Christiαno Skrevet 17. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 Hvis du faktisk vil se dem du skyter på langt borte, ja. De fleste sniperne jeg blir drept av bruker 12x. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 hva liker du best? hc eller vanlig? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 17. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 Vel, siden jeg av en eller annen grunn dør ekstremt mye i alle typer spill uansett, foretrekker jeg vanlig. Der dør jeg ikke så mye. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 hehe, ser ikke noe i sikte på bilsikte og i copperugnner så likte ikke detta Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 17. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 Nei, det er meninga det. Hele spillet blir litt mer realistisk i HC. Mye mindre HP har du også, men våpnene dine skader mer. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 på ekte har de jo sikte i HELI og på bilene. hvorfor fjernet de den Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 på ekte har de jo sikte i HELI og på bilene. hvorfor fjernet de den Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 17. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 For å..gjøre det vanskeligere? Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 17. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 Jessss, da er Ps3'n min ferdig på service. Tok jo bare over en måned og formatere en harddisk, så det er virkelig godt gjort av elkjøp. Tror jeg kommer til og bli voldtatt i feil hull når det gjelder de første rundene. Men skal jaggu bli godt og sitte med kontrollen i hånda igjen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 Jessss, da er Ps3'n min ferdig på service. Tok jo bare over en måned og formatere en harddisk, så det er virkelig godt gjort av elkjøp. Tror jeg kommer til og bli voldtatt i feil hull når det gjelder de første rundene. Men skal jaggu bli godt og sitte med kontrollen i hånda igjen. hva er ikke feil hull a? er du jente? xD hadde du ikke låneps3? det er ikke det som tar tid men ventingen i køen Lenke til kommentar
ketle Skrevet 17. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 Jessss, da er Ps3'n min ferdig på service. Tok jo bare over en måned og formatere en harddisk, så det er virkelig godt gjort av elkjøp. Tror jeg kommer til og bli voldtatt i feil hull når det gjelder de første rundene. Men skal jaggu bli godt og sitte med kontrollen i hånda igjen. Welcome back! Var redd for at du hadde droppa ut helt ettersom jeg ikke hadde sett deg online på leeenge. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 17. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) hva er ikke feil hull a? er du jente? xD hadde du ikke låneps3? det er ikke det som tar tid men ventingen i køen Angående feil hull, så er jeg gutt, og etter min legning da så har jeg kun feil hull Jeg trodde det skulle gå fortere enn det det gjorde så gadd ikke bry meg med lånePS3, angrer nå. Men gleder meg til å spille nå Den ble ferdig i går men jobber non-stop innenfor elkjøps åpningstider så rekker nok ikke før tirsdag. Fin bursdaggave til meg selv Endret 17. juli 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
seblar Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Skal på ferie så jeg kan nok ikke bli med på private match Men ferie blir bra Endret 18. juli 2010 av BlueB0y Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 rankene på side 1 oppdaters vistnokk ikke automatsisk. det var dumt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Joda, bare stats verse sidene som er treige. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 trykker eg på bildet mitt er dne oppdatert:P Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Endelig hjemme fra festival og begynner å spille igjen når jeg har fått sovet ut alkoholen For lite søvn Når dere snakket om heli, så savner jeg min pilot Our Blackhawk is just not going down! Har prøvd og kjørt heli noen ganger når jeg ikke har spilt med KopKing. Men fy faen som folk suger til å være gunner! Kan sirkle rundt i en halvtime og gunneren klarer bare å drepe to. Til slutt blir jeg så sint at jeg driter i døm som sitter på at jeg begynner med roadkills. Får jo mer poeng for det Men hadde det vært KopKing som hadde vært gunner'n så hadde vi hamstra poeng. Noen ganger blir det så stygt at det nesten er som boosting Angående flyving blir det førstemann til mølla når det gjelder alt annet enn Blackhawk, eneste jeg ikke flyr BlackHawk FTW! De andre helikoptrene er like løs som ei hore på Karl Johan :!: Kjører de andre og men BlackHawken er favoritten! trykker eg på bildet mitt er dne oppdatert:P Oppdaterer seg vel selv hver dag eller noe sånt, men oppdateres fortere hvis man trykker, ja. Endret 18. juli 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
August. Skrevet 19. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 Er M416 og HK416 akkurat samme våpen? Mener å ha lest de er ganske forskjellig. Men dem ser ganske lik ut, så greit nok. Hehe! Bare ville hatt HK siden jeg har skutt med den, og det er deilig. Edit: Kommer meg ikke inn på linken?! Eller forbi det veteran greiene? Må ha en xbox live gamertag. Edit pt.2: HAHA! Skrev bare inn gamertagen til en jeg vet er skamgod på Xbox. Hk416 er egentlig bare en automatrifle version av G36, selv om utsendet kansje minner litt mer om colt M4. jeg synes derfor at det er unødvendig og ha det med siden det er såpass likt et våpen som allerede er med i spillet M416 er noe utviklerne har funnet på selv. Det er ingenting som heter det i virkeligheten.. G36 og Hk 416 er forsåvidt like ja. Det bruker samme gass system osv, men 416 har bedre komponenter, og ikke minst bedre design og funksjonalitet. Men, g36 er jo en automatrifle det også, så ser ingen ulikheter der? og både XM8, g36 og hk 416 er like i real life. Men ingame er de jo helt forskjellig Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Er M416 og HK416 akkurat samme våpen? Mener å ha lest de er ganske forskjellig. Men dem ser ganske lik ut, så greit nok. Hehe! Bare ville hatt HK siden jeg har skutt med den, og det er deilig. Edit: Kommer meg ikke inn på linken?! Eller forbi det veteran greiene? Må ha en xbox live gamertag. Edit pt.2: HAHA! Skrev bare inn gamertagen til en jeg vet er skamgod på Xbox. Hk416 er egentlig bare en automatrifle version av G36, selv om utsendet kansje minner litt mer om colt M4. jeg synes derfor at det er unødvendig og ha det med siden det er såpass likt et våpen som allerede er med i spillet M416 er noe utviklerne har funnet på selv. Det er ingenting som heter det i virkeligheten.. G36 og Hk 416 er forsåvidt like ja. Det bruker samme gass system osv, men 416 har bedre komponenter, og ikke minst bedre design og funksjonalitet. Men, g36 er jo en automatrifle det også, så ser ingen ulikheter der? og både XM8, g36 og hk 416 er like i real life. Men ingame er de jo helt forskjellig Det jeg mente med automat rifle var "angreps gevær" (assault rifle) mens G36 er en LMG Trenger vell ikke si mer ettersom du utfyller godt her =) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 Får man noe om man har gold star på alle våpen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå