Arnesen62 Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 må ha PVR recorder da, ikke alle som har det ^^ Så sant, så sant. Hadde vært sykt fett da. Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Noen som er med på å spille i dag? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Blir nok lite spilling for min del de 2 neste ukene Er fadder på universitet og skal lede fyllekula de neste 2 ukene Lenke til kommentar
Skarp10 Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Hvordan kan man oppgradere våpen til SA (SPECACT)? Jeg har lyst til å oppgradere M60, men finner ikke ut hvordan... Har hørt at man kan kjøpe det, men det kommer jeg ikke til å gjøre. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 du må kjøpe Lenke til kommentar
Skarp10 Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Ok Takk for så raskt svar Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Du kan ikke oppgradere M60. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Det er kun M162A , MG3, M95 og UMP-45 som blir oppgradert i Spectact kitet. Lenke til kommentar
att Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 må ha PVR recorder da, ikke alle som har det ^^ Jeg har en Get Box HD PVR. Jeg kan altså ta opp fra PS3 med den? Vet du hvordan? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Det går ikke Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Noen som er med på gaming i kveld? fra 7 til 11 eller 12? Hadde vert fett å spille sammen med andre en randoms for en gangs skyld. Add meg på PSN. Fotball_Fisken Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Jeg eeelsker at alle nybegynnere (Rank 0 - 12ca) er snipere(lykkelig uvitende om hva arbeidstittelen recon egentlig betyr). Jeg eeelsker at de tror at M95 er den beste børsa i gamet og kun bruker den. (Jeg elsker ikke noe av det) ...eller jo, at de bruker M95 passer meg ypperlig egentlig, siden den har reddet livet mitt ved flere anledninger mht til at den ikke er riktig så nøyaktig som feks M24 eller Gol. Etter min egen erfaring iallefall. 1 Lenke til kommentar
seblar Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Noen som spiller nå eller? Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Jeg gjør, blir du med? Add Fotball_Fisken Lenke til kommentar
seblar Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Måtte legge meg siden jeg må tidligere opp imorgen:/ Sooorry:( Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Ai ai ai, guttaboys,, mister sykebjørn har fått lappen og kjører rundt som en galning i bergens gater! Blir kanskje lite spilling av den grunn =P Deilig å stå på første forsøk må jeg si Klarte utrolig nok å kjøre i feil kjøreretning i bergen for 1 time siden dog.. va faen meg umulig å vite hvilken vei jeg skulle, og da endte jeg opp i feil retning. To sekunder etter at jeg har klart å snu bilen, kommer politiet rett ved sidenav meg.. heldigvis, sier nå bare jeg. Gla jeg klarte å holde roen vaffal, ellers kunne første dag endt stygt. Men jeg kjører egentlig veldig bra, og det er første gang jeg har gjort en så stor feil.. jaja. Men back to topic: Noen som har funnet en fin vei å angripe på Valpariaso når det gjelder 4 base? Føler den er ganske umulig av og til. Spilte med Arnesen for noen dager siden, og han kan vel bekrefte at akkurat 4 base va umulig =P Var for noen dager siden ferdig med alle classene, og er veldig interessant å se at KD'n gikk ned fra 2.14 til 1.10 fra jeg va sniper til jeg byttet til classene. Har begynt å spille sniper igjen, og KD'n er på vei opp igjen. Du tenker gjerne at jeg er en defensiv sniper, og at det gjør at jeg uansett får bedre KD.. men jeg er "in the battle" og som oftes den som blander M-com.. Så det så! (Har fått i meg litt øl...) Lenke til kommentar
Frozen_Vafler Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 ^ gratis med lappen klarte både teori og oppkjøring i første forsøk jeg Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOB! Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Noen som er med på litt spilling i dag? Jeg kan til 5-6 tiden og muligens litt i 9-10 tiden. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 jeg kan kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå