Joffii Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Ble jo faen meg voldtatt av 870 combatene deres Ja, men synd det ikke holder når resten av laget springer rundt som noen sauer Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Hehe, vi vant vel de fleste rundene tror jeg Begynner å få tilbake BC2 feelingen nå Lenke til kommentar
Frozen_Vafler Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 (endret) er d bedre å fly lavere med helikopter? noen tips til meg når det gjelder flyging. blir rpg ned hver gang. Endret 8. august 2010 av Frozen_Vafler Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Faen så gøy å spille igjen. Og for noen deilige våpen! Merker at jeg er helt sykt rusten, hehe. Men morro var det. PS3 fucket seg, så måtte gå. Men er lett med imorgen. Blir det en squad da? Er med imorra! Blir kanskje noen flere runder i natt hvis noen er med? Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Jeg er med når som helst. Jeg har ikke en shitt å gjøre i natt. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Sku spilt mer selv men er så trøtt jeg ikke klarer xD Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Jeg er med når som helst. Jeg har ikke en shitt å gjøre i natt. Awesome! Skal bare lage meg no' food, så kommer jeg! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Noen som hadde giddi og laget slik avatar som darkpassenger har og arnesen til meg? Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Jeg er med når som helst. Jeg har ikke en shitt å gjøre i natt. Awesome! Skal bare lage meg no' food, så kommer jeg! Noen flere som joiner? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 9. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Kommer innpå nå en tur.. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 samma, skal bare pusse tenna! Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Joiner jeg òg. BTW: Tok opp en recon-kit fra en som hadde daua, og da hadde han M95 i svart layout. Er det slik en kjøper til ulike snipere eller? Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Sikkert SPECACT pakken. Har den ikke selv så kan ikke bekrefte, men... Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Sikkert SPECACT pakken. Har den ikke selv så kan ikke bekrefte, men... Korrekt. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 9. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Den ser bare smuuud ut! Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Da var vi i gang med Bf igjen, og nå HC Utrolig digg spillmodus egentlig, synd jeg ikke har oppdaget det før nå. Bare å sende invite vis noen har plass i et squad med pratende medspillere, stumme medspillere er og å foretrekke framfor randoms Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 bruker headsett i spillinga, men je ghører meg selv etter jeg har sakt noe. som et ekko. hva er galt? veldig irriterende Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Er sånn hos meg og, alltid vært der.. Vet ikke om det er ea som gir lagg eller noe lokalt, men ville tippe ea sine servere. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 9. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Tok en pause nå. Serveren kastet alle ut plutselig. Greit nok, vi var i god gang med å tape faktisk hehe! Men er faktisk litt digg å komme tilbake til BFBC2 etter noen mnds avbrekk. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 bruker headsett i spillinga, men je ghører meg selv etter jeg har sakt noe. som et ekko. hva er galt? veldig irriterende Du hører sikkert deg selv fordi du har på for høyt mikrofonvolum. Da tar mikrofonen til de du spiller med opp det du sier og sender det tilbake til deg. Prøv å skru ned mikrofonvolumet. Ikke ha det på fullt, for da tar det inn absolutt alt. Eller ikke hvis du har PX21 da, men hvis du bruker Blåtann headset. Start på microfonvolum 2 og hør om det blir bedre. Så spør du de du spiller med om micen er lav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå