Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre her som likte 9a-91 avtomat etter at den ble fiksa? Jeg elsker den!! :new_woot:

Tok platinum på den, og anbefalte den til Arnesen62 og MrOut. Tror begge de har gjort det også nå! Den feller alt.

Nei, har ikke tatt platinum på den ennå :p Oppdaget Spas med slugs og da byttet jeg til det. Men nå som jeg har tidenes minste tv å spille på så trenger jeg et våpen jeg kan ha acog på og da bruker jeg 9A-91. Og den er digg :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg mangler 2 stk knivkills av friends og 9 stk. Destruction 2.0 for å få alle trophies. Aldri vært noen stor Trophy hunter, men hadde vært moro å få alle når jeg er så nære. Noen tips om hvordan få destruction kills? Har prøvd å minere bygninger med C4, men ender som regel opp med å få C4 kills istedet for destruction.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt problemer med lagg.

Ikke hos meg heller er vel så og si ikke eksisterende.

Jeg mangler 2 stk knivkills av friends og 9 stk. Destruction 2.0 for å få alle trophies. Aldri vært noen stor Trophy hunter, men hadde vært moro å få alle når jeg er så nære. Noen tips om hvordan få destruction kills? Har prøvd å minere bygninger med C4, men ender som regel opp med å få C4 kills istedet for destruction.

Mangler 1 stk knivkills og 11 Destruction kills her i gården.

Så viss folk legger merke til at jeg hopper inn og ut, så er det for å sjekke om jeg kommer på det andre laget :)

Lenke til kommentar

Begynner å lure om dette er Trondheimsrelatert. En kompis av meg sliter med nøyaktig samme problemene som meg. Og vi har to forskjellige leverandører av internett. Bortsett fra PSN, så har vi problemer med noen nettsteder mens andre funker helt fint. Rare greier...

EDIT: VG bekrefter.

Endret av BeeGee
Lenke til kommentar

Ingen andre som sliter med PSN idag? Jeg og en kompis ble samtidig logget av. Får 80710092 error kode når vi prøver å logge på igjen.

Jeg hadde også dette problemet i går... Men da trodde jeg kanskje at det hadde noe med nettverket vårt å gjøre. Kanskje jeg må si unnskyld til ruteren min for alt det slemme jeg sa til den i går?

-------------------------------------------

EDIT

Begynner å lure om dette er Trondheimsrelatert. En kompis av meg sliter med nøyaktig samme problemene som meg. Og vi har to forskjellige leverandører av internett. Bortsett fra PSN, så har vi problemer med noen nettsteder mens andre funker helt fint. Rare greier...

EDIT: VG bekrefter.

Hmm jeg hadde i allefall samme problem som deg. Og jeg bor i Akershus.

-------------------------------------------

Jeg fikk 150+ kills med 9a-91 veldig fort da jeg så at den hadde blitt fiksa. Men så stoppa det. For nå har jeg hekta på å være recon med sv98.

Sv98 - vanlig scope

+ magnum ammo eller ceramic armour

+ (ex upgrade eller ammo upgrade)

+ c4 eller mortar, avhengig av brettet

Med dette er det perfekt å være en mobil sniper, hvor du løper rundt og tar folk som om du skulle vært en helt annen class.

Greier nesten alltid å holde en ratio over 2.

Anbefales sterkt.

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

Prøv SV-98, Acog og magnum ammo. Så går du i close combat. One shot kill. Det er digg det :thumbup:

Gjorde ofte det samme, men funnet ut at jeg skal ta min første våpen platinum på VSS, så går acog og magnum med den :D Evt armor siden det er hc

Lenke til kommentar

Det er greit at man har jobb, så får man avbrekk fra BC2. Ja jeg spiller mye, men har aldri vært noen gamer. Men etter å ha prøvd spillet litt online ble jeg like avhengig som en heroinmisbruker. Spiller nå ca 3-6 timer hver dag, sykt det. Er ikke spesielt god heller, men har det gøy. Har heller ikke peiling på alle ord og utrykk dere slenger fra dere her inne :blush:

Men når jeg får sette meg i godstolen foran lerretet med en iskald Cola og en pris snus, ja da er livet godt. Min rank er forøvrig 30 nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...