109A3GNM Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Da er det bare å glo litt live stream fra cr1tikal imens Lenke til kommentar
August. Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 NOOOOOOOOOOOOOOOO. Da var det slutt på morroa Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) NOOOOOOOOOOOOOOOO. Da var det slutt på morroa In your FACE! Edit: Eeeey, nå funker det! Endret 9. juni 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
August. Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jaja... 850 xp får man for å sprenge en mcom med c4! Og hvis du armer i samme slengen så får stiger det til 900 poeng pr mcom.. Drøyt! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 PSN nede Og jeg som skulle inn og kose meg i et par timers tid nå. Får vel hive i meg litt mat og se de to siste episodene av Firefly i stede for... Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Satt og så på livestreamen til Critikal Han sier så sykt mye genialt! "HOLY SHIT! Its like dogshit, only much more concentrated and less chance for survival" :!: "HolyShitFuckWhore!!!" Lenke til kommentar
August. Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Satt og så på livestreamen til Critikal Han sier så sykt mye genialt! "HOLY SHIT! Its like dogshit, only much more concentrated and less chance for survival" :!: "HolyShitFuckWhore!!!" Haha, ser på streamen sjæl. Lol, one man army knife spam og javelin krig ^^ Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 haha, visste dere at man fikk bonuspoeng for parachute kill ? Så bare skrifta men rakk ikke se poenga Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 haha, visste dere at man fikk bonuspoeng for parachute kill ? Så bare skrifta men rakk ikke se poenga Jeg har skutt ned folk som er i parachute, men har ikke fått noe. Så er det når man selv er i parachute og dreper noen? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) haha, visste dere at man fikk bonuspoeng for parachute kill ? Så bare skrifta men rakk ikke se poenga Jeg har skutt ned folk som er i parachute, men har ikke fått noe. Så er det når man selv er i parachute og dreper noen? Korrekt! Tror det var 30 poeng Endret 9. juni 2010 av JeepersCreepers Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Funker fint å spille nå. Gadd ikke å sjekke før jeg satte igang BD spilleren, så får heller ta noen timer før jobb i morgen Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Ok. da vet jeg det Har vel nevnt dette til deg 3 ganger da jeg har fått det når vi spiller sammen! Den beste var med kniven på Laguna presa. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hurra, noen baner er blitt mindre og uav`en er fan meg mer imba enn før.....snart kommer vel ac130 og nuke... Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ok. da vet jeg det Har vel nevnt dette til deg 3 ganger da jeg har fått det når vi spiller sammen! Den beste var med kniven på Laguna presa. Men jeg har aldri forstått at man må være i parachute selv Glemmer fortere enn en gullfisk Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Hurra, noen baner er blitt mindre og uav`en er fan meg mer imba enn før.....snart kommer vel ac130 og nuke... Hvilke baner har blitt mindre? Ja, vi har jo allerede chopper gunneren Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg satt å holdt på med noe annet Jottnegen, så var ikke mulig for meg å snakke Men faen Laguna Alta var moro i Squad Rush.. Kan ikke vente på utgaven til Rush. Krysser virkelig fingrene for at den kommer i Rush. Meide ned alt jeg så den runden med M1A1 Thompson. Det er det desidert beste våpenet i close-combat. Alltid like gøy å holde inne R1, høre lyden, og bare meie ned 3 stk fra en squad i ett rom. Det skjer på 2 sekunder. De vet ikke hva som har skjedd før de har respawnet igjen. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Skal begynne å rushe mye mer framover, for å få mer glede ut av spillet. Thompson, G3 og M1 Garand vil bli mine mest brukte våpen nå. M16A2 og XM8 LMG/Compact vil også bli brukt, men som andrevalg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå