Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har ikke behov for mer en 120 gb. eneste er markedsverien jeg tenker på:p men er vel ikke så stor forskjell på verdien? er verdien verdt flere uker er min tanke. men ahr jo ikke tenkt å selge den med det første akkurat:P

 

 

en ting til: når jeg kjører black hawk og blir traca. når skal jeg bruke smoke for å få den av?

Endret av Cosmo Kramer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg har ikke behov for mer en 120 gb. eneste er markedsverien jeg tenker på:p men er vel ikke så stor forskjell på verdien? er verdien verdt flere uker er min tanke. men ahr jo ikke tenkt å selge den med det første akkurat:P

 

 

en ting til: når jeg kjører black hawk og blir traca. når skal jeg bruke smoke for å få den av?

Angående blackhawken, spør Outjection :p Han er eksperten på blackhawk. :)

Lenke til kommentar

jeg har ikke behov for mer en 120 gb. eneste er markedsverien jeg tenker på:p men er vel ikke så stor forskjell på verdien? er verdien verdt flere uker er min tanke. men ahr jo ikke tenkt å selge den med det første akkurat:P

 

 

en ting til: når jeg kjører black hawk og blir traca. når skal jeg bruke smoke for å få den av?

 

Vist du ikke har bruk for mer en 120 gb så ville jeg bare gå til elkjøp og fått en ny ps3 :thumbup:

Lenke til kommentar

takk for svar, drar ned til elkjøp etterpå og ser om de har noen på lager eventuelt når de får noen. kan ikke bruke nærmeste elkjøp da jeg byttet inn en slim 120 gb som bråket og sa jeg sku kjøpe ny hos de når pengene vaar tilbake fra angreretten. noe jeg ikke gjorde xD

 

Så drar ned til drammen^^:) håper jeg får en stillere modell, ellers blir denne byttingen bortkastet og jeg har gitt fra meg en større modell:P grunnen til jeg gikk for en 250 gb i det hele tatt er fordi jeg hørte den var stillere en 120 gb. noe som ikke stemte xD

 

 

blueboy: spiller du nå?

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Shit det er fyrverkeri i huset nå. Mamma og pappa likte dårlig at jeg spilte BC til 3 i går, og svarte med å vekke meg nokså tidlig, samtidig skrike og fortelle løgner om at alle 18-19 åringer uten jobb, som meg, våkner kl. 7-8 om morningen.

 

Da er det bare å telle ned til 28 september og militæret .

Lenke til kommentar

Hehe. Skulle gjerne hatt leilighet selv, men må vente med det til etter militæret. Er uanzett ingen grinunge, så hva mamma og pappa mener, får de bare mene. Jeg syns vaffal etter 13 år med skole, pluss jobb tidligere i sommer, gjør at jeg fortjener 2 mnd fri før militæret og høyskole neste år.

Lenke til kommentar

Fantastisk å endelig være ferdig med alle classene. Va på tide jeg fikk holde sniper-rifla igjen, utrolig deilig :) Fikk satt 6 skudd i hodet på motstanderen med M95 og 360 i marksman-poeng! Snakker vi lang distanse? JA :) Merker at det er sniperrifla som passer best i mine hender!

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal prøve på 500marksmann-poeng med Magnum'n :) Må vel sikte 40-60 meter over hodet på fienden da, for at den skal dale ned i hodet hans =P

 

Ble pissint i går, så beklager at jeg stakk, men hver gang det går dårlig på Laguna Presa eller Nelson Bay, blir det bare ragequit - hater banene.

 

Men nå reiser folkza vekk, så er alene heme. Da blir det pils, kompiser, snus / røyk og battlefield, eller som DP sier: en vanlig dag :)

Endret av vinokourov1
Lenke til kommentar

Game nå? Er så drit å være med random folkz. Spilte nettopp på lag med 11 snipere, pluss motstanderlaget bestod av 12 av samme.. E' jo helt sprøtt..

 

Pluss jeg er alene heme, og skal ikke være med lady før i kveld, så.. hjelp lix=P

Endret av vinokourov1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...