Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Jeg mangler fremdeles 2 knifekills of friends. Er det mulig å legge til noen man har knivet i etterkant og få knivkillet til å telle?

Nei, da hadde jeg hatt trofeet alt så det går ikke.

Som sagt vi får avtale en tid også fikse det selv :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare hos meg mange lyder er borte? Stemmen som sier "charge is set" er borte. Altså, alt den stemmen sier er borte. I tilegg kommer det sjelden sånn ule-lyd når man alarmerer bomba.

Endret av att
Lenke til kommentar

Bare hos meg mange lyder er borte? Stemmen som sier "charge is set" er borte. Altså, alt den stemmen sier er borte. I tilegg kommer det sjelden sånn ule-lyd når man alarmerer bomba.

Ingen?

Lenke til kommentar

Hei, på jakt etter noen å spille taktiskt med:) add meg på psn: Christoffero89. spiller mw2 og battlefield bad company 2. eller nå kun battlefield.

jeg har ikke mic nå men er bestilt så kommer neste uke. ikke add meg om du spilller spillet som team deathmatch. jeg er intresert i å spille som et lag.

fikk spillet for noen dager siden og er avhengig. ligger som regel på toppen av lista når jeg går aktivt inn for å vinne:) hender jeg bare kjører helikopter

edit:

noen som kan forklare meg hva bc2 onslaugt pakken gjør?

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke zombies, men bots ja. Sånn jeg har forstått det, så er zombies levende døde. :tease: Det er noe lignendes som spec ops(hvis det er det det heter.) i mw2.

Onslaught Mode er veldig gøy og anbefales å prøve! Har ennå ikke fått spillt i en squad med mic.

Endret av Mr_Outjecti0n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...