August. Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Stor? Nå har vi jo fått en oppdatering på 400 mb som ingen har fortalt hva er og ikke gjort mer en å skape en ekstrem lagg.. Og som kopking, så har jeg min egen ønskeliste.. Ak-47( som du sa, latterlig at den ikke er med) Scar-L i assault classen, ikke som en smg (wtf?!) Mp5 eller mp7 hadde vært konge. Autentiske iron sights. Skjønner ikke hvorfor de ikke lagde dem som de er i virkeligheten.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 400? var på 288 hos meg. Fikk med meg et par gull-tags av en eller annen mulla, kan det ha vært Krekar jeg satte kniven i Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Har ikke fått den 400 mb updaten jeg. Serverene er tragiske om natta!!! 2 vs 2 på hver jævla server Endret 6. juni 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Har ikke fått den 400 mb updaten jeg. Serverene er tragiske om natta!!! 2 vs 2 på hver jævla server Me neither! Og ja, fyfaen. Klikker på EA, er jo faen 2 vs 2 fra kl 1 og utover natten. Meg og Outjecti0n var i Apachen i sånn 20 min, fikk 8 kills, lol! Sier sitt. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Den Bronze insigniaen fikk jeg tvert etter å ha fått 25kills med garand Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Har du Specact? yup, og mangla bare Garand når patchen kom Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Noen med på en squad? Faen så folk kan tirre meg. Lenke til kommentar
August. Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Har du Specact? Oj oj, general Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Atacama Desert kan være konge, men også dritt! Spilte mot manx, og laget hans fikk tak i begge heliene... Baseraping --> rage quiting! Hjal ikke at manx tok dogtag(ene) min heller..! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Fikk tre fine dog-tags av mortensol nå, skulle ha vært 4 men akkurat når jeg satte kniven i han så avsluttet runden på Panama Canal Men en til nå så har jeg trofeet for å knive 5 mann på vennelisten min Edit: Var kun med en gang og det var når jeg viste at du satt i AT på US basen, klarte å sette kniven i ryggen på deg der Ble mindre poeng enn det jeg burde ha klart, men jeg prøvde jo å knive alt som var når jeg så at du var med Endret 6. juni 2010 av Manx Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det var ikke du som baserapa, men de 3-4 gutta i heliene. Jeg var ute på pin sanking. Fikk noen nye, men man blir litt opphengt i de, og gjør kanskje noen desperate manøvre..! Godt spilt forresten, gir gladelig bort noen dogtags! Jeg har din også, kom jeg til å tenke på, men den tok jeg like før du havnet på vennelista... Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Grats med rank 50, Outjecti0n! (Syke faen ) Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (Syke faen ) Wtf... <word>!! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det var ikke du som baserapa, men de 3-4 gutta i heliene. Jeg ligger langt unna det, men som sagt var den ene gangen når du satt på AT, du tok meg først med den så jeg viste hvor du satt, så da måtte jeg prøve og jeg klarte det Godt spilt forresten, gir gladelig bort noen dogtags! Jeg har din også, kom jeg til å tenke på, men den tok jeg like før du havnet på vennelista... Vært borti det samme, så happy når jeg tok en av gutta på d.no også kom jeg jo på at han ikke var på lista mi. @Outjecti0n! Syke mann... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Grats med rank 50, Outjecti0n! (Syke faen ) Har fyren gått 2 ranks på 1 eller 2 dager? Sykt.. Da får han få opp rank 50 i avataren sin Den er pen den Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Grats med rank 50, Outjecti0n! (Syke faen ) Er det ikke 49 da? Endret 6. juni 2010 av Arnesen62 Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ops, my bad, han er "bare" rank 49 Leaderboards på ps3 er tydligvis bugga. http://bfbcs.com/stats_ps3/MrOutjecti0n Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Stor? Nå har vi jo fått en oppdatering på 400 mb som ingen har fortalt hva er og ikke gjort mer en å skape en ekstrem lagg.. Og som kopking, så har jeg min egen ønskeliste.. Ak-47( som du sa, latterlig at den ikke er med) Scar-L i assault classen, ikke som en smg (wtf?!) Mp5 eller mp7 hadde vært konge. Autentiske iron sights. Skjønner ikke hvorfor de ikke lagde dem som de er i virkeligheten.. MP5 slår aldri feil. Jeg tror også mange ville likt å se Scar-H som du sier. Iron sights i spillet er direkte håpløst. Kun XM8'ene, HK416, M1 Garand, har virkelig gode jernsikter. Andre kan godkjennes, som AKs74, AUG, G3, Scar-L, men noen av disse er laget som utvikler så dem for seg, og det er tydelig at de ikke har sjekket hvordan siktet egentlig ser ut. Jeg gidder ikke en gang nevne de horrible. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Skal begynne å spille dette på internett i dag. Spilte betaen en del så har store forhåpninger. Herr anfsim hvis noen vil spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå