Manx Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg mangler fremdeles 2 knifekills of friends. Er det mulig å legge til noen man har knivet i etterkant og få knivkillet til å telle? Nei, da hadde jeg hatt trofeet alt så det går ikke. Som sagt vi får avtale en tid også fikse det selv Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg føler jeg har bidratt nok for deg, Manx..! :!: Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Wohoo! Map pack 4 has been announced i storen! Kommer 7. Juli. Atacama desert Rush og Port Valdez Conquest! Edit: Det er jo 7. i dag Endret 6. juli 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Litt og litt Jeg vil ha litt nye maps som vi ikke har fra før av i noen av modusene... Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Ja, vil ha helt nye maps! Men gleder meg litt til å se hvordan de to mapsene blir. Kan bli spennendes Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Storbykriging hadde vært noe, ligget høyt i en skyskraper og snipet... Lenke til kommentar
att Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Bare hos meg mange lyder er borte? Stemmen som sier "charge is set" er borte. Altså, alt den stemmen sier er borte. I tilegg kommer det sjelden sånn ule-lyd når man alarmerer bomba. Endret 7. juli 2010 av att Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Storbykriging hadde vært noe, ligget høyt i en skyskraper og snipet... Vi kunne jo fått Strike on Karkand sa mannen som ville ha helt nye maps Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Da skulle jeg i hvertfall kost meg i mange timer, brukte en del timer på det mapet i BF2. Lenke til kommentar
att Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Bare hos meg mange lyder er borte? Stemmen som sier "charge is set" er borte. Altså, alt den stemmen sier er borte. I tilegg kommer det sjelden sånn ule-lyd når man alarmerer bomba. Ingen? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Storbykriging hadde vært noe, ligget høyt i en skyskraper og snipet... Minner meg om Minsk i BF 2142. Så ikke akkurat ut som en storby, men skyskrapere var det der. Det var ganske digg å komme seg opp dit og snipe alle som prøvde å ta siloene. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Atacama Desert var ganske artig i Rush mode, men klarte ikke å spille mer enn 1 runde før jeg ble møkklei av alle som ikke spiller for å vinne. Folk tror fortsatt det er team deathmatch.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Kan ikke si det samme om Port Valdez som conquest, alt for stort. Så det ble rett og slett jævlig kjedelig Platinum i boks, må vel takke Ketle litt for det Lenke til kommentar
ketle Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Takk i lige måde. Jeg mangler 6 demolition kills så har jeg Platinum Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Hei, på jakt etter noen å spille taktiskt med:) add meg på psn: Christoffero89. spiller mw2 og battlefield bad company 2. eller nå kun battlefield. jeg har ikke mic nå men er bestilt så kommer neste uke. ikke add meg om du spilller spillet som team deathmatch. jeg er intresert i å spille som et lag. fikk spillet for noen dager siden og er avhengig. ligger som regel på toppen av lista når jeg går aktivt inn for å vinne:) hender jeg bare kjører helikopter edit: noen som kan forklare meg hva bc2 onslaugt pakken gjør? Endret 9. juli 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 edit: noen som kan forklare meg hva bc2 onslaugt pakken gjør? Du og 3 andre spiller mot en hel hau av boter/AI. Oppdraget er å ta et flagg og når det er tatt så går man videre til neste base. Litt som Squad rush. Men det er En squad mot boter som hele tiden kommer. og i stedet for en m-comm så er det et flagg. se den videoen her: http://www.youtube.com/watch?v=L0lyc15I3S8 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 ok takk, kan jeg adde deg på ps3? så man spiller mot zomies (bots)? Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Nei, det er ikke zombies, men bots ja. Sånn jeg har forstått det, så er zombies levende døde. Det er noe lignendes som spec ops(hvis det er det det heter.) i mw2. Onslaught Mode er veldig gøy og anbefales å prøve! Har ennå ikke fått spillt i en squad med mic. Endret 10. juli 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå