Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Men i helvete... Spilte et par runder og ps3'n frøs to ganger så jeg måtte restarte den. Greit nok, tenkte bare at ps3'n var for varm og trengte hvile så jeg skrudde den av for natta.. Men tror du faen ikke det samme skjedde just know etter bare et kvarter med spilling!! Noen andre som veit hva som skjer? Har noen andre hatt dette problemet?

 

(Har bare skjedd med BC2)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en smuud runde på Valparaiso som assault (attacker):

 

KILLS /56

DEATHS /19

 

COMBAT SCORE : 5596

AWARD SCORE : 8500

 

Fikk også "RUSH GOOD CONDUCT" (5000 pts) insigniaen :new_woot:

 

Spilte to runder etter det og så frøs ps3'n igjen :thumbdown:

Noen som veit hvorfor dette skjer?

 

Edit: Platinum på heavy vehicle :w00t:

Endret av DarkPassenger
Lenke til kommentar

Finfin runde må jeg si! Battlefield har frøse noen ganger her òg, men det skjer svært sjelden. Av og til hakker det i gamene også, men bare i noen få sekunder. Virker ikke som om Dice har solgt skikkelige disker. Skjer veldig sjelden altså, men når det skjer er det irriterende.

 

Game i kveld? Spilte litt tidligere i dag, og ble defender på Arica Harbor på nest siste m-com. Havna dog som best player når kampen var over. Lederen hadde over 2000 poeng mer enn meg da jeg kom inn i kampen =P Litt artig!

 

Jeg har forresten startet å spille Hardcore nå, og føler jeg får mye mer poeng av det. Er jo enda eklere å være en offensiv sniper da. Har jo ikke noe behov for secondary, siden jeg pleier å være veldig treffsikker.. Men jeg taper jo mye poeng på å ikke kunne bruke motion mines.

Lenke til kommentar

ja, fikk levert inn ps3en da den bråkte og fikk 3995 tilbake:) og bestilte ny ps3 på nettsiden deres (250gb) til 2590:) får den i starten av uken:)

 

 

spm: når man benytter seg av 30 dager returrett, sletter elkjøp alt på ps3en som er levert inn? vil ikke at andre skal ha tillgang til mitt innhold. har fjernet passordet mitt til psn

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

hadde først old school jeg kjøpte av min bror for 1500. ( han ga 3995 for den på elkjøp). den rik YLOD og ble kreditert og elkjøp sendte meg inn for å hente ny ps3 slim i butikken. da den støyet på sitteavstand i filmer så valgte jeg å klage. hører jo lyden under filmer med lite støy i seg. ellkjøp kom fram til i en 6 timers test i butikken at den ikke støyet mer en normalt. ( de testet den på lager som er svært med noe støy i. seff fant de ikke feil da). så da sa jeg at jeg vil bruke min 30 dagers returrett og fikk da tilbake 3995 som ble betalt for 40 gb phat for noen år siden. har besilt 250 gb slim fra elkjop.no til 2590 og sitter igjen med 1400 kr:D) så i teorien har jeg betalt 100 kr for ps3 da jeg har fått tiblake de 1500 jeg ga til min bror for den feie ps3en

 

slimmen bråket mer en den gamle feite. på film støyet den etter 40 min i battlefield etter 20 min. høres fra sofaen

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...