Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I morgen begynner skolehverdagen for min del, og da blir det mindre spilling igjen. Har ikke spilt i helga pga hyttetur med diverse som hører til :p

Angående angrep på 4. base, valparaiso, synes jeg det kan være greit og bruke haugen til høyre for å ta kontroll også angripe B og arme. A tas greiest ved å angripe helt til venstre, husk å kaste granater på de som sitter på den lille fjellhyllen, for så å kjempe seg inn på A. Hjelper og mye og ha med bradlyen i angrep for å skape kaos.

OT: Angående hardcore:

http://www.youtube.com/watch?v=Y5pdgyOzJtE

• Liker 1
Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg ikke spiller for tiden, er at jeg har flyttet på hybel. Og der er tidenes minste tv -.- Til og med mindre enn den jeg har spillt på før. Har bestillt ny, så det blir mer spillings når den ankommer ;)

Bor også med to som er flittig bruker av tv, men skal nok dope de noen ganger og stjele tv'n. Om jeg spiller noe uten mic nå, så er det fordi jeg spiller med kamerater som har lyst til å se spillet :p

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg ikke spiller for tiden, er at jeg har flyttet på hybel. Og der er tidenes minste tv -.- Til og med mindre enn den jeg har spillt på før. Har bestillt ny, så det blir mer spillings når den ankommer ;)

Bor også med to som er flittig bruker av tv, men skal nok dope de noen ganger og stjele tv'n. Om jeg spiller noe uten mic nå, så er det fordi jeg spiller med kamerater som har lyst til å se spillet :p

Men singstar rocker du!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...