Joffii Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Man er ikke medichore viss man ikke reviver Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 hahah, i dag var jeg den eneste uten Defibrilators, så hver gang kristoffer, Christian eller Rottah døde måtte jeg plukke opp kitet dems og SÅ revive den som da hadde død Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Dem er iallefall tøser. Hehe! Kjipt når folk ikke spiller etter classen. Revivet evig mange i dag. Noen må ta ansvar når alle dauet som fluer, og vi reddet oss inn på siste m-com på Arica Harbor. Vi klarte det! Helt sykt på slutten av gamingen i dag. Deilig slutt på det hele. hahah, i dag var jeg den eneste uten Defibrilators, så hver gang kristoffer, Christian eller Rottah døde måtte jeg plukke opp kitet dems og SÅ revive den som da hadde død Sånne man vil ha på slagmarken! Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Natta folkens btw, litt missunlige på dere som kan spille i hele morra, mens jeg må i kirka på konfirmasjons dritt! (tilbake i 2-3 tida tho ;] ) Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Hater når folk reviver når dem er i combat, da får man enda en death i statsa *edit: skriveleif Endret 7. mars 2010 av Viruskongen Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Hater når folk reviver når dem er i combat, da får man enda en death i statsa *edit: skriveleif Det kan du trygt si. Men alltid revive når det er fredlig i området Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Min ratio er lav, mest på grunn av dette. De gjør det bare for poeng -_^ Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hater når folk reviver når dem er i combat, da får man enda en death i statsa Ja, det skjer støtt med meg og :!: Men ja som allerede nevnt, de gjør det bare for poeng, og driter i om jeg får et par ekstra deaths i statsa. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Elsker BC2 SPille i fylla, detta blir inressant Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Da ble jeg ferdig med SP, Under 5-10 timer, ikke dårlig ^^ Det var godt med humor og spenning må jeg si! Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hater når folk reviver når dem er i combat, da får man enda en death i statsa Ja, det skjer støtt med meg og :!: Men ja som allerede nevnt, de gjør det bare for poeng, og driter i om jeg får et par ekstra deaths i statsa. Man får jo ikke enda flere deaths av å bli drept etter man er blitt revivet, for det er jo først andre gangen man blir skutt en faktisk dør. Personlig synes jeg det er topp å bli revivet uansett hvordan situasjonen rundt meg er. Da kan man klare å utføre faenskap som gjør at stasjonene sprenges, samt legge inn en ekstra skuddsalve mot personer som forsøker å plante bomber. 1 Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Min ratio er lav, mest på grunn av dette. De gjør det bare for poeng -_^ +1 (Jeg er assualt og bruker mye tid på "SELECT" og å gi ammo til folk som trenger det) Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Squad deathmatch var ikke så verst Det ble en lang kveld Espen, Kristoffer og Rotta Fungerte det. Litt intenst til tider med oppsprengte bygninger i alle retninger, men det er jo bare moro. : ) Haha ja, når det ble for få vegger å gjemme seg bak ble det ganske vanskelig å holde seg i live. Ble noe jævlig intenst til tider i White Pass, når alle veggene forsvant og alle fant ut at de skulle ta oss :!:. Blir nok mic på tirsdag. Fattern skullle nedover til Kongsvinger, og der har de sony sitt headset på lager , så blir collect@store derfra. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Ny dag, nye hoder å plukke! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hva synes dere er best? Høy sense eller lav sense? Driver å tester med begge.. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Høy, helt klart. Har på mellom 2/3 og 3/4. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Vis det er noen som er gira på online, så er jeg med jeg Bare send invite, kjekt om man også skriver at det er fra diskusjon.no PSN: stresslessen Lenke til kommentar
Strekjaeden Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har det så utrolig gøy når jeg spiller, men savner å ha en fast squad med folk som har mikrofon og et øye for teamplay. Noen som er interessert i å spille med meg fast? Jeg spiller alt bortsett fra Recon og er en svært kapabel gamer. PSN: Strekjen. @Blax: Synes det blir for vanskelig å spille med høy sens, og spesielt i BC2. Man må kunne plukke ned FI på avstand, og det er etter min mening for vanskelig med høy sens. Kjører standard sens selv; ganske lav. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hva synes dere er best? Høy sense eller lav sense? Driver å tester med begge.. Jeg er enig med Strekjaeden, spiller med org sense.. Synes det best når man skal "fintune" inn sikte på motstander.. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Kjører 3/4 sens kanskje, altså ganske høy, synts det er best fordi da rekker jeg å snu meg å skyte han som skyter på meg (viss han har dårlig aim da ) Høy sens har reddet meg et par ganger ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå