Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Forklaringa er enkel: Jeg sugde balle. Følte jeg ikke klarte å spille klassene mine ordentlig (spesielt medic), daua hele tia..

Det eneste positive var at jeg spilte med en NSN dude (Espen-kun) og NSN folk spiller jo alltid riktig :thumbup:

Begynte i tillegg å spille med en allerede forkorta lunte :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ofte dør, og ikke klarer å spille klassene dine riktig. Prøv å hold deg mer på et lite område, og ta kontroll over det. Dermed kan du være heldig å få opp selvtilliten og fokuserer mer :)

Selv har jeg aldri ragequita, men jeg forventer aldri mye da, siden jeg løper rundt som en gal psyko dude med sniper i nærkampene. Sniperen e' haglo mi :)

Lenke til kommentar

Hvis du ofte dør, og ikke klarer å spille klassene dine riktig. Prøv å hold deg mer på et lite område, og ta kontroll over det. Dermed kan du være heldig å få opp selvtilliten og fokuserer mer :)

Selv har jeg aldri ragequita, men jeg forventer aldri mye da, siden jeg løper rundt som en gal psyko dude med sniper i nærkampene. Sniperen e' haglo mi :)

Tro meg, jeg har hatt mine glansdager i BC2. Men har hatt en pause på langt over en (2?) mnd fordi jeg sleit med lagg, og når jeg da kommer tilbake så går ikke alt så bra lenger.

Er dessuten ikke noe spesielt gøy å spille når jeg aldri ser KopKing, MrOut, Arnesen62 eller noen av de andre NSN gutta jeg pleide og spille fast med, er pålogga når jeg er det (eller spiller bc2) :p

Men ja..ja..mhm...

Lenke til kommentar

Er en av grunnene til at jeg ikke spiller for tiden også. For hver gang jeg logger på så er det nesten ingen på, eller så spiller de noe annet. Har også mye annet å finne på i ferien :p

Men skal prøve spille litt igjen i kveld. Noe som ikke frister særlig fordi jeg spiller på knøttis tv. :thumbdown:

Kan jo kjøre BlackHawk da! Så hvis noen blir med og spiller i kveld så hadde det vært kjekt! :thumbup:

Lenke til kommentar

Yes da! Akkurat den kvelden som jeg hadde tenkt meg og spille, så bestemte nettet seg for å få downs! :thumbdown: Raskt internett-> MEGA LAGGG-> Raskt internett-> MERE LAGGG :nei:

Prøver seinere i kveld/natt, men hvis det ikke funker da så prøver jeg igjen i morra.

Endret av Mr_Outjecti0n
Lenke til kommentar

Må si jeg savner BC2 helt vanvittig. Det er bare det at hver gang jeg skal prøve å spille det igjen, så er det ikke noe gøy å drepe. Har mistet all motivasjonen. :thumbdown:

Savner også å spille med alle NSN-folkene. Bl.a Kopking, Mr0ut og DP, vi har hatt noen smuude runder. Hehe, good times. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...