Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Stor? Nå har vi jo fått en oppdatering på 400 mb som ingen har fortalt hva er og ikke gjort mer en å skape en ekstrem lagg..

 

Og som kopking, så har jeg min egen ønskeliste..

Ak-47( som du sa, latterlig at den ikke er med)

Scar-L i assault classen, ikke som en smg (wtf?!)

Mp5 eller mp7 hadde vært konge.

Autentiske iron sights. Skjønner ikke hvorfor de ikke lagde dem som de er i virkeligheten..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke fått den 400 mb updaten jeg.

 

Serverene er tragiske om natta!!! 2 vs 2 på hver jævla server :thumbdown:

Me neither!

Og ja, fyfaen. Klikker på EA, er jo faen 2 vs 2 fra kl 1 og utover natten. Meg og Outjecti0n var i Apachen i sånn 20 min, fikk 8 kills, lol! Sier sitt.

Lenke til kommentar

Fikk tre fine dog-tags av mortensol nå, skulle ha vært 4 men akkurat når jeg satte kniven i han så avsluttet runden på Panama Canal :(

 

Men en til nå så har jeg trofeet for å knive 5 mann på vennelisten min :)

 

Edit:

 

Var kun med en gang og det var når jeg viste at du satt i AT på US basen, klarte å sette kniven i ryggen på deg der :p

 

Ble mindre poeng enn det jeg burde ha klart, men jeg prøvde jo å knive alt som var når jeg så at du var med :D

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Det var ikke du som baserapa, men de 3-4 gutta i heliene. :)

Jeg var ute på pin sanking. Fikk noen nye, men man blir litt opphengt i de, og gjør kanskje noen desperate manøvre..!

 

Godt spilt forresten, gir gladelig bort noen dogtags! Jeg har din også, kom jeg til å tenke på, men den tok jeg like før du havnet på vennelista... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det var ikke du som baserapa, men de 3-4 gutta i heliene. :)

 

Jeg ligger langt unna det, men som sagt var den ene gangen når du satt på AT, du tok meg først med den så jeg viste hvor du satt, så da måtte jeg prøve og jeg klarte det :)

 

Godt spilt forresten, gir gladelig bort noen dogtags! Jeg har din også, kom jeg til å tenke på, men den tok jeg like før du havnet på vennelista... :thumbdown:

 

Vært borti det samme, så happy når jeg tok en av gutta på d.no også kom jeg jo på at han ikke var på lista mi. :(

 

@Outjecti0n!

 

Syke mann...

Lenke til kommentar

Stor? Nå har vi jo fått en oppdatering på 400 mb som ingen har fortalt hva er og ikke gjort mer en å skape en ekstrem lagg..

 

Og som kopking, så har jeg min egen ønskeliste..

Ak-47( som du sa, latterlig at den ikke er med)

Scar-L i assault classen, ikke som en smg (wtf?!)

Mp5 eller mp7 hadde vært konge.

Autentiske iron sights. Skjønner ikke hvorfor de ikke lagde dem som de er i virkeligheten..

 

 

MP5 slår aldri feil. Jeg tror også mange ville likt å se Scar-H som du sier.

 

Iron sights i spillet er direkte håpløst. Kun XM8'ene, HK416, M1 Garand, har virkelig gode jernsikter. Andre kan godkjennes, som AKs74, AUG, G3, Scar-L, men noen av disse er laget som utvikler så dem for seg, og det er tydelig at de ikke har sjekket hvordan siktet egentlig ser ut. Jeg gidder ikke en gang nevne de horrible.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...