spiller noe uten mic nå, så er det fordi jeg spiller med kamerater som har lyst til å se spillet Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Blir bare disconecta nå, noen andre som har problemer? OT: forresten, digg sang, stresslessen <3 Endret 18. august 2010 av Espen-kun Lenke til kommentar
att Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 er så dødsirriterende! på flere baner går de en etasje over ellerno g legger c4 på gulvet over bomba og sprenger den! er så irriterende Det er ikke bare med C4 folk sprenger de, men også med miner. Alt for enkelt. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 18. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Grunnen til at jeg ikke spiller for tiden, er at jeg har flyttet på hybel. Og der er tidenes minste tv -.- Til og med mindre enn den jeg har spillt på før. Har bestillt ny, så det blir mer spillings når den ankommer Bor også med to som er flittig bruker av tv, men skal nok dope de noen ganger og stjele tv'n. Om jeg spiller noe uten mic nå, så er det fordi jeg spiller med kamerater som har lyst til å se spillet Men singstar rocker du! Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Hehe. Måtte ta med PS3'n til noen kamerater som skulle prøve singstar PS3'n står igjen hos døm i kveld, så hvis døkk ser at jeg/døm er på, så er det bare å spamme på med meldinger :!: PS: det var ikke jeg som sang Offspring Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 æsj, du er ikke på! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 ville spamme med mye kødd. hvis de kommer på, skal eg spamme med mye crap? Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Skriv til dem: "åh, fy søren. Ble så kåt av å ha cybersex med deg i går. Samtidig så ble det ekstra opphissende å spille Battlefield samtidig, ettersom jeg kunne drepe folk samtidig som jeg kom". Bare et forslag lix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå