August. Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) KopKing _skal_ være med! Ettersom at han har px21 Hvis ikke..... Så skjer det ingenting, men han må være med uansett ^^ Edit: leif Endret 6. august 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 KopKing_skal_være min right-side gunner!!! Er ikke helt sikker det passer på søndagen. Reiser søndagen eller mandagen på Galdhøpiggen, dagen etter er det sommerski og dagen etter der igjen er det Bergen på Maiden konsert!!! thihi Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Er med jeg! Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 MrOut: Hvis du kommer til Bergen, så ta med TV'n og PS3. Så sitter vi her i huset mitt å geeker BC2 =P Eller ikke .. Hadde forresten 10+ herlige runder med DP nå nettopp. Tapte vel ikke en eneste kamp, gjorde vi? =) Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 MrOut: Hvis du kommer til Bergen, så ta med TV'n og PS3. Så sitter vi her i huset mitt å geeker BC2 =P Eller ikke .. Hadde forresten 10+ herlige runder med DP nå nettopp. Tapte vel ikke en eneste kamp, gjorde vi? =) Vi vant alle kampene ja:yes: Vi hadde i tillegg veldig bra teammates Skål!!!!! Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 MrOut: Hvis du kommer til Bergen, så ta med TV'n og PS3. Så sitter vi her i huset mitt å geeker BC2 =P Eller ikke .. Ehh... jaa Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 hvilken sniper er best ? Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Synes hver rifle passer til ulike situasjoner. Liker best M24 på lange avstander, fordi den har en fin kulebane og har sånne prikker i siktet slik at man kan huske hvor man skøt sist. M24 er også god på close range med red dot eller acog sikte. SV-98 er jeg ikke så glad i å bruke på lange avstander, men er en favoritt på close range med acog. En fordel er at den har 10 skudd i magasinet. GOL er veldig fin siden den ikke har noe mye bullet-drop, men liker ikke siktet, siden det ikke er sånne prikker. M95 liker jeg å bruke på ekstremt lange avstander, fordi det er så treg bolt action.(Ikke særlig praktisk i nærkamp) Den "sprenger" nesten alt i sin vei. Skyter man på et gjerde med den, så er det ikke noe gjerde der mer Den gjør også skade mot helikoptre. Det er forholdene som bestemmer hvilken rifle jeg bruker, men alt i alt så synes jeg at M24 er den beste Av de de halvautomatiske så er SVU klart best. T88 suger. VSS nevner jeg ikke, for den liker jeg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 (endret) en liten edit Men ja, kan være med idag og outjection viss du ikke kan søndag ^^ Kom på det var lørdag idag Endret 7. august 2010 av JeepersCreepers Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 7. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Tror jeg skal spille litt bad company 2 i dag for å se om feelingen er der fortsatt hehe! Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Synes hver rifle passer til ulike situasjoner. Liker best M24 på lange avstander, fordi den har en fin kulebane og har sånne prikker i siktet slik at man kan huske hvor man skøt sist. M24 er også god på close range med red dot eller acog sikte. SV-98 er jeg ikke så glad i å bruke på lange avstander, men er en favoritt på close range med acog. En fordel er at den har 10 skudd i magasinet. GOL er veldig fin siden den ikke har noe mye bullet-drop, men liker ikke siktet, siden det ikke er sånne prikker. M95 liker jeg å bruke på ekstremt lange avstander, fordi det er så treg bolt action.(Ikke særlig praktisk i nærkamp) Den "sprenger" nesten alt i sin vei. Skyter man på et gjerde med den, så er det ikke noe gjerde der mer Den gjør også skade mot helikoptre. Det er forholdene som bestemmer hvilken rifle jeg bruker, men alt i alt så synes jeg at M24 er den beste Av de de halvautomatiske så er SVU klart best. T88 suger. VSS nevner jeg ikke, for den liker jeg ikke i det hele tatt. Jeg har snipet siden MW2 kom ut (som var mitt første Firstpersonshooter-spill), og har snipet på BC2 95% av tiden nå. Jeg bruker for det meste M24, fordi den gir meg damage og speed som jeg trenger for å være en offensiv sniper. SV98 er også en finfin favoritt, fordi scopet går veldig kjapt, og det gjør det lettere å være treffsikker. Magasinet på SV98 er òg et pluss, som MrOut skriver. GOL Magnum bruker jeg alltid før, men for min del, har den alt for høy accurasy. Det gjør det vanskelig å snipe med den i close combat, ettersom skuddet går rett frem. Pluss det virker som om kula i GOL magnum er tynnere enn i resten av sniperene. Gå for M24, den har alt! Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Tror jeg skal spille litt bad company 2 i dag for å se om feelingen er der fortsatt hehe! Blir med på noen runder idag hvis jeg noen gang blir edru.... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Var gøy å spille i natt da:D fyllekjøring med helikoptret gikk ikke så bra! er med på spill jeg og:) Endret 7. august 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Skal teste og spille i kveld, men som sagt; nettet mitt lagger som fy Og om ikke hånden min skjelver for mye Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 outjection, sittr nok å gamer RDR men send en invite så bytter jeg asap Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Fyllekjøring med helikopteret va dritgøy! Eneste problemet var at folk ble sint på kjøringen min =P Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Syns det var hysteriskt. klagde først på hvordan jeg kjørte:P og så rett etter gjorde dere det værre med å kræsje utfor zonen xD hahahaha you are a sick bear Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Haha! Va så rått det! Jeg skal fyllekjøre helikopteret i natt òg. Må bare først på byn i noen timer Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 får se om jeg kommer litt på og. blir kanskje noen dager vekk neste uke da jeg skal få ny ps3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå