Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg joinet nettopp Battlefield Heroes, men jeg har fortsatt ikke fått Garanden. Min veteran status har heller ikke endre seg. Hva gjør jeg?

 

Du må starte spillet en gang. Noen sier at du må spille en match, men det skal holde å bare starte spillet.

Lenke til kommentar

Jeg joinet nettopp Battlefield Heroes, men jeg har fortsatt ikke fått Garanden. Min veteran status har heller ikke endre seg. Hva gjør jeg?

 

Du må starte spillet en gang. Noen sier at du må spille en match, men det skal holde å bare starte spillet.

Har akkurat gjort det. Spilte en runde conquest eller lignende :p men jeg får den ikke! Noen tips folkens?

Lenke til kommentar

Min rank gikk egentlig ikke opp på det. Jeg vet ikke hvordan man registrer spillet på veteran siden. Gikk med de andre spillene jeg fant liggende rundt, men ikke heros. I mine øyne er det latterlig at folk får veteran-status av Heros. BF43 er jo en mulighet, men det koster jo 99,- i store'n. Men det spillet er verdt 99,-!

Lenke til kommentar

Tja, det er vel relativt nytt vil jeg si. :p Det kom i begynnelsen av Mars såvidt jeg kan huske.

 

Skulle vel fram til at jeg ikke har rørt BC2 siden RDR kom, bare en litt tungvindt måte og si det på :)

 

Åja :laugh:

 

BC2 CD'en min har samla opp en del støv her også, sammen med MW2. Men nå begynner jeg å bli litt lei RDR, i grunn. Kanskje et savn etter BC2 :p

Lenke til kommentar

288 mb, var det voldsomt til stor oppdatering.

 

Kit images added in spawn menu

Fixed the "required rank" field on the unlock items specified on the W&G page

Added M14, NS 2000 and G3 in-game unlock pop-up when the requirements for unlocking them are reached

Added a server side check of the veteran status of the players

Award bugfix for "Win all 4 game modes" (it had marksman headshot as a dependency)

Garand did not track anything, Thompson tracked Garand.

Increased the penalty points for TeamKill and TeamDamage

Increased the reward points for Objective Actions (Flag Cap/Assist, Arm/Disarm/Destroy/Damage/TeamDestroy/TeamDamage)

Fixed veteran rank number not showing up in ingame scoreboard

The southpaw setting now works for the anti-air gun and the Stationary AT

Collectible weapon messages fixed

 

Ikke noen ekstra brett eller noe sånt siden den var såpass stor?

Lenke til kommentar

Skulle tro at Onslaught moden er med siden den var så stor :whistle:

 

Har funnet ut at det er flere som ikke har fått den derre bronse på alle våpnene pinen. Selv om de har bronse på Specact våpnene. Så det er nok en bug. Men merkelig at KopKing har den :hmm:

Lenke til kommentar

Ok, er sikker derfor, har ikke akkurat fulgt med hva som har skjedd de siste 2 ukene :)

 

Var inne en tur nå og jeg ble ønsket velkommen på sedvanlig BC2 vis, kastet ut i den første runden. Hadde vært runde nr. 2 men de har tydeligvis øket ticketene på conquest til 350 eller 400. Så jeg mistet selvfølgelig en bunke med pins som jeg hadde klart å samle opp.

 

Men sliter med å komme inn i spillet igjen, kaster granater når jeg skal sikte, bruker kniven når jeg skal skyte og hopper rundt som en idiot når jeg skal løpe siden jeg sitter og trykker som en idiot på X.

 

 

Kan takke Red Dead Redemption for det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...