Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

M60 ble nerfet litt, XM8LMG har også fått sin nerf, grach og m9 har blitt krafigere for å balansere pistolene, samt noen av haglene har blitt nerfet(bryr meg ikke pga jeg spiller HC)

Atacama, White Pass, og Laguna Presa har blitt Rush mode

Nelson Bay, Port Valdez og Arica Harbor har blitt Conquest mode

Man får mer poeng for å arme og disarme Mcoms, cappe flag osv.

Hvor har du vært egentlig? Fikk spilt med deg en gang tror jeg det var, på nelson bay der vi møtte den gangs leder av leaderboard. Hehe!

Lenke til kommentar

Ugh....lenge siden sist.

Har ikke spilt siden Mars, men nå begynner det å klø litt. Får hope de ti tommeltottene ikke er alt for rustne.  :D 

Noe nytt som er verdt å merke seg de siste 4-5 måneden? Nye brett, nye våpen etc?

Hehe, har selv akkurat begynt på an igjen, og var veldig rusten de første dagene.

Men om det er så mye nytt må jeg desverre si nei (ikke som jeg har lagt merke til?)

Ingen nye maps, men de har gjort en del maps om til conquest osv. De har også remaket f.eks Nelson bay (dagtid)

Lenke til kommentar

Spør her da jeg har spilt litt med dere i de siste dagene:)

Trenger hjelp til å velge what to do. da min helt nye ps3 250 gb bråker og har skrudd seg av 1 gang da ps3en fryste. tilbyr elkjøp meg å sende den i retur eller gå til elkjøp og hente ny. desverre har ikke elkjøp butikkene 250 gb på laget. jeg kjøpte denne på nett for 2590kr.

Burde jeg sende inn og få ny fra nettbutikken (vet ikke om de gir meg penger for å bestille ny eller de gjør det for meg enda) tenker dette tar fra 2 uker til 3 uker. mye tid uten ps3

eller burde jeg gå til butikken og velge en 120 gb til samme prisen og få ny modell på stedet?

jeg har ikke behov for å ha 250 gb. kan nøye meg med en 120 gb men litt kjipt å gå fra 250 gb til 120 gb da 250 gb egentlig er verdt lit mer.

hva syns dere jeg burde gjøre? kan nevnes jeg er arbeidsledig og har mye tid hjemme og er på ps3en endel

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...