Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er Quickscoping og hvordan gjør man det?

Man scoper inn og skyter nesten med en gagn man har scopet inn. Umulig og no-scope, men har funnet ut at hvis man skyter rett før man ser gjennom scopet, så går skuddet i midten av skjermen. Stod og testet det på en vegg for meg selv lenge :p

http://www.youtube.com/watch?v=cZDFAvl3YNw

Han bruker red dot, som er veldig enkelt. Liker å bruke acog best :tease:

Endret av Mr_Outjecti0n
Lenke til kommentar

10 gullstjerner er vel logisk? Har 6 eller 7 med M24 nå, men skifter veldig på den og SV98. Har spilt noe med 20 timer nå, er vel på tide med en platinum :)

No offence, men 20 timer og 6-7 gullstjerner sier hvor lite effektivt det er. På den tiden kunne du ha dratt en platinium enten ved å gjøre som Mr.Out over her sier, eller velge et annet våpen og allerde vært over halveis på neste.

Her snakker jeg 20 timer med alle våpner, ikke bare m24. Jeg brukte ikke M24 i begynnelsen, men bare GOL og SV98. Dessuten holder jeg på å bli ferdig med assault nå, så jeg har brukt endel tid der òg.

Sjekket på statsa til M24, og jeg har spilt 10 timer med den og 6 gullstjerner. Det er tross alt en sniper, og er litt vanskeligere å løpe rundt med midt i fighten iforhold til en assault.

Følte jeg skrev et litt hissig innlegg, det var i alle fall ikke meningen. Er vaffal fornøyd med at jeg har høyest score by minute enn alle som har lagt meg til her på forumet - og det med sniper! *skryt skryt*

Lenke til kommentar

Hva er Quickscoping og hvordan gjør man det?

Du har to typer scoping: Det ene er hardscoping, som vil si at du bruker god tid, så du er sikker på at du treffer bytte. Så har du quickscoping hvor du bruker minimal tid. Mange vil si at grensen mellom hardscoping og quickscoping går når du ser krysset i scopet (hvis du skjønner hva jeg mener).

Er det forresten noen som vet hvor lang tid de ulike sniperene bruker på å dra inn siktet? Er ganske sikker på at det er SV98 som er raskest, men hadde vært greit med en statestikk.

Lenke til kommentar

Men en skikkelig NSN reunion hadde ikke vært feil en kveld!

Det hadde jo vært konge! :w00t:

(Men det spørs om vi får med Arnesen62 og KopKing, siden de er opptatt med å spille mw2 "hele" tida :ph34r:)

Hehe! Det er faktisk jævlig deilig å spille! Jeg har funnet ut at man så og si slipper alt av dritt i Demolition. Og det minner om Rush-mode. Hehe! Spreng opp dritten, eller beskytt den :p

Men ser flere og flere av dere er tilbake på spillet, så tar meg nok en tur inn om ikke lenge! Jeg krever MrOut som pilot, og reservert plass på høyre minigun i Blackhawk! Our Blackhawk ain't going down :!:

Lenke til kommentar

Men en skikkelig NSN reunion hadde ikke vært feil en kveld!

Det hadde jo vært konge! :w00t:

(Men det spørs om vi får med Arnesen62 og KopKing, siden de er opptatt med å spille mw2 "hele" tida :ph34r:)

Hehe! Det er faktisk jævlig deilig å spille! Jeg har funnet ut at man så og si slipper alt av dritt i Demolition. Og det minner om Rush-mode. Hehe! Spreng opp dritten, eller beskytt den :p

Men ser flere og flere av dere er tilbake på spillet, så tar meg nok en tur inn om ikke lenge! Jeg krever MrOut som pilot, og reservert plass på høyre minigun i Blackhawk! Our Blackhawk ain't going down :!:

Helt sant! I min tid, da jeg spilte MW2, spilte jeg kun demolition.

I morgen fra kl 12-1 tiden er jeg klar for skikkelig spilling fremover til halveis kveld (da e det byn og drikking). Var forresten utrolig kjekt å spille med DP og MrO i dag. Får følelsen av endelig litt lagspill i alle fall :) Får jeg med 3 stk i morgen til å spille, slik vi er et helt squad, vil det være fantastisk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...