Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

70-80 kroner er ikke mye, men blir det verdt det?

 

Mine tanker rundt at folk kan kjøpe seg våpen er det samme som mine tanker rundt, commando, one man army, danger close, og nuke. Hva i helvette jobbet vi for da?

 

Noen med å forme posse i RDR? vet det er feil tråd, men vi har blitt ett "community" her inne nå, og vet en del av dere har det, har fullført det og spiller online. Jeg for min del har ikke spilt mye online, men hadde vært artig.

Ikke i dag altså, men ser helst at svar kommer på PM. Kun de som har fullført spillet, for vil høre folks meninger rundt storyen ;)

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvorfor de spiller dette spillet. BC2 suger jo balle!

Spillt et par timers tid for å sjekke det ut idag, hadde ikke store forhåpninger på grunn av det elendige singelplayer delene, men multiplayer delen er jo enda mer retarded. Det finnes jo ikke morsomt. Trodde det var som BF2, bare bedre og nyere jeg...

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvorfor de spiller dette spillet. BC2 suger jo balle!

Spillt et par timers tid for å sjekke det ut idag, hadde ikke store forhåpninger på grunn av det elendige singelplayer delene, men multiplayer delen er jo enda mer retarded. Det finnes jo ikke morsomt. Trodde det var som BF2, bare bedre og nyere jeg...

 

Det får være din mening, koser meg sykt med multiplayer delen :)

 

Men en squad med mic er nødvendig!

Lenke til kommentar

BFBC2 er den beste første persons skyteren der ute den dag i dag. Den inneholder alt man trenger i en FPS, og med utviklere som hører på hva spillerne sier. De fjerner og endrer på ting som communityet sier. Du syns mest sannsynlig spillet er kjedelig, pga du blir eid på ræv av gode spillere.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Bare et jævla dumt spørsmål.

 

Hvis du kjørt på 3 miner på det samme stedet, er det ikke på tide å revurdere veivalg?

 

Ikke i følge en jeg spilte imot på Atacama Desert akkurat nå, vi kjører på minene til Manx enda 2 ganger på akkurat det samme stedet :wallbash:

 

Men herregud jeg tar imot jeg, to ace pins på to runder og 18 mine kills :D

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvorfor de spiller dette spillet. BC2 suger jo balle!

Spillt et par timers tid for å sjekke det ut idag, hadde ikke store forhåpninger på grunn av det elendige singelplayer delene, men multiplayer delen er jo enda mer retarded. Det finnes jo ikke morsomt. Trodde det var som BF2, bare bedre og nyere jeg...

Suger du mye balle offline and online? I think so :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg er glad i spillet, og det er klart det mest underholdene FPS spillet der ute per dags dato! Det som irriterer meg grønn er at 98% av spillerne der ute skjønner ikke hva som uler og blinker rødt, eller skjønner ikke hvordan de får den til å ule og blinke rødt. :mad:

 

Men sist jeg var inne hadde jeg mad lagg, og da toppet det kaken for min del. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...