Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BFBC2 Vietnam kommer til vinteren. Ergo, leeeenge til. Jeg er nok langt inne i MoH og CoD: Black Ops på denne tiden. Men nostalgisk E3 video de hadde!

..

 

Får vi fly? Jeg tror det. Napalm blir Overpowered :p

 

Tror også MoH kommer til å bli størst av FPS som kommer ut i år. Pga DICE står fritt til å lage det de ikke kom på eller klarte i BFBC2.

 

Gameplay trailer: http://www.youtube.com/watch?v=P7zrT69EcEY&playnext_from=TL&videos=DOXG-scxDEs

 

Spillet har også tanks, og virker bedre enn BFBC2. Det virker som en blanding mellom BFBC2 og CoD-stilen, selvom om det har mer preg av BFBC2 selvfølgelig. Noe jeg liker. Grafikken ser også bedre ut, og spillet er det jeg ser mest fram til i år. Våpnene ser bedre ut, og man ser TYDELIG at det er DICE som står bak!

 

Jeg fikk gåsehud da jeg så MoH på E3, og anbefaler alle å se mer på dette spillet. Jeg beklager, men DICE taper nok spillere i BFBC2 på å lage MP for MoH :p

 

En liten video fra f1st: http://www.youtube.com/watch?v=NZD39LehxOo&playnext_from=TL&videos=hdXfBu6b_b0

 

Og en liten smakebit fra Black Ops:

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Tror BC2 Vietnam blir bra, og at de bygger videre på det beste fra BC2 i tillegg til noen nye elementer.

 

Litt off-topic kanskje, men...

Synes MoH ser lovende ut. Likte utseende på våpnene, og at man har mulighet til å tilpasse sin egen karakter. Da blir det litt mer personlig. :)

 

En ting jeg kanskje ikke likte, er, følge Gamer.no sin sniktitt, avgjørende forskjeller mellom talibanske og amerikanske styrker. Håper de utjevner dette litt, ikke nødvendigvis ved å likestille våpen etc., men at man gir de "dårlige styrkene" en eller form for fordel for å utligne ujevnhetene.

Endret av mortensol
Lenke til kommentar

MoH er nok perfekt for oss gun nuts(kopking :p ). Ekstremt mye våpen modifikasjoner og realisme, og da mener jeg EKSTREMT MYE. :D

 

Beste av alt, betaen kommer den 17 :w00t:

 

Hehe, back on topic. Battlefield bad company 2 vietnam ja. Gleder meg! Håper på skikkelige jungel maps med fly, oldschool choppers osv.

 

Edit:

The expansion pack contains 4 brand new maps built in Frostbite including the popular Conquest and Rush game modes as well as Vietnam specific weapons, vehicles, persistence, unlocks as well as new awards, achievements and trophies.

 

YEAAAAAAAAAH :w00t:

Endret av Jottnegen
Lenke til kommentar

Battlefield vietnam eide ganske hardt i sin tid, dette kan bli morro. Husker enda at jeg hørte musikken før jeg så helikopterene:D Og at man kunne legge inn egen musikk å høre på.....såklart la en luring på lan inn rosa helikopter da han flydde....fyren ba jo om teamkill:D

Lenke til kommentar

MoH er nok perfekt for oss gun nuts(kopking :p ). Ekstremt mye våpen modifikasjoner og realisme, og da mener jeg EKSTREMT MYE. :D

 

Beste av alt, betaen kommer den 17 :w00t:

 

Hehe, back on topic. Battlefield bad company 2 vietnam ja. Gleder meg! Håper på skikkelige jungel maps med fly, oldschool choppers osv.

 

Edit:

The expansion pack contains 4 brand new maps built in Frostbite including the popular Conquest and Rush game modes as well as Vietnam specific weapons, vehicles, persistence, unlocks as well as new awards, achievements and trophies.

 

YEAAAAAAAAAH :w00t:

Var det ikke den 21?

Lenke til kommentar

MoH er nok perfekt for oss gun nuts(kopking :p ). Ekstremt mye våpen modifikasjoner og realisme, og da mener jeg EKSTREMT MYE. :D

 

Beste av alt, betaen kommer den 17 :w00t:

 

Hehe, back on topic. Battlefield bad company 2 vietnam ja. Gleder meg! Håper på skikkelige jungel maps med fly, oldschool choppers osv.

 

Edit:

The expansion pack contains 4 brand new maps built in Frostbite including the popular Conquest and Rush game modes as well as Vietnam specific weapons, vehicles, persistence, unlocks as well as new awards, achievements and trophies.

 

YEAAAAAAAAAH :w00t:

Var det ikke den 21?

Jo, men har du bc2 får du den 17 juni. Men man MÅ pre orde for å få kode virker det som.

Lenke til kommentar

Virker ikke sånn fra f1st sin video:

 

Tror bare BFBC2 VIPs kan begynne den 17ende, og man må nok forhåndsbestille i tillegg. Jeg forhåndsbestiller jeg. Skal jo ha det uansett, så hvorfor ikke? Kan man forhåndsbestille det fra utlandet, og få det på release dagen her i Norge? Får man betakode hvis jeg bestiller fra cdon.com eller noe?

 

 

http://www.medalofhonor.com/betainfo

 

EDIT: "Bestill Medal of Honor så får du garantert tilgang til betaen! Den 21:e juni starter betaen for Medal of Honor og bestiller du ditt eksemplar så sender vi en aktiveringskode til deg (innen 24 timer, hverdager). Betaen pågår til og med den 18:e Juli, så bestill idag!"

- Fra CDON.com

 

MoH fra E3 2010: http://www.youtube.com/user/IGNentertainment#p/search/3/gg7HN52kgLo

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...