iddle Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Sitter og spiller RDR nå, men om noen er med på Battlefield i kveld så legg meg til. liten advarsel, har akkurat fått tilbake PS3 fra reperasjon så er ganske rusten . Har mic og om det er nødvendig. PSN: brukarnamn Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 O.o snakk om reunion ? Er vell ikke en av de beste her, men er lett med Kommer hjem mandag (i morra) så litt natt til tirsdag kan vell ikke ps3 være utenkelig Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 8. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Prøvde meg litt i går, med MrOut. Var rusten i blackhawken, men fant litt tilbake til gamle takter etterhvert. Men husket også hvor mye jeg hatet å måtte vente i 10 sekunder etter hver død. Av og til dør man med en gang man spawner på noen. Irriterende 3 ganger på rad 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 liker best å fly de store heliene. de attack heliene syns jg er alt for følsome på styringen. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 8. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Alle helier er da ment for angrep? 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 attack: ikke attack i mine øyne: den siste er enklest å kjøre den første er hard å kjøre da den er så sykt sensetiv. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Blackhawk (Så lenge jeg har en god gunner) Kan greit kjøre de andre heliene også, men 14 timer 46 minutter i Hawken sier sitt Har "kun" kjørt 477.4km, men det er fordi den går ikke like fort som de andre heliene. YodeI har f.eks. kjørt apachen i 13 timer, men han har kjørt 700 km. Heter vel kanskje å fly enn å kjøre Attack Hawk Når jeg og KopKing kjører BlackHawk, så er det attack! Endret 8. august 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Spilling idag? Fikk ikke spilt igår pga familiebesøk. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 med idag og bare send invites eller announce her! Outjection, du har da 100+ flere timer med spilling enn meg så tar deg igjen på flyvinga xD Har i tillegg sikkert 10+ timer med apache fra demoen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Jeg kommer på ikveld! Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Outjection, du har da 100+ flere timer med spilling enn meg så tar deg igjen på flyvinga xD Har i tillegg sikkert 10+ timer med apache fra demoen Tviler ikke Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 SickBearz: kan ikke før om en times tid Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Okei, greit det Er nå innpå, så bare send en melding i innboksen på PSN Beklager til de folka som jeg var i squad med i dag forresten, jeg leava jo uten å si hadet. Va jo bare det at nelson bay va mapen og jeg hadde lyst på snus, så da stakk jeg til butikken med en fart på 200 km/t! Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 SYKT mange vi er nå Meg og arnesen er aleine i squad, andre ? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 jeje, betrayal, stakk over til andre laget Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 sykt mange ja Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Faen så gøy å spille igjen. Og for noen deilige våpen! Merker at jeg er helt sykt rusten, hehe. Men morro var det. PS3 fucket seg, så måtte gå. Men er lett med imorgen. Blir det en squad da? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 jeg er med Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 morsomt å spille igjen, synd det endte med Nelson Bay ^^ Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Ble jo faen meg voldtatt av 870 combatene deres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå