iGabby Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvem er NSN-folka? Føler meg litt lost Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Må si jeg savner BC2 helt vanvittig. Det er bare det at hver gang jeg skal prøve å spille det igjen, så er det ikke noe gøy å drepe. Har mistet all motivasjonen. Savner også å spille med alle NSN-folkene. Bl.a Kopking, Mr0ut og DP, vi har hatt noen smuude runder. Hehe, good times. Føler det samme Hvem er NSN-folka? Føler meg litt lost NSN er clantaggen til forumet. Står på førsteposten Endret 3. august 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvem jeg forbinder med NSN: Mr_Outjection Kopking Darkpassenger Jottnegen Alltid_ Stresslessen Graamow(brukte ikke tag men spilte mye med oss) Arnesen62 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg antok jeg telte med da Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvem jeg forbinder med NSN: Mr_Outjection Kopking Darkpassenger Jottnegen Alltid_ Stresslessen Graamow(brukte ikke tag men spilte mye med oss) Arnesen62 Enig. Men etter min mening vil jeg si Yodel også. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvis ikke jeg er helt på bærtur, så er vel JeepersCreepers=YodeI :!: Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvis ikke jeg er helt på bærtur, så er vel JeepersCreepers=YodeI :!: Haha, godt mulig klarte aldri å lære meg det der Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Thænks folkz Men hva skjer med at vi her på forumet ikke spiller mye sammen da? Jeg har Yodel og Christoffero89 i vennelisten, men de er ikke ofte pålogget når jeg er, dessverre. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Thænks folkz Men hva skjer med at vi her på forumet ikke spiller mye sammen da? Jeg har Yodel og Christoffero89 i vennelisten, men de er ikke ofte pålogget når jeg er, dessverre. NSN er førstegenerasjon, du er andre Neida, grunnen er nok mer at vi spilte VELDIG mye ved release og månedene etter, vi har 150+ timer med spilling bak oss sammen, så mange har blitt leie tatt sommerpauser etc ^^ Vi er mer casual nå ^^ edit. gonatt btw Endret 3. august 2010 av JeepersCreepers Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Thænks folkz Men hva skjer med at vi her på forumet ikke spiller mye sammen da? Jeg har Yodel og Christoffero89 i vennelisten, men de er ikke ofte pålogget når jeg er, dessverre. NSN er førstegenerasjon, du er andre Neida, grunnen er nok mer at vi spilte VELDIG mye ved release og månedene etter, vi har 150+ timer med spilling bak oss sammen, så mange har blitt leie tatt sommerpauser etc ^^ Vi er mer casual nå ^^ edit. gonatt btw For å oppsumere min avhengighet av BC2: Time:329h 42m Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Thænks folkz Men hva skjer med at vi her på forumet ikke spiller mye sammen da? Jeg har Yodel og Christoffero89 i vennelisten, men de er ikke ofte pålogget når jeg er, dessverre. Det er fordi jeg ikke har ps3 for øyyeblikket:(. Får ny i dag om posten kmarerer å få den på postkontoret i dag Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Time: 347h 51m. Når jeg tenker etter, så spillte jeg nesten konstant fra releasen til sommerferien Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 kjøpte forresten Red Dead Redemption igår, men bare send en pm/invite så skifter jeg til BC2 asap! Lenke til kommentar
August. Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Lol, vi er veteraner :!: Nei, har mistet all lyst til å spille de siste mnd... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Samme her, gleder meg bare til Black Ops jeg. Og Vietnam DLCen som kommer i desember. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 21 kills til så får jeg platinum på... (pistol) Lenke til kommentar
Frozen_Vafler Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 er det noen som spiller det nå for tiden da? spilt en del jeg også men blir aldri lei bfbc2. kjøpte red dead men den bare ligger i hylle Lei av å snakke med arrogante amerikanere online, hadde vært kult å spille med noen norske spillere. add meg: Vafler_mot_aids Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Spiller når jeg har tid, og har den siste tiden spilt med flere fra dette forumet. Sickbearz er nicket. Så hvis jeg glemmer å legge deg til, bare legg meg til (ligger i sengen, og nekter å stå opp enda). Spiller med én amerikaner selv, og han er faktisk veldig grei å snakke med. Hyggelig fyr, som faktisk ligger blandt de 50 beste i verden på BC2. Det sykeste er at det var han som la meg til. Folk burde nesten betalt for å spille med en så bra fyr, ettersom jeg aldri taper med han på laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå