Christoffero89 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 har nå fått min ps3 og er med på spill senere i dag:) Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Goodie, ser frem til å spille med deg senere i kveld! Savner å spille med folk med mic (gjorde det i går med yodel dog), men også det at vi sammarbeider virkelig, går sammen og gir beskjeder. Men det er kanskje litt mye å be om =P Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Goodie, ser frem til å spille med deg senere i kveld! Savner å spille med folk med mic (gjorde det i går med yodel dog), men også det at vi sammarbeider virkelig, går sammen og gir beskjeder. Men det er kanskje litt mye å be om =P Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Platinum på MP-443! M9 neste Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Bruker selv MP-443 for det meste. Men har aldri forstått forskjellen på den og M9. Føler jeg dreper like fort med begge, bare at førstnevnte har større magasin. Nå har jeg aldri brydd meg om achievement. Hvor mange kills er platinum? Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 10 gullstjerner er vel logisk? Har 6 eller 7 med M24 nå, men skifter veldig på den og SV98. Har spilt noe med 20 timer nå, er vel på tide med en platinum Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Når spiller dere? Klar for spilling Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 10 gullstjerner er vel logisk? Har 6 eller 7 med M24 nå, men skifter veldig på den og SV98. Har spilt noe med 20 timer nå, er vel på tide med en platinum Har platinum på M24, GOL og SV-98. Hadde bare noen få hundre kills med de, men så begynte jeg med Acog og "quickscoping " Fikk platinum lett som bare det. Anbefaler at du bruker SV-98 etter at du får platinum på m24. Den er herlig!!! Når jeg har fått platinum på de siste våpnene som jeg føler jeg burde få platinum på, så kommer jeg nok til å bruke SV-98 mer. Har brukt M95 litt også, men den har så forbanna treg bolt-action, at den egner seg mer som ei long range rifle. Lenke til kommentar
August. Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 10 gullstjerner er vel logisk? Har 6 eller 7 med M24 nå, men skifter veldig på den og SV98. Har spilt noe med 20 timer nå, er vel på tide med en platinum No offence, men 20 timer og 6-7 gullstjerner sier hvor lite effektivt det er. På den tiden kunne du ha dratt en platinium enten ved å gjøre som Mr.Out over her sier, eller velge et annet våpen og allerde vært over halveis på neste. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Fått to nye gullstjerner (nr 2&3) på M9 og gått opp 0,02 i KD ikveld Ps3'n frøys igjen, det betyr vel at det kanskje er nok spilling for i natt...Eller? Lenke til kommentar
Frozen_Vafler Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 hmm.. håper det er greit at jeg adder dere på psn?! Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) hmm.. håper det er greit at jeg adder dere på psn?! Kjør på. Sjekk førstesida, de fleste av oss på forumet står der Cosmo Kramer: Adder deg, hadde deg tydligvis ikke på vennelista.. Endret 4. august 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
iddle Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Har nettopp fått igjen min ps3 fra reklamasjon pga. unaturlig høy viftestøy og var klar for spilling med mic, men selfølgelig var den nye ps3 jeg hadde fått i erstatning værre enn den leverte inn(8 bortkasta uker). I morgen skal Expert få høre det Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) ser det er mange som er i samme posisjon med unormal høy viftestøy her på forumet. jeg fikk enger tilbake pga det og kjøpte ny 250 gb og den bråker mer men er mye kaldere under film en min forgje 120 gb. sjangsen for å få en stille tror jeg er liten. har lest mer i kveld om problemet. 1 er på sin 6 maskin før han fikk en som var stille. så spm er jo om det er verdt å klage Endret 4. august 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 W/L har også gått opp med 0,04 Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Fant ut at korteste tid jeg har brukt på å få platinum på et våpen er 11 timer og 8 min Men blir litt flau av å si hvilket våpen M60 Men AN-94 er ikke langt bak. 11 timer og 18 min Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 kun mw2 spillere på bc nå. ingen spiller på lag Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Lol, vi er veteraner :!: Damn right! Lenke til kommentar
att Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hvordan ser man hva man har platinum på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå