Christoffero89 Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 å treffe headshoot på piloten som flyr er sykt gøy Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Det kan jeg skjønne Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Syns ikke det er noe særlig skill å skyte ned piloten, er jo svært mange som gjør det. Syns det er en større prestasjon å få 47-10 og alle skuddene er quickscopes og noscopes. *skryter igjen* Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 QS og NS har ikke noe med skills å gjøre;) er falskt Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Who cares? Så lenge man har det gøy og opplever unike battlefield moments! Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Var veldig gøy å spille nå, Cosmo Kramer. Vi vant vel alle gamene? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) ja:) men sto LOST på en av de selv om vi vant:O hahah står i fyrtårnet på den ene banen og sikter mot heliet på andre siden:P hver gang en setter seg inni skyter jeg. det kom 3 på rad:D Endret 27. juli 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Ja, "Your team lost" og "Your team won" er veldig uforutsigbart, men du kan sjekke det på gadget'ne (eller hva de heter) etterpå: "Win a rush round". Eide ganske kraftig ! Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Hvem er med å spiller i kveld? Hadde vært gøy med 4 mann med mic og skikkelig lagarbeid. Gjør spillet mer interessant. Legg til SickBearz Dessverre så har jeg fått en *lady alarm*, så må være litt med hun først, så får vi se når jeg skrur på PS3'n. Bare legg meg til imens, så godtar jeg Så tenkte jeg nettopp på noe, mens jeg skrev det som står ovenpå. Taktikk: Jeg tenker at ingen på squadet planter på M-com'ne, for det skaper bare hysteri når motstanderlaget kommer i fleng. Derfor anbefaler jeg at alle gjør som meg, og bruker C4. 3 i squadet trenger dette i alle fall. Planter 15 c4 på M-com og den er ødelagt. En mye smartere måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Blir det spilling på Hardcore er jeg sikkert med, men takler ikke normal dessverre Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 jeg er med! fikser mic til ikveld:) bruker attack med c4:) kan gi ammunisjon til dere som trenger det og Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Blir det spilling på Hardcore er jeg sikkert med, men takler ikke normal dessverre Hva er gale med normal ? Selv føler jeg at det gir meg en utfordring med sniperen, siden det betyr at jeg må være ekstra treffsikker! Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Og en større utfordring er halv hp som ikke regenerer uten medic. I tillegg er alt mer realistisk. Man er mer avhengig av lyd enn map, og en trenger ikke putte urealistisk mange skudd i deg før du dør. Liker også det at man må passe seg for team kills Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 fant en cheater på ps3. skut han med sniper minst 5 ganger og han skades ikke og han lar seg ikke spotte Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Teamplayer.... :L Endret 27. juli 2010 av mrDaveAwesome Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 nei, var noen som respawna på motsatt lag der Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg bare tulla , teit med hackere Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) fant en cheater på ps3. skut han med sniper minst 5 ganger og han skades ikke og han lar seg ikke spotte Cheatere på PS3? Hvordan? Faen, det er bare ett tidsspørsmål før konsoll er like ille som pc når det kommer til cheating og hackere. Og en større utfordring er halv hp som ikke regenerer uten medic. I tillegg er alt mer realistisk. Man er mer avhengig av lyd enn map, og en trenger ikke putte urealistisk mange skudd i deg før du dør. Liker også det at man må passe seg for team kills Var alt jeg spilte på slutten. Eller ikke slutten, men da jeg spilte ofte. Tar meg en kamp nå og da, men er ikke fullt like fett lenger. Endret 28. juli 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Map Pack 5 er ute. White Pass rush mode, og Nelson Bay som conquest. WP som rush er sikkert morro, har ikke fått prøvd det enda, men NB som conquest er sikkert... ja... Som andre modi på NB --> Er på tide med helt nye maps snart! Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Har prøvd White Pass, og det er den største pølsefesten jeg har vært med på. Vanvittig intenst og tett, at du får ikke mange sekunder å hvile R1-knappen. Jeg har spilt 3 runder på WP-Rush, og alle gamene har stoppet på første M-com. Enkelt for forsvarende lag, føler jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå