Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Onslaught mode info

Battlefield: Bad Company 2 is bringing Battlefield's first co-op mode to consoles with Onslaught mode. Up to 4 players can tackle the new objective based missions posting your best times on the co-op leaderboards as well as the chance to obtain new achievements and trophies. Onslaught will be available from June 22nd on Xbox 360 for 800 MS Points and on the PlayStation Network in North America for $9.99 followed by the European PlayStation Network on June 23rd for 8.99€.

Battlefield blog

Kommer nok til å kjøpe det, var jo ikke akkurat dyrt..

 

MEN, her er enda mer info om en ny ting..

Also this month, Battlefield: Bad Company 2 Kit Shortcuts will be available on Xbox 360 and PlayStation 3 for those players who don't have time to spend levelling up to unlock all the kit specific items but still want to be competitive with those who have unlocked everything. The Kit Shortcuts will give you the unlocks available for kit each kit while still allowing you to progress through the ranking system as normal and will be available for 560 MS Points/$6.99 individually or if you want the whole bundle of kit shortcuts including the 7 available vehicle unlocks, 1600 MS Points on Xbox Live and $19.99/17.99€. The Kit Shortcuts will be available on Xbox Live Worldwide and European PlayStation Network from 16th June with the North American PlayStation Network having access to the shortcuts from 22nd June.

 

Det der er jeg litt mer skeptisk til..

Endret av Jottnegen
Lenke til kommentar

Ble ekstremt fort lei av spillet i dag. Har ergret meg over at det ikke er mer å unlocke siden lvl 22 eller hva det var når man fikk G3..

 

Er veldig enig i dette. Jeg får i hvertfall ikke helt den samme lysten til å spille når jeg ikke har noe mål. Var mye morsommere og se etter hver runde hvor nærme du var å få ditt og datt.

 

Edit: 6 stk i destruction 2.0 er battlefield moment :cool: .. og en god faktor for å ta en runde til..

Endret av stresslessen
Lenke til kommentar

Tror jeg skal ta meg en pause med bc2 en liten stund.

Vet ikke hvorfor, men jeg begynte å synes at det ble litt kjedelig :whistle:

 

Skal se om jeg klarer å komme meg til lvl 70 i mw2 snart, er i lvl 65, men etter jeg fikk bc2 så har jeg nesten ikke spilt noe mw2.

Har så lyst på den Ak'en :p

Lenke til kommentar

Skal se om jeg klarer å komme meg til lvl 70 i mw2 snart, er i lvl 65, men etter jeg fikk bc2 så har jeg nesten ikke spilt noe mw2.

Har så lyst på den Ak'en :p

:no:

 

Jeg prøvde MW2 i går, jeg ble lei etter to runder. Og jeg klarte ikke å gjøre en dritt heller, litt for vant til kontrollene på BC2. Jeg kaster granat når jeg skal prøve å knive ned folk og prøver desperat å spotte folk. :p

Lenke til kommentar

Ble ekstremt fort lei av spillet i dag. Har ergret meg over at det ikke er mer å unlocke siden lvl 22 eller hva det var når man fikk G3..

 

 

Er litt inne på samme tankegang selv. Er ikke så opptatt av hvilken lvl jeg er, eller forskjellige badger. Håper de slipper en patch som gjør at man får litt mer å strekke seg etter.

Lenke til kommentar

Onslaught mode info

 

Battlefield: Bad Company 2 is bringing Battlefield's first co-op mode to consoles with Onslaught mode. Up to 4 players can tackle the new objective based missions posting your best times on the co-op leaderboards as well as the chance to obtain new achievements and trophies. Onslaught will be available from June 22nd on Xbox 360 for 800 MS Points and on the PlayStation Network in North America for $9.99 followed by the European PlayStation Network on June 23rd for 8.99€.

 

Battlefield blog

Kommer nok til å kjøpe det, var jo ikke akkurat dyrt..

 

MEN, her er enda mer info om en ny ting..

 

Also this month, Battlefield: Bad Company 2 Kit Shortcuts will be available on Xbox 360 and PlayStation 3 for those players who don't have time to spend levelling up to unlock all the kit specific items but still want to be competitive with those who have unlocked everything. The Kit Shortcuts will give you the unlocks available for kit each kit while still allowing you to progress through the ranking system as normal and will be available for 560 MS Points/$6.99 individually or if you want the whole bundle of kit shortcuts including the 7 available vehicle unlocks, 1600 MS Points on Xbox Live and $19.99/17.99€. The Kit Shortcuts will be available on Xbox Live Worldwide and European PlayStation Network from 16th June with the North American PlayStation Network having access to the shortcuts from 22nd June.

 

 

Det der er jeg litt mer skeptisk til..

 

 

:thumbdown: Kit-shortcut-greiene burde ikke komme ut! Når man tenker på det kommer det til å bli et jævla rot.

 

Forresten tror jeg m14 kommer med 4x scope og sånt snart. Se på denne videoen.

Se på 00:32 Der hører man lyden av m14 og på skjermen sikter de med et 4x scope. Og så kommer det på 00:50. Der ser jeg helt klart en m14 med scope.

Det er de to første stedene du ser den, men den er flere steder utover.

Lenke til kommentar

Er tidligere sagt at optics på M14 og G3 ble droppet for å ikke gi de en så stor fordel. Spillet hadde dette opprinnelig, men det ble trukket fra utgaven som ble solgt. Utviklerene har sikkert det med i sin utgave enda.

 

Utdrag fra Battlefield Blog:

 

A significant number of community members have recently asked "Where are the 4x Rifle Scope and Red Dot Sight for the G3 and Mk14?" After all, they appeared briefly in some preview videos, and were in the game at some prelaunch community events. Where'd they go? Simply put, optics on the All Kit weapons were removed before we launched the game.

 

Why were All Kit optics removed?

 

Tests internally and with playtest groups showed that when equipped with the 4x Rifle Scope these All Kit weapons functioned similar to the Recon kit's weapons. Removing these optics preserved the distinct combat roles of each Kit, and generally reduced the amount of sniping on the Battlefield. Without optics the G3 and Mk14 are interesting alternate weapons for each class, without becoming overpowering.

 

Will we ever see All Kit optics return?

 

We don't currently have any plans to introduce optics for the All Kit weapons. But we are eager to hear even more opinions from the community. Do you want to see All Kit optics

http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/04/08/where-are-my-g3-and-mk14-optics.aspx

 

Endret av stresslessen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...