Christoffero89 Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 er ddet bare meg eller hakker sniperen når man sikter inn på enkelte steder? sikter jeg inn på båten så går ikke siktet smoth fram og tilbake men hakker. mens sikter ejg andre plaser hakker det ikke i det hele tatt? er det spillet som er slik eller er ps3 min rar? Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Ja, syns det er litt merkelig. Har opplevd lignende selv. Har fundert litt, og det er vel ingen av statsa som betyr noe,, selv ikke score/minute, ettersom noen på laget er litt mer defensive, tar ulike roller osv. Elsker konklusjonen min: lagspill er det som betyr noe Og det merker jeg nå, mens jeg spiller alene, at det er umulig å ta noen grep i kampen. Det eneste jeg kan gjøre er å kille arme/disarme, men jeg har aldri backup - frustrerende. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 OMG! Kjøp deg X360 da. Det er ett eller annet stoff du har i henda som PS3'n er alergisk mot. Du har jo aldri en skikkelig PS3, uansett hvor mange nye du får =P Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 (endret) jeg bare lurte om det er spillet som er slik da det kun skjer på enkelte steder. har noen opplevd dette? skal ikke ha xbox da jeg ikke likern. Endret 15. august 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Xbox er faktisk værre på dette.. Min PS3 sliter litt i store eksplosjoner, og snipergreier (som Cosmo skrev) Lenke til kommentar
seblar Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 OMG! Kjøp deg X360 da. Det er ett eller annet stoff du har i henda som PS3'n er alergisk mot. Du har jo aldri en skikkelig PS3, uansett hvor mange nye du får =P Haha, skulle akkurat til å skrive noe lignende :!: Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 (endret) ok, ja husker xboxen haha. dette skjer ikke overalt, men kun på enkelte steder så litt merklig, mistenker spillet. bleboy: ikke min feil jeg har vært veldig uheldig:P Endret 15. august 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Hvis vi i sqauden bestemmer oss for å vinne, så er det stor sjanse for at vi vinner. Merket det herom dagen da vi spilte. Bare vi gikk inn for det, så vant vi jo. Hadde vi spillt sånn fra starten så kunne vi jo hatt en meget høy win/loss ratio. Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Hvis vi i sqauden bestemmer oss for å vinne, så er det stor sjanse for at vi vinner. Merket det herom dagen da vi spilte. Bare vi gikk inn for det, så vant vi jo. Hadde vi spillt sånn fra starten så kunne vi jo hatt en meget høy win/loss ratio. Så sant, så sant! Grunnen til at jeg har så lav er fordi når jeg spiller med random folk, så gjør de ikke en shiiit! Forresten, spille? Endret 15. august 2010 av Arnesen62 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 hater å spille med folk som ikke gjør en dritt! Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 hater å spille med folk som ikke gjør en dritt! Collateral med M24! Fikk to marksmanbonuser på 124! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 er noen på i natt? Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 hater å spille med folk som ikke gjør en dritt! Collateral med M24! Fikk to marksmanbonuser på 124! Nice! Lenke til kommentar
att Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 "Vedlikehold pågår på PlayStation Network". Bare hos meg, eller hos dere andre også? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Ikke hos meg :> Lenke til kommentar
seblar Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 (endret) "Vedlikehold pågår på PlayStation Network". Bare hos meg, eller hos dere andre også? Var sånn istad hos meg, men kom inn ganske raskt Edit: Failed to connect to Playstation Network Endret 15. august 2010 av BlueB0y Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 1 kill fra platinum på M24 =P Lenke til kommentar
Frozen_Vafler Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 den beste bfbc2 videoen på youtube ifølge meg. 1:05 trippel kill med sniper jeg syns dere NSN gutta burde legge ut en video dere også. hadde vært kult http://www.youtube.com/watch?v=aZ0TVuS7sF4&playnext=1&videos=LeE-5lCqNdk&feature=grec_index Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 må ha PVR recorder da, ikke alle som har det ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå