Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei jeg snipet ikke han i hodet. det må ha vært med uhell fordi på lange avstander ser man ikke navna på HC. han startet med å skyte meg ved heliet.

men samma det. gjort er gjort

Jo, du skøt meg i hodet da jeg og Arnesen stod og venten på Hinden på Atacama Desert. Vi sprang mot Heli-paden, men du stod der også som sniper. Plutselig sprang du bort, og plutselig ble jeg skutt av en sniper. Trodde det var en fiende som stod i basen, med stod at killer var: [NSN]Christoffero89 med M95 spec-act.

Skøt deg ved heliet på Valparaiso fordi vi stod og ventet på det. Og når jeg står og venter på en BlackHawk, så driter jeg i hvem som setter seg inn i det. JEG var der først, og neggu faen om noen skal ta det ene som jeg liker i gamet fra meg...

SPILLE Arnesen!!!

Lenke til kommentar
Og når jeg står og venter på en BlackHawk, så driter jeg i hvem som setter seg inn i det. JEG var der først, og neggu faen om noen skal ta det ene som jeg liker i gamet fra meg...

Hehe, så når noen faktisk er raskere enn deg inn i helikopteret, så gjelder ikke det bare fordi du står å venter? Første mann til mølla-prinsippet er det bare å ta rennefart å drite i? Gjelder det samme med tangs eller UAV el?

:p

Endret av att
Lenke til kommentar

nei jeg snipet ikke han i hodet. det må ha vært med uhell fordi på lange avstander ser man ikke navna på HC. han startet med å skyte meg ved heliet.

men samma det. gjort er gjort

Jo, du skøt meg i hodet da jeg og Arnesen stod og venten på Hinden på Atacama Desert. Vi sprang mot Heli-paden, men du stod der også som sniper. Plutselig sprang du bort, og plutselig ble jeg skutt av en sniper. Trodde det var en fiende som stod i basen, med stod at killer var: [NSN]Christoffero89 med M95 spec-act.

Skøt deg ved heliet på Valparaiso fordi vi stod og ventet på det. Og når jeg står og venter på en BlackHawk, så driter jeg i hvem som setter seg inn i det. JEG var der først, og neggu faen om noen skal ta det ene som jeg liker i gamet fra meg...

SPILLE Arnesen!!!

Jeg husker ikke å ga skutt koen teammates på den banen. Om jeg gjorde det så beklager det

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...