Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helluh folkz .

Lurte på om det er noen her inne som vil spille BC2. Jeg har mic, spiller kun for laget og funker som en fin kaptein på laget, siden jeg gir mye beskjeder (spotter hvor vi angriper, spotter fienden, motion mines, tar ut tanks og m-coms).

Spiller som oftes recon - med M24/SV98, men er ingen defensiv spiller. Pleier som oftes å være den personen som planter bomben på rush, og havner som oftes som beste spiller i runden. Og ja, jeg spiller litt urealistisk, siden jeg quickscoper og noscoper, men det gjør spillet mye gøyere :) Men nok skryt, legg til SickBearz, hvis dere er interessert. Vil helst ha folk på samme alder, så 1991 folk e spesielt velkommne; og eldre!

Lenke til kommentar

Ja, okei :) Greit å vite. Skal selv prøve nå å komme innpå.

Vet du forresten hvorfor det er så få folk som spiller om natten? Er det ingen amerikanere som spiller dette spillet? For jeg kom hem sent i går natt, og tenkte jeg bare skulle spille noen runder, og jeg fant ikke baner med max 7-8 stk på tilsammen på begge lagene. Forferdelig irriterende.

Lenke til kommentar

Ja, hehe :) Jeg er en tidligere MW2-spiller, og er glad for det, siden jeg lærte enormt mye med sniperen der (med tanke på fart og accurusy), og det har jeg videreført her på BC2, og vil kalle meg selv en svært god sniper for å være så enormt offensiv *skryyyt i lang vei vettu* =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...