stresslessen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Funker https://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran for dere? Nei. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Funker https://www.battlefi...ny2.com/veteran for dere? Nei. Den sida er bare no' forbanna dritt. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Er det noen annen måte å registrere seg som veteran på, utenom den sida? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Dice har virkelig stått på, siterer litt fra EA forumet. i can confirm there are two ATV Arica Harbour Conquest ATV er vel firehjuler, AT er stationary. Eller..? ATV = All-terrain Vehicle AT= Anti Tank Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Er det bronze på 40mm shotgun dere mangler? Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Nope. Har bronse på absolutt alle våpnene nå, men ingen insigniaer å se Edit: Skrev platinum istedet for bronse :!: Det hadde tatt seg ut! Endret 3. juni 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Du er ikke så syk Ferdig med scar nå. Deilig. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Er det noen annen måte å registrere seg som veteran på, utenom den sida? Jeg googla BF:BC2 veteran, så kom jeg inn på ei EA sine sider og veteran der. Fy, helt vondt i øya og hodet etter gaming i dag. Satt LITT for nærme skjermen.. Nærmer meg min første platinum, med HK416! Litt lei den nå, men må få platinum først Skulle gjerne hatt mic så jeg fikk kommunisert med dere gutta, mange ganger jeg har tenkt FAEN SKU HATT MIC Å SAGT I FRA osv osv.. Vurderer å kjøpe meg et headset nå, da blir dama glad... Sitter å prater til TV'en, tror jeg er maniac! Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Kjenner følelsen Før jeg fikk mic så satt jeg å skrek til tv'n i håp om at de i squaden hørte meg Funka ikke! Fikk nettop Platinum på XM8 LMG. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Prøver å joine KopKing, nå har den stått og loada i 6-7 min Edit: Der ble jeg fuckings kicka fra gamet uten å ha fått sjansen til å delta engang Endret 3. juni 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
August. Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Kjenner følelsen Før jeg fikk mic så satt jeg å skrek til tv'n i håp om at de i squaden hørte meg Funka ikke! Fikk nettop Platinum på XM8 LMG. Lol, du høster platinums. *Sjalu undertone* Endret 3. juni 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Hmmm.. F2000 er jo smuud i HC Endret 4. juni 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Måtte bare legge denne ut her: Haha, lo godt Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Sitter å prater til TV'en, tror jeg er maniac! Min samboer leser til eksamen rett ved siden av meg da jeg spiller, så jeg prøver å holde en rolig tone..! Vet ikke om jeg digger eller hater HC. Treffer jo ikke en dritt med grenade launcher, minigun eller heavy machine gun... Lenke til kommentar
August. Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Sitter å prater til TV'en, tror jeg er maniac! Min samboer leser til eksamen rett ved siden av meg da jeg spiller, så jeg prøver å holde en rolig tone..! Vet ikke om jeg digger eller hater HC. Treffer jo ikke en dritt med grenade launcher, minigun eller heavy machine gun... Man lærer fort hvor kula går, alltid midten av skjermen. Når det kommer til nade launchern er det litt verre. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Deilig å ha alle insignias og pins i boks Ser en komplett samling foran meg nå Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Deilig å ha alle insignias og pins i boks Ser en komplett samling foran meg nå Hvordan?!?!! Lenke til kommentar
att Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) MW2 = kaos. Greia med at man ikke får poeng når man er død er forrsten ikke fiksa. Endret 4. juni 2010 av att Lenke til kommentar
Fisk777 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Er litt enig med at MW2 er kaotisk, men spillet handler om å få kontroll på kaoset, reagere raskt og spille taktisk... BBC2 er lett hvis man er sniper. Revolveren eier det meste av våpen, unntatt de beste assault-riflene. Aks-74u er ganske bra også, men sniper eier alt dette og det er det som eier med bbc2. ' Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Du er noe god, kan jeg ta på deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå