109A3GNM Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Bestilt Hohoho! Er ikke vitsi å vente iallefall. CDON.com er flink også. Hadde planer om å bestille derfra jeg også, men så sjekka jeg på Gamezone hvor de hadde det til 498,-. Hmm.. Who should I pre-order from? Endret 16. juni 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Hehe! Jaja, 101kr.. Vet iallefall at CDON.com leverer tidsnok. Har ingen erfaring med Gamezone. Men kommer nok til å avbestille etter å ha fått betakoden, fordi nå er jeg usikker på om dette inkluderer spilling i HD(Frontlines) som var ekslusivt til Sony PS3. Endret 16. juni 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Velger vel CDON da. Skylder på deg hvis de er treige med å gi meg key Regner med det er relativt enkelt å avbestille fra CDON, sånn just in case? Endret 16. juni 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
seblar Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Argh! Nettet mitt har vært nede i flere dager nå, skikkelig irriterende Hater NextGenTel!! :mad: Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Fuck! Søstersen stikker av med tv'n, så nå får jeg ikke spillt før jeg har kjøpt meg ny tv. Noe jeg mest sannsynlig ikke kommer til å gjøre før jeg flytter på hybel etter sommeren. Så der røk håpet om å nå lvl 50 Skal prøve å spille på en knøttis tv som er 20" og ikke HD for å prøve å nå rank 50. Etter det legger jeg opp inntil videre. Endret 16. juni 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Den er sur! Og DarkPassenger: Jeg har fått min kode allerede, og skal stå opp grytidlig i morgen for dette spillet Gidder heller ikke avbestille. Jeg gidder ikke å betale 900 spenn for å få med frontlines også. Limited Edition asså.. Endret 16. juni 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hehe! Jaja, 101kr.. Vet iallefall at CDON.com leverer tidsnok. Har ingen erfaring med Gamezone. Men kommer nok til å avbestille etter å ha fått betakoden, fordi nå er jeg usikker på om dette inkluderer spilling i HD(Frontlines) som var ekslusivt til Sony PS3. Wait... kan man forhåndsbestille, få koden, spille betaen så lenge den varer, for så å avbestille og få pengene igjen? Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Den er sur! Og DarkPassenger: Jeg har fått min kode allerede, og skal stå opp grytidlig i morgen for dette spillet Gidder heller ikke avbestille. Jeg gidder ikke å betale 900 spenn for å få med frontlines også. Limited Edition asså.. Nice, joiner deg på den Ja, det LE greiene var faen meg for drøyt.. Men veit du om det er uproblematisk å avbestille fra CDON? Edit: Bestilt KopKing: Hvor lang tid tok det før du fikk koden? Endret 16. juni 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Man skal ha den innen 24 timer stod det på info hos dem. Avbestilling er nok ikke problematisk, men det har jeg ikke tenkt meg heller. D'Amico: Ja, man kan selvsagt det. De kan jo ikke ta fra deg koden igjen når du har fått den. Endret 16. juni 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 D'Amico: Ja, man kan selvsagt det. De kan jo ikke ta fra deg koden igjen når du har fått den. Stemmer det, men likevel, føles ikke helt "riktig" if you catch my drift. Uansett, who cares så lenge jeg får spilt beta. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Er du fornøyd med inntrykket fra beta, så avbestiller du ikke. Men er vel kjipt å HATE betaen, så må du alikevell betale? Så det kan føles riktig, alt ettersom hvordan du ser på det. Alt er relativt. Lenke til kommentar
August. Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Fått px21 nå.. MEN, jeg har jo ikke den forbanna lyd kabelen til ps3. Den gule, hvite og røde. What to do ? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Gå på butikken å kjøp en ny. Selger sikkert dem på Elkjøp osv... Hvis ikke kan du kjøpe den på Sony sin norske nettside. http://no.playstation.com/ps3/peripherals/?page=1 Finner den nok der For å pirke: Den gule kabelen er video(skal ikke brukes) tihihihi Endret 16. juni 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Hvorfor har du kastet kabelen da? Må aldri kaste ting som følger med noe. Man angrer alltid senere.. Har du PS2? Samme kabel.. Lenke til kommentar
August. Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Hvorfor har du kastet kabelen da? Må aldri kaste ting som følger med noe. Man angrer alltid senere.. Har du PS2? Samme kabel.. 21 juni 2008. En glad gutt kom hjem med med splitter ny ps3 og Battlefield bad company. Når han åpnet esken falt det ut en kabel "Æsj, hva er dette for no skit. Trenger ikke denne. Jeg bruker jo HDMI" Sa han og pisset på den før han kastet den i søpla som ble spist opp av bjørner, som senere druknet i stillehavet. Så den finner jeg nok aldri igjen.. EDIT: Fant den. Endret 16. juni 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Man angrer alltid! Ser du, du hadde ikke baller nok til å kaste den Jeg tok min fra PS2. Min var forsvunnet. Vet ikke om jeg har glemt den noe sted eller hva. Hehe! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Hvordan var PX21 da, Jottnegen? Lenke til kommentar
August. Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Syke, bare helt syke. Hadde dem på full guffe nærmest en liten stund og skvatt rett og slett hele tiden når jeg ble skutt, eller en granat plutselig gikk av. Hvordan har jeg klart meg uten.. Lenke til kommentar
Mikkel69 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Slenger meg med her. PSN: Kopites88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå