Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

ikke jeg heller, venter enda på micen min.

er lei av folk som spiller som det er team deathmatch og de som stjeler helikoptret når det kun er 5% liv igjen og je ghopper ut for å fikse den. fyren tok av og kræsjet det 5 sek etter. for en drittunge!!!! og nå klikket spillet.

fristende bare fly med den skadet til jeg dør fordi jeg mister heliet om jeg fikser den.

kom på at det jeg bør gjøre er å lande et trygt sted og bare være i heliet til de andre gir opp og går sin vei:P

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde bittelitt BFBC2 i sted, og merket at jeg savnet en del ved det til tider. Spesielt i HC. Men jeg går fort lei, men det har nok noe med at det er det spillet jeg har puttet ned mest tid i online noen gang. Jeg ble kvalm på slutten. :!: :blush:

Men nå i sommer månedene, spiller jeg bare om natten og det går stort sett i CoD4. Men hvis vi kunne fått til en svær private match med alle her inne så deltar jeg gjerne! Jeg vet hvem jeg vil være i squad med da, og jeg vet hvem jeg ikke vil ha på motstander laget :p Men hvordan er det i private match? Tilfeldige lag? Eller lager den som er host dem? Jeg kan ikke være host, i og med at mitt nettverk går på syre når jeg spiller BFBC2 og Medal of Shit Betaen. DICE har gjort noe snålt med sine spill, men nok om det.

Noen andre som har lyst? 2 stk velger ut sitt lag, en etter en som når vi var små og spilte fotball eller basket eller hva som helst. :p Men det passer nok for veldig få inkludert meg selv akkurat i disse solfylte dager(i Bergen! :ohmy: !), men vil gjerne høre respons fra folket!

Lenke til kommentar

Den som er host kan arrangere lagene tror jeg. Men vet ikke hva som bestemmer hvem som blir i squad med hverandre.

Det hadde vært skikkelig artig og fått til en privat match ja ;) Vet hvem jeg vil være i sqaud med jeg og :tease: Men de som ikke har mic burde ha sin egen squad etter min mening.

Lenke til kommentar

Da er vi 3 :p Mangler en del! Får se her inne om noen dager om folket er klar for å jule meg opp. Ja, jeg kommer til å få bank. KDr kommer til å bli ødelagt hvis jeg begynner å spille igjen nå. Sliter skikkelig når jeg starter spillet for tiden. Kan ha noe med overgangen fra fast pased call of duty, til Battlefield serien igjen. :blush:

Men det er fortsatt det deiligste spillet å felle fienden i :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...