Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler jeg sterkt på. Du har jo dem. Men er jo faktisk eneste løsning.

 

spørsmål : jeg ser at det er endret mye på våpen til pc versjon, damage, spread, osv, men det ble nå gjort i en patch, har de noen mulighet for og forandre slikt på ps3 versjon også?, endringer på serversiden muligens? eller?..om ikke så er jo pc og ps3 versjonene veldig ulike.

Lenke til kommentar

Tråden er ryddet.

 

Alltid spennende å se at den som skaper dårlig stemning kun står for et mindretall innlegg, og så mange har biti på kroken og startet en flamewar.

 

TIPS: IGNORER OG RAPPORTER. Da slipper dere tull og 2 sider med krangling :). Send meg en PM om det skulle være noe.

Lenke til kommentar

 

I teorien burde det jo fungere. Og ønsker man å spille i HD, kan man vel også bare velge å vise bilde fra HD-porten PS3'n står i. Recorderen tar jo opp selvom man ikke viser bildet på tven. Ikke har jeg DVD recorder så jeg får prøvd, og heller ikke PS3.

Lenke til kommentar

 

I teorien burde det jo fungere. Og ønsker man å spille i HD, kan man vel også bare velge å vise bilde fra HD-porten PS3'n står i. Recorderen tar jo opp selvom man ikke viser bildet på tven. Ikke har jeg DVD recorder så jeg får prøvd, og heller ikke PS3.

 

Det blir ikke sendt ut signaler fra komponent-utgangen hvis man bruker HDMI, så det funker ikke. Men hvis man spiller med komponent kabler så skal det funke.

Lenke til kommentar

Virker som patch 0.4 begynner å komme. Noen folk har fått den, 400 mb!

 

Hæ? Hva er dette? Onslaught moden? :p spilt RDR i hele dag :p Kjekt å drepe snuten som kommer etter meg :p Er nå Legend i ville vesten :p

 

Noen andre enn meg som krysser fingrene får nye våpen og attachments i framtiden?

 

Ønskeliste:

 

AK-47(LATTERLIG at den ikke er i spillet)

Famas(Liker burst)

Tar-21

Type-100 SMG (Den du har i første oppdrag av SP)

Red-dot til G3 og M14

Mulighet til å erstatte GL med grip på Assault rifler, da vil man få to ekstra granater/eller c4

M1 Carbine (Nostalgi som med M1 Garand)

De gir F2000 Alien red dot pga den har det i virkeligheten

"LMG" versjonen av Steyr AUG(Armee Universal Gewehr, eller Austrian Universal Gewehr)

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...