Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MrOut: Hvis du kommer til Bergen, så ta med TV'n og PS3. Så sitter vi her i huset mitt å geeker BC2 =P Eller ikke ..

 

Hadde forresten 10+ herlige runder med DP nå nettopp. Tapte vel ikke en eneste kamp, gjorde vi? =)

Vi vant alle kampene ja:yes: Vi hadde i tillegg veldig bra teammates :w00t:

 

Skål!!!!!:w00t:

Lenke til kommentar

Synes hver rifle passer til ulike situasjoner. Liker best M24 på lange avstander, fordi den har en fin kulebane og har sånne prikker i siktet slik at man kan huske hvor man skøt sist. M24 er også god på close range med red dot eller acog sikte. SV-98 er jeg ikke så glad i å bruke på lange avstander, men er en favoritt på close range med acog. En fordel er at den har 10 skudd i magasinet. GOL er veldig fin siden den ikke har noe mye bullet-drop, men liker ikke siktet, siden det ikke er sånne prikker. M95 liker jeg å bruke på ekstremt lange avstander, fordi det er så treg bolt action.(Ikke særlig praktisk i nærkamp)

Den "sprenger" nesten alt i sin vei. Skyter man på et gjerde med den, så er det ikke noe gjerde der mer :p Den gjør også skade mot helikoptre. Det er forholdene som bestemmer hvilken rifle jeg bruker, men alt i alt så synes jeg at M24 er den beste ;)

Av de de halvautomatiske så er SVU klart best. T88 suger. VSS nevner jeg ikke, for den liker jeg ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Synes hver rifle passer til ulike situasjoner. Liker best M24 på lange avstander, fordi den har en fin kulebane og har sånne prikker i siktet slik at man kan huske hvor man skøt sist. M24 er også god på close range med red dot eller acog sikte. SV-98 er jeg ikke så glad i å bruke på lange avstander, men er en favoritt på close range med acog. En fordel er at den har 10 skudd i magasinet. GOL er veldig fin siden den ikke har noe mye bullet-drop, men liker ikke siktet, siden det ikke er sånne prikker. M95 liker jeg å bruke på ekstremt lange avstander, fordi det er så treg bolt action.(Ikke særlig praktisk i nærkamp)

Den "sprenger" nesten alt i sin vei. Skyter man på et gjerde med den, så er det ikke noe gjerde der mer :p Den gjør også skade mot helikoptre. Det er forholdene som bestemmer hvilken rifle jeg bruker, men alt i alt så synes jeg at M24 er den beste ;)

Av de de halvautomatiske så er SVU klart best. T88 suger. VSS nevner jeg ikke, for den liker jeg ikke i det hele tatt.

Jeg har snipet siden MW2 kom ut (som var mitt første Firstpersonshooter-spill), og har snipet på BC2 95% av tiden nå. Jeg bruker for det meste M24, fordi den gir meg damage og speed som jeg trenger for å være en offensiv sniper. SV98 er også en finfin favoritt, fordi scopet går veldig kjapt, og det gjør det lettere å være treffsikker. Magasinet på SV98 er òg et pluss, som MrOut skriver.

 

GOL Magnum bruker jeg alltid før, men for min del, har den alt for høy accurasy. Det gjør det vanskelig å snipe med den i close combat, ettersom skuddet går rett frem. Pluss det virker som om kula i GOL magnum er tynnere enn i resten av sniperene.

 

Gå for M24, den har alt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...