Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen annen måte å registrere seg som veteran på, utenom den sida?

Jeg googla BF:BC2 veteran, så kom jeg inn på ei EA sine sider og veteran der.

 

Fy, helt vondt i øya og hodet etter gaming i dag. Satt LITT for nærme skjermen..

Nærmer meg min første platinum, med HK416! Litt lei den nå, men må få platinum først :)

 

Skulle gjerne hatt mic så jeg fikk kommunisert med dere gutta, mange ganger jeg har tenkt FAEN SKU HATT MIC Å SAGT I FRA osv osv..

Vurderer å kjøpe meg et headset nå, da blir dama glad... :) Sitter å prater til TV'en, tror jeg er maniac!

Lenke til kommentar

Sitter å prater til TV'en, tror jeg er maniac!

 

Min samboer leser til eksamen rett ved siden av meg da jeg spiller, så jeg prøver å holde en rolig tone..! :)

 

Vet ikke om jeg digger eller hater HC. Treffer jo ikke en dritt med grenade launcher, minigun eller heavy machine gun...

Lenke til kommentar

Sitter å prater til TV'en, tror jeg er maniac!

 

Min samboer leser til eksamen rett ved siden av meg da jeg spiller, så jeg prøver å holde en rolig tone..! :)

 

Vet ikke om jeg digger eller hater HC. Treffer jo ikke en dritt med grenade launcher, minigun eller heavy machine gun...

Man lærer fort hvor kula går, alltid midten av skjermen. Når det kommer til nade launchern er det litt verre.

Lenke til kommentar

Er litt enig med at MW2 er kaotisk, men spillet handler om å få kontroll på kaoset, reagere raskt og spille taktisk... :yes:

 

BBC2 er lett hvis man er sniper. Revolveren eier det meste av våpen, unntatt de beste assault-riflene. Aks-74u er ganske bra også, men sniper eier alt dette og det er det som eier med bbc2. :new_woot:'

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...