Christoffero89 Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 (endret) hvordan klarer ud å spille med så høy sensitivitet:O? Endret 14. august 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Spilte med 10 i sensitivitet på Modern Warfare 2. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 prøvde litt nå jeg. gikk ikke bra og var sykt ustabil xD haha Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 hvordan klarer ud å spille med så høy sensitivitet:O? Spiller med full sensitivitet hele tiden. Bruker selv 7/8 i MW2, noe som faktisk er mye høyere enn full sensitivitet på BF. Og forresten, gi faen å teamkill meg og Outjection. Helt unødvendig! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Dere startet med å teamkille meg ut av helikoptret og så en gang etter. jeg tok igjen da jeg fikk nokk! det var helt unødvendig, så ikke kom her og si det er helt unødvendig når dere 2 startet. vet ikke om det var deg eller out.. men en av dere startet og fortsatte. Endret 14. august 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Dere startet med å teamkille meg ut av helikoptret og så en gang etter. jeg tok igjen da jeg fikk nokk! det var helt unødvendig, så ikke kom her og si det er helt unødvendig når dere 2 startet. vet ikke om det var deg eller out.. men en av dere startet og fortsatte. Ehm, du starter med å teamkille Outjection på Atacama Deseert. Du skjøt han i hodet med sniper, og ja, du så at det var han. Så når du ser at jeg og Outjection venter på Blackhawken på Valparaiso, så tar du heliet fra oss? Du må jo forstå at vi skulle bruke det. Det du gjør der er bare å ødelegge. Så bare drit i å komme her å si at vi startet! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 nei jeg snipet ikke han i hodet. det må ha vært med uhell fordi på lange avstander ser man ikke navna på HC. han startet med å skyte meg ved heliet. men samma det. gjort er gjort Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Hehe, nei. Måtte bare gi beskjed, for slike ting som det skaper bare dårlig stemning. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 ja, jeg var pisst off på dere:P Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 (endret) ja, jeg var pisst off på dere:P Du har faen ingen grunn til det. Vi som har det, du som begynte uten grunn. Har også hørt fra noen andre her forumet at du har skutt/drept de. Så bare vær stille. Har lagt det bak meg jeg, bare sier ifra. End of discussion Endret 14. august 2010 av Arnesen62 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 (endret) . første teamkill den runden var på helikoptret av dere. jeg skøt INGEN på laget før det, så ikke kom og beskyld meg for noe jeg ikke har gjort. end of discussion jeg har også lagt det bak meg, men godtar ikke å beskylt for noe jeg ikke gjorde. Endret 14. august 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 14. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 nei jeg snipet ikke han i hodet. det må ha vært med uhell fordi på lange avstander ser man ikke navna på HC. han startet med å skyte meg ved heliet. men samma det. gjort er gjort Man ser da for faen om det er blått eller grønt? Det betyr lagkamerat. Du teamkillet meg 2 ganger på valparaiso første gangen du joinet oss. Var rett før jeg flippet da du faktisk presterte å le på micen andre gangen. ja, jeg var pisst off på dere:P Jeg ble pist off på deg da du lo andre gangen du drepte meg. Drepte jeg deg igjen da med vilje? Nei. Måtte få det ut, pga de pisset meg off da. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 (endret) det må ha vært kammeraten min eventuelt. han prøvde litt for første gang. jeg så ikke akkurat da, så godt mulig han skøt feil person. han var ny og skjøt på alt som beveget seg i starten. beklager det. hva vi lo av husker jeg ikke. Endret 14. august 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 14. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Det var din stemme som snakket da jeg ba deg gi faen iom at det fucket opp min KD med unødvendige deaths, og det var din stemme som snakket sekunder før jeg ble skutt i ryggen da jeg var på vei for å disarme. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 (endret) jeg det er min stemme når bluetooth handsfreen henger på mitt venstre øre. vi byttet på å spille, men byttet ikke på headsettet Endret 14. august 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 jeg det er min stemme når bluetooth handsfreen henger på mitt venstre øre. vi byttet på å spille, men byttet ikke på headsettet Omg, kan du ikke bare innrømme at du startet og at du gjorde en feil? No hard feelings, så lenge det ikke skjer igjen. Eller hva Kopking? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 14. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Hvorfor svarer du da: "Ok, jeg gjør det ikke igjen"? Og det forklarer heller ikke hvorfor du lo. Hvorfor i alle dager skal jeg spille med deg når jeg ikke vet om det er deg jeg spiller med, eller en eller annen kompis? Endret 14. august 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 (endret) vet du hva? dere får tro hva dere vil. jeg vet at jeg ikke skøt først. kan ikke innrømme det da det ville vært å lyge gidder ikek diskutere mer da gjort er gjort fra begge sider og ingen oppnår mer på å diskutere Endret 14. august 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå