Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere startet med å teamkille meg ut av helikoptret og så en gang etter. jeg tok igjen da jeg fikk nokk! det var helt unødvendig, så ikke kom her og si det er helt unødvendig når dere 2 startet. vet ikke om det var deg eller out.. men en av dere startet og fortsatte.

Ehm, du starter med å teamkille Outjection på Atacama Deseert. Du skjøt han i hodet med sniper, og ja, du så at det var han. Så når du ser at jeg og Outjection venter på Blackhawken på Valparaiso, så tar du heliet fra oss? Du må jo forstå at vi skulle bruke det. Det du gjør der er bare å ødelegge. Så bare drit i å komme her å si at vi startet!

Lenke til kommentar

ja, jeg var pisst off på dere:P

Du har faen ingen grunn til det. Vi som har det, du som begynte uten grunn. Har også hørt fra noen andre her forumet at du har skutt/drept de. Så bare vær stille. Har lagt det bak meg jeg, bare sier ifra. End of discussion :)

Endret av Arnesen62
Lenke til kommentar

nei jeg snipet ikke han i hodet. det må ha vært med uhell fordi på lange avstander ser man ikke navna på HC. han startet med å skyte meg ved heliet.

men samma det. gjort er gjort

Man ser da for faen om det er blått eller grønt? Det betyr lagkamerat. Du teamkillet meg 2 ganger på valparaiso første gangen du joinet oss. Var rett før jeg flippet da du faktisk presterte å le på micen andre gangen.

ja, jeg var pisst off på dere:P

Jeg ble pist off på deg da du lo andre gangen du drepte meg. Drepte jeg deg igjen da med vilje? Nei.

Måtte få det ut, pga de pisset meg off da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...