itzTheTruth Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Har vel litt med mye recon spilling, Anathema? Har ikke spilt med deg så mye, men har sett deg oftest som det. Men hvordan har det mistet sjarmen? D/C og lagg? Har ikke opplevd lagg de siste dagene, og kun 1 D/C.. Så det var en forbedring. Gleder meg til Black Ops da, men tror BFBC2 kommer til å holde meg gående i lang tid framover. Endret 31. mai 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hvis du tenker på denne oversikten: http://bfbc2.statsverse.com/stats/ps3/Alltid_ så stemmer det at det har vært en del recon spilling ja, men har gått veldig i perioder egentelig. Saken er at jeg ikke fant det det grann gøy å spille i kveld, og da kan jeg samtidig si at det har mistet sjarmen. Jeg har jo gjort alt, unlocket alt. Level 50 har null interesse for meg, det har jo ikke en dritt og si. Har tenkt å kjøpe meg Red Dead når det dukker opp på jobben, ellers blir det borderlands med en kompis i tiden fremover nå. Men dere skal ikke se helt bort fra at det blir litt BFBC2 med tiden heller, kanskje jeg bare er lei det nå Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Han derre Penguinz0 på youtube er jo faktisk god da :!: Han har jævlig mange sånne fun tacticts videoer som er meget bra Lenke til kommentar
August. Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Dritt lei bad company 2 selv igår.. Men det har gått over idag Og K/D har jeg alldri skjønt meg på.. For meg er det win/loss ratioen som gjelder i dette spillet Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Morsom runde i går kveld med KopKing og Arnesen tror jeg. Alle quitta jo så vi var 9mot11 eller noe, og det var bare NSN guutta som vant runden ingen andre som bidro. Multikill med carl gustav er en digg følelse Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Jeg driter rett og slett i k/d'n min. Samme hvilke klasse jeg er så rusher jeg. Orker ikke å sitte på samme plass lenge. Selv om jeg er snippy med 12x scope, så springer jeg rett inn i firefighten. For meg er det ace pin som gjelder :!: Nææt! Endret 1. juni 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Hey, la meg nå booste av det ène jeg slår dere full-timere på Edit: Kp/d har faktisk noe å si i Conquest, som jeg har spilt en hel del av. Har man over 1.0, hjelper man laget sitt. Har man under 1.0, drar man laget sitt ned. Endret 1. juni 2010 av Anathema Lenke til kommentar
August. Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Sjekk disse statsa http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/Dan%20AWWYEAAAH Platinum på alt, ikke chopper whore, 379 spm, 3.57 win/loss, 2.79 k/d. Holy.. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Fy faen! Men han mangler platinum på AT miner Måtte bare Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hey, la meg nå booste av det ène jeg slår dere full-timere på Skal vi ta en sniper duell? :!: Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Fy faen! Men han mangler platinum på AT miner Måtte bare Han mangler alt på AG-3 også Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det er nå bilde av platinumstjerne, men det står jo at han ikke har brukt den Lenke til kommentar
August. Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Statsverse bug, er sånn noen ganger på g3 statsa. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hey, la meg nå booste av det ène jeg slår dere full-timere på Skal vi ta en sniper duell? :!: I'm game (nå tenkte jeg dog hovedsaklig på kp/d og ikke snipinga ) Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Han mangler vel SPECACT våpnene og, vis det ikke er noe bugga med de? Edit: og får å være pirkete: smoke, defibrilator, repair tool, AT, destruction 2.0, light vehicle, water vehicle Endret 1. juni 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Edit: og får å være pirkete: smoke, defibrilator, repair tool, AT, destruction 2.0, light vehicle, water vehicle Er det mulig å få stjerner på disse? Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Light og water hvertfall, har ikke prøvd med de andre. Men er jo mulig å få kills med de, så burde jo være mulig med stjerner som på lik linje med andre våpen?! Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Bare lagg når jeg spiller hardcore Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hey, la meg nå booste av det ène jeg slår dere full-timere på Skal vi ta en sniper duell? :!: I'm game (nå tenkte jeg dog hovedsaklig på kp/d og ikke snipinga ) Åja Fikk marksmanheadshot bonus på +500 nå nettop Fra sniper mountain på arica harbour, til siste base blandt steinene. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Åssen får man fallskjerm gutta? Og åssen utløser du den? Endret 1. juni 2010 av Muffinss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå