Joffii Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Foreløbig Rank 5159 etter 22timer Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Foreløbig Rank 5159 etter 22timer impressive Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Tips til dere med youtube bruker: WingsOfRedemption Idiot! Hvorfor ? ! Han har jo bare MW2-videoer... Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 derfor han kun har lagt ut BFBC2 videoer i det siste, ja daså... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Tips til dere med youtube bruker: WingsOfRedemption Idiot! Hvorfor ? ! Han har jo bare MW2-videoer... Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Han har 14 videoer ute av BFBC2. Kanskje du burde sjekke litt opp før du sier noe ? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Digg å fylle en firhjuling med C4, og kjøre inn i motstanderen sin base og hoppe av. Ahm, Tripple kill Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Evt. et helikopter Eller generelt ting som kan beveges og pløyes inn i motstandere hehe. Men ja, herlig taktikk! Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 87827 etter 10 timer. Æsj, det er nesten flaut å poste her. Men nå har jeg en ekstremt liten TV så det er umulig å se noe som helst. Hadde samme problemet før da jeg spilte på en knøttliten 20 tommer, men så kjøpte jeg en HD klar 32 tommer, og da gikk alt så mye lettere Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hva sier folket om en eller annen form for clan tag? [CAHS] (Crazy Animal Hit Squad) Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hva sier folket om en eller annen form for clan tag? Nå kan det hende jeg er litt på jordet, men har ikke spilt noe særlig aktivt online-spill, men akkurat hva vil en clan gjøre? Er det slik at man da får opp de som er med i klanen som "venner" på en måte? Isåfall så er jeg med og men navn, det får overlates til de kreative.. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Har ikke sett hvor i spillet jeg kan velge clantag. Noen som vil guide? Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Har ikke sett hvor i spillet jeg kan velge clantag. Noen som vil guide? Multiplayer -> Play With Friends -> Start-knappen, mener jeg å huske Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Tror ikke det er annet enn du kan kjenne igjen hverandre fordi dere har samme tag, ingen andre funksjoner. Correct me if im wrong Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Åja, så taggen blir ståendes foran nicket når man spiller? Endret 8. mars 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Åja, så taggen blir ståendes foran nicket når man spiller? Correctamondo! Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jamendaså, har vel forestten sett det på andre spillere når jeg tenker meg om og.. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Er det ikke bare mulighet for 3 bokstaver i clan tag, viss ikke er jeg generelt med på det meste. (Er billig ) Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Jeg tenkte vi kunne ha en clan tag for og skape litt tilhørlighet ute på slagmarken. Det er jo trossalt bare plass ti 4 stk i en squad, så om man er fler, og spiller med fler squads, så er det lettere og dra kjensel på hverandre EDIT: typo Endret 8. mars 2010 av andypandy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå