itzTheTruth Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Failed to connect to EA Online? Andre med samme problem? Kom opp noe konto og saker jeg måtte lage! Hva er det? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Nå kom jeg plutselig inn igjen.. hmm. jaja. Edit: Faller ut og inn litt nå. Endret 7. mars 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det funker fint for meg Bortsett fra at servern ikke ville bytte map i stad når vi spilte SDM, så det ble litt kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ikke mere Bad company på en uke nå Dro til pappa i dag, uten playstation Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Noen som har et tips på å klare water veichel pin ? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 er vel få 4 kills med et vannkjøretøy mener jeg, og eneste kjøretøyet med gunner er jo en lousy granatkaster. Funker det å skyte fra båten med egen gun ? Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 er vel få 4 kills med et vannkjøretøy mener jeg, og eneste kjøretøyet med gunner er jo en lousy granatkaster. Funker det å skyte fra båten med egen gun ? Vet ikke, men går det kan man jo sitte bak på vannscooter f.eks. Ville tro at det funker Lenke til kommentar
Strekjaeden Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Afaik så er det drap MED water vehicle, ikke _I_ water vehicle. Tenker det er road kills / båt med mounted gunner som funker. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Afaik så er det drap MED water vehicle, ikke _I_ water vehicle. Tenker det er road kills / båt med mounted gunner som funker. Du må vel bare kjøre ihjæl noen amerikanere da Kan da ikke være så vanskelig. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Trøblete EA servere gjør meg gal! Failed to connect to EA Online. Akkurat nå som jeg storkoste meg med å bytte mellom GOL og M95. Lenke til kommentar
Strekjaeden Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg har brukt ATVene en god del og prøvd å kjøre over ihvertfall 4 stykker tilsammen, men det er som om hitboxen er ikke-eksisterende for jeg kjører bare rett gjennom. Overrasker meg ikke om det er det samme med vannscooterne. Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 No begynner EA å virkelig skuffe meg her, kommer meg ikke inn og det har skjedd flere ganger.... helt utrolig latterlig... Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Nå fikk jeg sånn login-dritt, men så klikka jeg feil JADA! Inne igjen Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Uff, jeg er visst ikke den eneste som sliter med tilkoblingen ser jeg! Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Åssen kan jeg bruke fallskjerm? Finner ikke noe om det i instruksboka Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Åssen kan jeg bruke fallskjerm? Finner ikke noe om det i instruksboka Trykk på X! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå