Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg eeelsker at alle nybegynnere (Rank 0 - 12ca) er snipere(lykkelig uvitende om hva arbeidstittelen recon egentlig betyr). Jeg eeelsker at de tror at M95 er den beste børsa i gamet og kun bruker den.

(Jeg elsker ikke noe av det) ...eller jo, at de bruker M95 passer meg ypperlig egentlig, siden den har reddet livet mitt ved flere anledninger mht til at den ikke er riktig så nøyaktig som feks M24 eller Gol. Etter min egen erfaring iallefall.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ai ai ai, guttaboys,, mister sykebjørn har fått lappen og kjører rundt som en galning i bergens gater! Blir kanskje lite spilling av den grunn =P Deilig å stå på første forsøk må jeg si :)

Klarte utrolig nok å kjøre i feil kjøreretning i bergen for 1 time siden dog.. va faen meg umulig å vite hvilken vei jeg skulle, og da endte jeg opp i feil retning. To sekunder etter at jeg har klart å snu bilen, kommer politiet rett ved sidenav meg.. heldigvis, sier nå bare jeg. Gla jeg klarte å holde roen vaffal, ellers kunne første dag endt stygt. Men jeg kjører egentlig veldig bra, og det er første gang jeg har gjort en så stor feil.. jaja.

Men back to topic: Noen som har funnet en fin vei å angripe på Valpariaso når det gjelder 4 base? Føler den er ganske umulig av og til. Spilte med Arnesen for noen dager siden, og han kan vel bekrefte at akkurat 4 base va umulig =P

Var for noen dager siden ferdig med alle classene, og er veldig interessant å se at KD'n gikk ned fra 2.14 til 1.10 fra jeg va sniper til jeg byttet til classene. Har begynt å spille sniper igjen, og KD'n er på vei opp igjen. Du tenker gjerne at jeg er en defensiv sniper, og at det gjør at jeg uansett får bedre KD.. men jeg er "in the battle" og som oftes den som blander M-com.. Så det så! (Har fått i meg litt øl...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...