PCBerg Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 jeg er full. Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 jeg er full. Haha, skulle gjerne ha spilt med deg. Men jeg er så forbanna på det spillet der! Hadde nettopp en jævlig frustrerende runde! Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 jeg er full. Haha, skulle gjerne ha spilt med deg. Men jeg er så forbanna på det spillet der! Hadde nettopp en jævlig frustrerende runde! Jeg blir med nå!!! Lenke til kommentar
ThreePinkApples Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Vil bare stille et lite spørsmål... Hvordan klarer dere å spille et FPS spill på konsol? Det er jo så mye mindre presist å styre enn på PC >.> Jeg har spilt endel FPS spill på konsol men har aldri klart å venne meg til den måten å styre siktet på. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Det er fantasskitsk!!! BLAARGHH! Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Vil bare stille et lite spørsmål... Hvordan klarer dere å spille et FPS spill på konsol? Det er jo så mye mindre presist å styre enn på PC >.> Jeg har spilt endel FPS spill på konsol men har aldri klart å venne meg til den måten å styre siktet på. It's all about practice. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 nei jeg snipet ikke han i hodet. det må ha vært med uhell fordi på lange avstander ser man ikke navna på HC. han startet med å skyte meg ved heliet. men samma det. gjort er gjort Jo, du skøt meg i hodet da jeg og Arnesen stod og venten på Hinden på Atacama Desert. Vi sprang mot Heli-paden, men du stod der også som sniper. Plutselig sprang du bort, og plutselig ble jeg skutt av en sniper. Trodde det var en fiende som stod i basen, med stod at killer var: [NSN]Christoffero89 med M95 spec-act. Skøt deg ved heliet på Valparaiso fordi vi stod og ventet på det. Og når jeg står og venter på en BlackHawk, så driter jeg i hvem som setter seg inn i det. JEG var der først, og neggu faen om noen skal ta det ene som jeg liker i gamet fra meg... SPILLE Arnesen!!! Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Nei, jeg går og laller :/ Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Nei, jeg går og laller :/ Greeeit! Jeg er med, litt er du på? Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 e yyy fyllekjørijg hvem bli rmed ? blir bea! joijnf da Lenke til kommentar
att Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Og når jeg står og venter på en BlackHawk, så driter jeg i hvem som setter seg inn i det. JEG var der først, og neggu faen om noen skal ta det ene som jeg liker i gamet fra meg... Hehe, så når noen faktisk er raskere enn deg inn i helikopteret, så gjelder ikke det bare fordi du står å venter? Første mann til mølla-prinsippet er det bare å ta rennefart å drite i? Gjelder det samme med tangs eller UAV el? Endret 15. august 2010 av att Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Ja, men når jeg har stått og ventet i 5 minutter, og det kommer en sniper som skal bruke heliet kun for å hoppe av på et sniper-sted, så blir jeg forbanna. Greit nok at noen springer og tar heliet, men ikke når jeg står og venter. Lenke til kommentar
att Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Hehe, ja - jeg ser den. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 (endret) nei jeg snipet ikke han i hodet. det må ha vært med uhell fordi på lange avstander ser man ikke navna på HC. han startet med å skyte meg ved heliet. men samma det. gjort er gjort Jo, du skøt meg i hodet da jeg og Arnesen stod og venten på Hinden på Atacama Desert. Vi sprang mot Heli-paden, men du stod der også som sniper. Plutselig sprang du bort, og plutselig ble jeg skutt av en sniper. Trodde det var en fiende som stod i basen, med stod at killer var: [NSN]Christoffero89 med M95 spec-act. Skøt deg ved heliet på Valparaiso fordi vi stod og ventet på det. Og når jeg står og venter på en BlackHawk, så driter jeg i hvem som setter seg inn i det. JEG var der først, og neggu faen om noen skal ta det ene som jeg liker i gamet fra meg... SPILLE Arnesen!!! Jeg husker ikke å ga skutt koen teammates på den banen. Om jeg gjorde det så beklager det Endret 15. august 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Hva faen, skulle tro vi alle var alkiser Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Hva faen, skulle tro vi alle var alkiser Jepp :!: Foreslår at vi bytter om navnet på tråden til: Battlefield Bad Company 2 (PS3)/Alkiser Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Hahaha! Skal være glad jeg ikke spilte i går natt, for da hadde alt gått til helvete. Har aldri vært så full som i går, pluss det gikk til helvete med madammen, så det gjorde jo at jeg drakk mer.. BC i dag? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Når? http://www.vg.no/iphone/article.php?artid=10035601 Greit å fyllekjøre helikoptret men hold dere unna gressklipperen Endret 15. august 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Spiller aldri til en bestemt tid, bare spiller når jeg har lyst .. du får oppdatere deg selv på psn = P Høyeste skill level er 200 right? Har 199 nå, men skulle gjerne knekt koden for å få 200 . Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 15. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Skill level har ingenting å si! Det er latterlig i spillet. Jeg kan ligge på 200 lenge, og gjøre det mye bedre dagen etter å havne på 182. Det har ingenting å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå