Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

En av de mest geniale commentary som finnes der ut.

Genial fyr!

Og se mw2 filmene hans... Hahaha, ekstremt morsom dude.

Stoppet videoen etter 1:30 fordi jeg ikke lenger hørte hva han sa pga jeg overdøvet han med latter :p

EDIT: så resten og lo så jævlig mye gjennom den der! Modern Whatisthisshit, Toys'r'us helicopter. HAHAHA! Triggerfinger-skrytingen. Alt var perfekt!

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der er det beste jeg har sett på leenge!!! :!: Lo så hardt!! :rofl:

Haha, han har noen sykt gode kommentarer :p

Eksempel:

Se den, følg med etter ca 0:50. Haha!

"I think just the shock of a recon player on a ATV sent him into cardiac arrest and i gave me the kill." :rofl:

*subbed*

Men likte best i den andre da han sa: "No, I do not have a modded controller. I just have a extremely fast trigger finger" :laugh:

Lenke til kommentar

Det der er det beste jeg har sett på leenge!!! :!: Lo så hardt!! :rofl:

Haha, han har noen sykt gode kommentarer :p

Eksempel:

Se den, følg med etter ca 0:50. Haha!

"I think just the shock of a recon player on a ATV sent him into cardiac arrest and i gave me the kill." :rofl:

*subbed*

Men likte best i den andre da han sa: "No, I do not have a modded controller. I just have a extremely fast trigger finger" :laugh:

Hahahaha :rofl:

Ser på videoene hans nå, sykt morro :D

Lenke til kommentar

"Holy sweet shit in the rubiks cube" :tease: "just lucky for me that i had the two pair of pants that i usually wears, shit the first layer, slide it off. Keep on trucking" Fy faen og morro :)"

"I want to fart but i'm afraid i gonna shit myself again, in the last pants, fuck it; i'm gonna fart and hopefully i don't shit myself" Forfulgt av: "Crysis awoidet, i didn't shit myself, back to commentating"

Endret av stresslessen
Lenke til kommentar

"Not complaining about the spawns, But in reality i could probably run to area 51 from my house, find where they're holding E.T as a captive. Rub my nipples and run back to my house and still be 5 seconds away from spawning. "

Dæver av han fyren :!:

Lenke til kommentar

"Not complaining about the spawns, But in reality i could probably run to area 51 from my house, find where they're holding E.T as a captive. Rub my nipples and run back to my house and still be 5 seconds away from spawning. "

Må du skrive engelsk???++

Hæ?

quota han fyren som du ser i youtube commentary'en lenger opp i tråden.

Endret av Jottnegen
Lenke til kommentar

Må du skrive engelsk???++

"Klager ikke over frambringelsene. Men i virkeligheten kunne jeg kanskje ha løpt til område 51 fra huset mitt, funnet ut hvor de holder E.T som gissel, gni brystvortene mine og løpe tilbake til huset mitt og fortsatt være 5 sekunder fra frambringing."

Fornøyd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...