Espen-kun Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 har mic ja ; D EspBD på PSN Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Har lagt deg til Men squaden vår er full akkurat nå Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Fy faen så artig! Men jeg stresser litt mer her med å skaffe meg mye poeng, enn jeg gjorde på Demo. Har heller ikke noe med at jeg ikke er kjent med banene, fordi jeg klarer ikke samle mer enn 1500-3000 poeng nå i retail på demobanen. Glemte navnet akkurat nå. Port Valdez? I demo skaffet jeg meg lett mellom 3000-6000 poeng. Ingame altså, ikke bonuser. Mye mer med bonusene. Men faen så deilig GOL Magnum er. Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Legg meg gjerne til, PSN: Rotteh 1 Lenke til kommentar
Blax Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hvordan får man red-dot sight på de forskjellige våpnene? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Hvordan får man red-dot sight på de forskjellige våpnene? Du unlocker dem. Jeg fikk det ihvertfall etter noen få "engineer-levels" hvis du skjønner hva jeg mener Og thumbs up for EA forresten. /sarkasme Eller er det bare meg som datt ut nå? Endret 6. mars 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Der ja. De fiksa det ihvertfall fort denne gangen. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Gaming enyone? Chris, du er trofast, eller ? :!: Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Da var singleplayeren ferdig Synes det var morro alt i alt, men storyen ble noe oppstykket etter min mening Da står det kun multiplayer på programmet heretter Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Spilte recon i sted! Haha! Jeg så en kar oppe på ett fjell på demo-banen! Port valdez eller hva den heter. Jeg siktet litt over hodet hans, og i det jeg skulle skyte, ser jeg bare ett lite lysglimt og hører lyden shooosh før jeg dør. Haha! Saving private Ryan anyone? Jeg følte meg som han tyske snikskytteren. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Squad deathmatch var ikke så verst Det ble en lang kveld Espen, Kristoffer og Rotta Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Da var singleplayeren ferdig Synes det var morro alt i alt, men storyen ble noe oppstykket etter min mening Da står det kun multiplayer på programmet heretter Jeg er på den banen etter der vi har grabba han ene hovedfyren (husker ikke navnet hans). Er i ørkenen, ca. hvor langt har jeg kommet? Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Squad deathmatch var ikke så verst Det ble en lang kveld Espen, Kristoffer og Rotta Fungerte det. Litt intenst til tider med oppsprengte bygninger i alle retninger, men det er jo bare moro. : ) 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Squad deathmatch var ikke så verst Det ble en lang kveld Espen, Kristoffer og Rotta Fungerte det. Litt intenst til tider med oppsprengte bygninger i alle retninger, men det er jo bare moro. : ) Haha ja, når det ble for få vegger å gjemme seg bak ble det ganske vanskelig å holde seg i live. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Tror jeg gikk opp en lvl hver runde pga jeg heala meg selv og dere hele tia, fikk jo ikke mange killsa, men masse ''challenge'' greier (dem som er under pins i my stats) Gikk fra lvl 5 til 9 Gjentas i morgen, right? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg endte opp med en del levels jeg også, rundt level 7/8 Og jada, detta må gjentas Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Da var singleplayeren ferdig Synes det var morro alt i alt, men storyen ble noe oppstykket etter min mening Da står det kun multiplayer på programmet heretter Jeg er på den banen etter der vi har grabba han ene hovedfyren (husker ikke navnet hans). Er i ørkenen, ca. hvor langt har jeg kommet? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg haaaater når laget en er på blir overkjørt, og medichorene i Squaden bare løper forbi liket ditt. De som er medichorer, og ikke reviver folk som ligger rett vedsiden av, kan bare gå å dø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå