itzTheTruth Skrevet 10. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Det hadde vært fint vist jeg fikk et svar på spørsmålet mitt kopking Det du sendte på PSN? Har da svart deg Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Kommer på nå, douchebags. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=OZLj1mpB0h0&feature=sub Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 11. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Nice den. Liker disse to pga musikken er perfekt for hva som skjer på skjermen! Sniper: Heli: De er EPIC! Endret 11. august 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Ingen som er med å spille? Dårlig gutter.. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Digga heli videon KK! Derfor jeg liker fly, fly close og nærme fienden i stor fart Som feks når humveen nesten treffer heli kroppen etter å ha blitt sprengt, BATTLEFIELDMOMENT! 2 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 11. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Akkurat det er helt rått i videoen! Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Skulle gjerne likt og spillt nå, men nå sitter jeg i Maiden kø Og det skal jeg gjøre i 3 timer til -.- Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 11. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Deilig ute i Bergens regnvær? hohoho! Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Har regnet, vært kjempesol, regnet, sol, regnet.. og slik forsetter været her i Bergen =P ser dog ut som at MrOut får overskyet på konserten. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 11. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Hvis dere møter på to stk som har [NOR] som klantag og heter Nasamulle og Jay-O så teamkill dem. De er helt fucket i hardcore og ødelegger for laget fordi de syns det er gøy å teamkille. Klarer vel ikke å drepe fienden. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Ugh....lenge siden sist. Har ikke spilt siden Mars, men nå begynner det å klø litt. Får hope de ti tommeltottene ikke er alt for rustne. Noe nytt som er verdt å merke seg de siste 4-5 måneden? Nye brett, nye våpen etc? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 11. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 M60 ble nerfet litt, XM8LMG har også fått sin nerf, grach og m9 har blitt krafigere for å balansere pistolene, samt noen av haglene har blitt nerfet(bryr meg ikke pga jeg spiller HC) Atacama, White Pass, og Laguna Presa har blitt Rush mode Nelson Bay, Port Valdez og Arica Harbor har blitt Conquest mode Man får mer poeng for å arme og disarme Mcoms, cappe flag osv. Hvor har du vært egentlig? Fikk spilt med deg en gang tror jeg det var, på nelson bay der vi møtte den gangs leder av leaderboard. Hehe! Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Ugh....lenge siden sist. Har ikke spilt siden Mars, men nå begynner det å klø litt. Får hope de ti tommeltottene ikke er alt for rustne. Noe nytt som er verdt å merke seg de siste 4-5 måneden? Nye brett, nye våpen etc? Hehe, har selv akkurat begynt på an igjen, og var veldig rusten de første dagene. Men om det er så mye nytt må jeg desverre si nei (ikke som jeg har lagt merke til?) Ingen nye maps, men de har gjort en del maps om til conquest osv. De har også remaket f.eks Nelson bay (dagtid) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Spør her da jeg har spilt litt med dere i de siste dagene:) Trenger hjelp til å velge what to do. da min helt nye ps3 250 gb bråker og har skrudd seg av 1 gang da ps3en fryste. tilbyr elkjøp meg å sende den i retur eller gå til elkjøp og hente ny. desverre har ikke elkjøp butikkene 250 gb på laget. jeg kjøpte denne på nett for 2590kr. Burde jeg sende inn og få ny fra nettbutikken (vet ikke om de gir meg penger for å bestille ny eller de gjør det for meg enda) tenker dette tar fra 2 uker til 3 uker. mye tid uten ps3 eller burde jeg gå til butikken og velge en 120 gb til samme prisen og få ny modell på stedet? jeg har ikke behov for å ha 250 gb. kan nøye meg med en 120 gb men litt kjipt å gå fra 250 gb til 120 gb da 250 gb egentlig er verdt lit mer. hva syns dere jeg burde gjøre? kan nevnes jeg er arbeidsledig og har mye tid hjemme og er på ps3en endel Endret 11. august 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 11. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Battlefield og alt fra EA og DICE fryser seg en gang i blandt på alle PS3. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 ja, men skrur deres maskin seg av og begynner å pipe i noen sekk? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 11. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Vet ikke, jeg skrur den av med en gang skjermen henger seg hehe! Har faktisk skjedd en gang når jeg tenker meg om, og det var i forgårs. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 hehe, en denne bråker så mye så den må inn uansett Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 11. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Litt bråk kommer det av min og, men gir seg etter 2 min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå