Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er med å spiller i kveld? Hadde vært gøy med 4 mann med mic og skikkelig lagarbeid. Gjør spillet mer interessant.

 

Legg til SickBearz

 

Dessverre så har jeg fått en *lady alarm*, så må være litt med hun først, så får vi se når jeg skrur på PS3'n. Bare legg meg til imens, så godtar jeg :)

 

Så tenkte jeg nettopp på noe, mens jeg skrev det som står ovenpå. Taktikk:

 

Jeg tenker at ingen på squadet planter på M-com'ne, for det skaper bare hysteri når motstanderlaget kommer i fleng. Derfor anbefaler jeg at alle gjør som meg, og bruker C4. 3 i squadet trenger dette i alle fall. Planter 15 c4 på M-com og den er ødelagt. En mye smartere måte å gjøre det på.

Lenke til kommentar

fant en cheater på ps3. skut han med sniper minst 5 ganger og han skades ikke og han lar seg ikke spotte

 

Cheatere på PS3? Hvordan? Faen, det er bare ett tidsspørsmål før konsoll er like ille som pc når det kommer til cheating og hackere. :mad:

 

Og en større utfordring er halv hp som ikke regenerer uten medic. I tillegg er alt mer realistisk. Man er mer avhengig av lyd enn map, og en trenger ikke putte urealistisk mange skudd i deg før du dør. Liker også det at man må passe seg for team kills

 

Var alt jeg spilte på slutten. Eller ikke slutten, men da jeg spilte ofte. Tar meg en kamp nå og da, men er ikke fullt like fett lenger.

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Har prøvd White Pass, og det er den største pølsefesten jeg har vært med på. Vanvittig intenst og tett, at du får ikke mange sekunder å hvile R1-knappen. Jeg har spilt 3 runder på WP-Rush, og alle gamene har stoppet på første M-com. Enkelt for forsvarende lag, føler jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...