Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nye maps:

 

On June 9th, VIP Map Pack 3 will be available on Xbox 360 and PlayStation 3 bringing new modes to Nelson Bay and Laguna Alta.

Kilde

 

http://www.youtube.com/watch?v=q-E06LXreqM

 

Edit: Laguna Alta som Squad Rush blir nok morro, Nelson Bay kan drite og dra samma modus.

 

Jeg fekk med disse mappene når jeg kjøpte spillet. EDIT:kjøpte det for noen dager siden.

Lenke til kommentar

Angående OPTICS på G3 og M14: http://blogs.battlef...k14-optics.aspx

 

Den videoen med ny mode-pack (ja, det er en mode-pack, ikke en fuckings ny map-pack, EA/DICE!!) er tydligvis gammel..

 

Jeg slutter mest sannsynlig å spille dette spillet etter lvl 50 er nådd. Jeg har fått opp i halsen av EA/DICE nå. Er det seriøst mulig å vise sånt, men det er fjernet? Fuck det. Kan faen ikke vente til Black Ops kommer, og MoH.

 

Jeg for min del trenger ikke ACOG på M14 hvis de hadde klart å lage ett iron sight som det går an å se gjennom. Der har de mye å lære fra IW og Treyarch.

Lenke til kommentar

Må nok betale for Onslaught ja. Er ikke mye VIP ting. Men tror ikke DICE og EA tar mye penger for ting. Hvertfall ikke mer enn visse andre, håper jeg.

 

Jeg har mistet alt mot de siste dagene i dette spillet, pga 97% av spillerne ikke forstår at det ikke er Team Deathmatch. Det handler om å vinne, og om hjelpe lagkameratene på vei til seier.

Lenke til kommentar

Ja, før trengte ikke en gang å løpe bort til M-com stasjonene for å desarmere den, fordi det nesten alle på laget rusha til stasjonen for å prøve å desarmere. Men nå for tida er det faen meg ingen som gidder å prøve å desarmere.

Det har jeg også merket. Det suger, de løper heller RETT mot fienden i åpent terreng og blir skutt..

Lenke til kommentar

Ja, før trengte ikke en gang å løpe bort til M-com stasjonene for å desarmere den, fordi det nesten alle på laget rusha til stasjonen for å prøve å desarmere. Men nå for tida er det faen meg ingen som gidder å prøve å desarmere.

Det har jeg også merket. Det suger, de løper heller RETT mot fienden i åpent terreng og blir skutt..

Så sant, så sant..

Lenke til kommentar

Spilte noen runder nå, og jeg og Spas-12 mora/hora oss gjennom alle rundene :yes: Brukte slugs og fyy faen det er sykt på hardcore. Driter i om det er feigt fordi jeg hadde nesten mista motet til å spille. Hadde et øyeblikk der jeg skøt tre skudd og på de tre skuddene så klarte jeg å skyte ned; først ene passasjeren i blackhawken, så tok jeg gunner'n, og deretter tok jeg piloten da han prøvde å lande på meg :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...