PCBerg Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg har en vip kode til overs. Tror den vil funke i tilfelle din ikke virker. En dag så mistet jeg plutselig ViP statusen min. Men da sendte jeg bare noen mailer til supporten og de klarte å sende to stykker til meg. Så det er bare å si ifra om du trenger en VIP kode Og om ikke det funker så er det bare å sende en mail til supporten om det som skjedde og så lenge du har den gamle VIP koden og koden på baksiden av manualen så er det ikke noe problem Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) ok, supert da:) da bruker jeg koden da og har din kode som backup:D da var det gjort. mapsa var allerede nedlastet men ikke aktivert pga vip koden. syns helle vip greia er tragiskt egentlig Endret 16. juli 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Er M416 og HK416 akkurat samme våpen? Mener å ha lest de er ganske forskjellig. Men dem ser ganske lik ut, så greit nok. Hehe! Bare ville hatt HK siden jeg har skutt med den, og det er deilig. Edit: Kommer meg ikke inn på linken?! Eller forbi det veteran greiene? Må ha en xbox live gamertag. Edit pt.2: HAHA! Skrev bare inn gamertagen til en jeg vet er skamgod på Xbox. Hk416 er egentlig bare en automatrifle version av G36, selv om utsendet kansje minner litt mer om colt M4. jeg synes derfor at det er unødvendig og ha det med siden det er såpass likt et våpen som allerede er med i spillet Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 er virkelig ump45 siste enginer våpen? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 er virkelig ump45 siste enginer våpen? Jepp, og den har verdens værste iron-sights. Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 er virkelig ump45 siste enginer våpen? Jepp, og den har verdens værste iron-sights. jeg synes iron-sightet til M60 er værre Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 er virkelig ump45 siste enginer våpen? Jepp, og den har verdens værste iron-sights. sikta var crap! men legger du meg til i lista på side 1? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 jeg synes iron-sightet til M60 er værre Er vel en grunn for at det er folk som leker M60 sniper... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 er virkelig ump45 siste enginer våpen? Jepp, og den har verdens værste iron-sights. sikta var crap! men legger du meg til i lista på side 1? Der ble du lagt til Har du fått headset nå? Hvilke er det du har bestilt? Jeg syns M60 sitt ironsights er knall! Men det var fordi jeg spilte mye med det sikte for å ikke gjøre våpenet for feigt. Skal spille med det våpenet når jeg begynner å spille igjen Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Ikke spillt på flere uker nå, men tenkte ta ei økt nå snart ^^ blir spennende og se om jeg enda har taket Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 vell vell, personlig er iron-sightet til AN-94 abakan min favoritt også liker jeg 2 skudd bursten dens. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 er virkelig ump45 siste enginer våpen? Jepp, og den har verdens værste iron-sights. sikta var crap! men legger du meg til i lista på side 1? Der ble du lagt til Har du fått headset nå? Hvilke er det du har bestilt? Jeg syns M60 sitt ironsights er knall! Men det var fordi jeg spilte mye med det sikte for å ikke gjøre våpenet for feigt. Skal spille med det våpenet når jeg begynner å spille igjen kjøpte denne: http://www.focalprice.com/detail_GC040B.html god mic, men lyden var ikke helt på topp så bruker bare høytalerne som lyd ut:P Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Gir den mye bakgrunnstøy? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) ikke som jeg vet om:P btw: på side 1. må vi sende deg oppdateringer for å få de nye tallene inn eller skjer det automatisk? Endret 16. juli 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Har spilt med Cramer og jeg merket ikke noe forskjell på det og de andre orginale PS3 mickene Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Dih; når er du hjemme fra seilturen? var gøy å ha noen å spille med:) Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) 29 :/ Blir kult med helikopter kosing igjen Endret 16. juli 2010 av dih Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Ja:P synd du måtte dra i går. runden etter tok jeg skikkelig av i heliet:P hvis dere spiller med noen med iphone så bruke skype til voicechat. jeg og dih brukte det i går og var bedre kvalitet en man får over spillet Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 ikke som jeg vet om:P btw: på side 1. må vi sende deg oppdateringer for å få de nye tallene inn eller skjer det automatisk? Det skjer automatisk Skal du ha oversikt "litt" oversikt over hvordan du gjør det så kan du jo registrere deg på denne siden: bfbcs.com Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Har spilt med Cramer og jeg merket ikke noe forskjell på det og de andre orginale PS3 mickene Syns de gir litt mye bakgrunnstøy. Spiller selv med PX21, så jeg kan ha det så høyt jeg vil uten at det forstyrrer dem jeg snakker med. Når dere snakket om heli, så savner jeg min pilot Our Blackhawk is just not going down! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå