Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv SV-98, Acog og magnum ammo. Så går du i close combat. One shot kill. Det er digg det :thumbup:

Liker egentlig det vanlige skopet dens litt bedre ... Og hvis folk kommer for nærme bare noscoper jeg dem (funker som oftest), og hvis ikke jeg dreper dem på et skudd eller skulle bomme, tar jeg bare fram grach, og plaffer dem ned.

:love:

Og i tilfellene hvor ingen av de utfallene overfor skulle finne sted, så dør jeg. :hrm:

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

Visste ikke at Onslaught hadde kommet ut. Har ikke spilt på noen dager. Men onslaught ser jo veldig artig ut.

Hadde vært artig og testet dette med en squad med mic.

Mulig det er dumt spm, men hva er egentlig onslaught?

Lenke til kommentar

Visste ikke at Onslaught hadde kommet ut. Har ikke spilt på noen dager. Men onslaught ser jo veldig artig ut.

Hadde vært artig og testet dette med en squad med mic.

Mulig det er dumt spm, men hva er egentlig onslaught?

Squad vs masse AI/CPU

Prøvde Hardcore nå, dritvanskelig uten en skikkelig squad :/

Lenke til kommentar

Så en video av Spiderbite fra NGT som spillte Onslaught mode. Der så jeg en AI som stod på den 25 mm stationary grenade launcheren. Den så kuul ut :p

Og jeg hørte at Nelson Bay ikke var natt-modus i Onslaught mode :yes: Det hørtes bra ut!

Endret av Mr_Outjecti0n
Lenke til kommentar

Jeg har testa Onslaught, og er faktisk litt gøy på Hardcore! Eneste er at jeg bare har spillt litt public så kan egentlig ikke si så mye, kan tenke meg det blir mye gøyere med Squad mates med mic, bare håpe det ikke blir for lett evt! :thumbup:

Edit.

Kan tenke meg at det å ha en god mic squad er sykt gøy hvis man prøver å gjøre det på go tid, hardcore er lett viss man er feige og alltid holder en man i livet, tar tid, men funker

Endret av JeepersCreepers
Lenke til kommentar

Noen flere som sliter med at ump-45 ikke oppdaterer seg? I statistikken i spillet så står den fremdeles med 5 kills, men når jeg sjekker bfbcs.com så står den med sølv stjerne og virker som om den oppdaterer seg der. Håper ikke det gjør at at jeg ikke får Insiginia'en for bronsje stjerne på alle våpnene :hmm:

Lenke til kommentar

Ja, jeg har platinum på den både i spillet og på bfbcs.com. Men det står at jeg bare har 881 kills med den på bfbcs. Tror det står det ingame også. Jeg tror at grunnen til at jeg ikke får bronse på alle våpnene insigniaen, er at jeg ikke har specact.

Lenke til kommentar

Noen flere som sliter med at ump-45 ikke oppdaterer seg? I statistikken i spillet så står den fremdeles med 5 kills, men når jeg sjekker bfbcs.com så står den med sølv stjerne og virker som om den oppdaterer seg der. Håper ikke det gjør at at jeg ikke får Insiginia'en for bronsje stjerne på alle våpnene :hmm:

Som tidligere sagt da specact kom ut, så er det noe tull her. Jeg tipper du bruker specact klær, og vanlig UMP, eller at du ikke bruker specact klær men du skyter med specact UMP.

Har jeg rett?

Specact våpen teller kun kills MED specact klær.

Alle vanlige våpen teller kill med specact klær, utenom det "vanlige" våpenet som finnes i specact versjon også. Altså UMP,M16A2,MG3,M95 vanlige versjoner, vil ikke telle kills dersom du har specact klær på. ;)

Lenke til kommentar

Det har ordnet seg, fikk merket for bronsje på alle våpen for noen timer siden :)

Men gjelder det samme på Demolition 2.0 kills også tro, jeg har fått tre stykker nå som ikke har blitt registert, så jeg står fremdeles med 9 og ikke 12 som jeg skulle ha hatt.

Blir vanskelig å på platinum på spillet hvis jeg ikke skal få det trofeet på grunn av en bug eller noe :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...