Manx Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 DLC regnes ikke med så vidt jeg vet, så skal ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg har bronse på absolutt alle våpnene i spillet og har fortsatt ikke fått den insigniaen. Men har ikke specact så har ikke fått tatt bronse på de våpnene. Det kan være feilen eller så er det bare en bug. Har lest at det er flere spillere som sliter med det samme problemet. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hvordan får man M1 Garand? Og hva er Insignian dere snakker om? Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 For å få M1 garand så må du være Battlefield Veteran. For å bli det, så kan følge instruksene på denne siden: http://veteran.battlefield.com/ Det er faktisk to insigniaer vi snakker om. Den ene er å få Bronsestjerne på alle våpnene og den andre er å få bronsestjerne på alt. Distinguished Weapon Knowledge og Distinguished Battlefield Knowledge heter insigniaene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg har bronse på absolutt alle våpnene i spillet og har fortsatt ikke fått den insigniaen. Men har ikke specact så har ikke fått tatt bronse på de våpnene. Det kan være feilen eller så er det bare en bug. Har lest at det er flere spillere som sliter med det samme problemet. Rart, men skal sies at jeg hadde bronse på de våpnene før jeg tok de tre siste i går. Jeg får se hva som skjer når jeg får bronse på de tre siste tingene jeg trenger C4, bil og båt. Men etter å ha blitt så forbanna over base-rapers tre runder på rad så gadd jeg ikke mer i kveld. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) For å få M1 garand så må du være Battlefield Veteran. For å bli det, så kan følge instruksene på denne siden: http://veteran.battlefield.com/ Det er faktisk to insigniaer vi snakker om. Den ene er å få Bronsestjerne på alle våpnene og den andre er å få bronsestjerne på alt. Distinguished Weapon Knowledge og Distinguished Battlefield Knowledge heter insigniaene. EDIT: Tror jeg skjønner greia nå, takker for hjelpen Endret 30. juni 2010 av BeeGee Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Da var det tydeligvis slutt på at Demolition 2.0 kills ikke ble registrert hos meg, fikk fire stykker på et par runder på Arica Harbor akkurat nå og var litt bekymerert at de ikke skulle dukke opp siden de tre siste jeg har fått ikke har gjort det. Men da mangler jeg bare 7 (skulle ha vært 4 ) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hadde akkurat nå gleden av å spille med 8 spillere som var rank 50, eller skal sies gleden var vel å ta i, er den største gjengen med base rapers jeg har møtt til dags dato. Spilte en 4-5 runder med dem og det var ikke en runde de ikke base-rapeet... Fy faen for en gjeng med feige jævler På Laguna Alta så satt fem av dem inne i basen vår konstant og knertet alt som var. Jeg må ha blitt drept 25 ganger, men jeg sluttet ikke å spawne der av en grunn, jeg skulle ha en gull-tag av en av de jævlene og jeg fikk til slutt ta i en akkurat når runden var over. Så takk til touhou_g67 forpulte base-raper og må du og kompisene dine brenne i helvete :realmad: 2 Lenke til kommentar
claes Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg måtte kjøpe SPECACT våpnene for å få den bronze på alle våpen insignian Lenke til kommentar
Drusee Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har hatt BC2 i en uke eller noe nå veldig fornøyd! Men jeg suger hardt, bruker ekstremt lang tid på å sikte med pistoler og rifler. Men trives godt med sniper <3 Er det fler som suger til å sikte med PS3 kontrollen? er vanligvis en PC-gamer.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg har hatt PS3 i 18 måneder eller noe sånt og jeg har fremdeles problemer med å tilpasse meg kontrollen, men skal sies at det har blitt en del bedre enn det var i starten da var det håpløst for å si det pent Lenke til kommentar
seblar Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Irriterer meg ingen prøver å defuse bomba, alle bare driter i den!! Men uansett, storkoser meg med onslought, så lenge jeg er i en squad som vet hva samarbeid er:) Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Fikk spilt i "hele" to dager før laggen kom og rapa meg igjen... Har vel hatt en pause på rundt en mnd fra BC2 grunnet lagg. Jaja, fuck BFBC2! Skal snart på Norway Rock Festival og være wasted i en uke Endret 5. juli 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
ketle Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Sliter med lagg. Kommer det en fiks snart? Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Jaja, fuck BFBC2! Skal snart på Norway Rock Festival og være wasted i en uke Heldiggris!!! Sliter med lagg. Kommer det en fiks snart? Jeg sliter ikke med lagg. Og har nesten ikke gjort det før heller. Bortsett fra når internettet mitt bestemmer seg for å få Downs Syndrome da. Men da lagger det pga mitt nett og ikke serverene. Endret 5. juli 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Kun et Demolition 2.0 kill igjen så er den i boks, må være et av de trofeene som jeg har brukt lengst tid på Har heller aldri hatt noen store problemer med lagg. Tror jeg har sagt det en gang før men i mw2 så var problemet der ofte (er vel pent å si...) Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Ikke nevn demolition kills for meg Har sikkert over 50 demolition kills, og av døm så har bare 9 av de drept fiender. Resten lagkamerater Beste var når jeg planta c4 på et tårn. Synes det var fancy å se hvordan tårnet veltet, men i det jeg trykket på utløseren, så oppdaget jeg at det var sabla mange blåe prikker oppe i tårnet. 5 teamkills med demolition 2.0 Endret 6. juli 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 5 teamkills med demolition 2.0 Nice Har selv aldri vært plaget av lagg... Nå er det snart ferie, så da kanskje jeg får spilt litt igjen! Dessuten er jo VM snart over, så da må jeg har noe å finne på, utenom TdF da... Nesten så man håper på litt dårlig vær, sånn at man kan sitte inne med god samvittighet..! Lenke til kommentar
ketle Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg mangler fremdeles 2 knifekills of friends. Er det mulig å legge til noen man har knivet i etterkant og få knivkillet til å telle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå