Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leser jeg riktig når jeg leser : Antall platinum stjerner: 19 Mr. Outjection ?` :ph34r:

 

Jepp :tease: Ingen grunn til å gå til anskaffelse av briller ennå nei :!:

 

Oppdaget noe rart som jeg ikke visste før nå. Hvis man bruker MG36 i hardcore og man scoper inn, så vises ikke den røde dotten selv om man har på red dot eller acog :hmm:

Endret av Mr_Outjecti0n
Lenke til kommentar

Tror du ikke tar igjen KopKing med det første. Han har 711 kills med Blackhawken. Men han har bare kjørt det 17 541(Vet ikke måleenheten)

Jeg har kjørt blackhawken i 331 896, men har jævlig få kills :tease: .

Holy! 711 ?!

Jaja, men så har jo han spilt godt over 100 timer mer en meg da :p

Lenke til kommentar

Tror du ikke tar igjen KopKing med det første. Han har 711 kills med Blackhawken. Men han har bare kjørt det 17 541(Vet ikke måleenheten)

Jeg har kjørt blackhawken i 331 896, men har jævlig få kills :tease: .

 

Grunnen til det er vel mer at du er pilot og han gunner :p

Lenke til kommentar

Tror du ikke tar igjen KopKing med det første. Han har 711 kills med Blackhawken. Men han har bare kjørt det 17 541(Vet ikke måleenheten)

Jeg har kjørt blackhawken i 331 896, men har jævlig få kills :tease: .

Holy! 711 ?!

Jaja, men så har jo han spilt godt over 100 timer mer en meg da :p

 

Jepp, men hadde 100 og ettellerannet kills for litt over 1 uke tilbake :p Med MrOut som pilot går alle på bakken i bakken.. lol

Lenke til kommentar

Godt noen koser seg med spilling om dagen. Noen som vet når Onslaught kommer? Har det blitt sagt noe offisiell dato? Har hørt svaret "soon" fra det som skulle være sikre kilder.

 

Huff, sterkt savn på meg og nå. I stad gikk jeg ned i kjeller stua og satte med i godstolen med kontrollen og trykke PS-knappen, for å så komme på at PS3'n er hos nordisk film. :tease:

Endret av stresslessen
Lenke til kommentar

Godt noen koser seg med spilling om dagen. Noen som vet når Onslaught kommer? Har det blitt sagt noe offisiell dato? Har hørt svaret "soon" fra det som skulle være sikre kilder.

 

Huff, sterkt savn på meg og nå. I stad gikk jeg ned i kjeller stua og satte med i godstolen med kontrollen og trykke PS-knappen, for å så komme på at PS3'n er hos nordisk film. :tease:

Vet desverre ikke, er sykt spent på hvordan denne mode'n blir.

Haha, kjipt når PS'n ikke funker. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg må si at BFBC2 har mistet mye av sjarmen for min del. Spilte et par runder med Graamow i sted, og vi var vel egentelig enige om at dette ikke var noe å bruke voldsomt mye mer tid på. Kanskje jeg tar noen runder i ny og ne, men tenker det vanker en lengre pause fra dette spillet for min del. Jaja, kan i det minste smykke meg med forumets høyeste KP/d :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...