Arnesen62 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Da var DarkPassengers dogtag i boks OMG, you knifed me! YOU BASTARD!! Edit: ble så sykt deprimert etter at du kniva meg, rage/depressed quita ikke lenge etter det.. Knivet deg ikke en gang. 3 ganger! Hahaha Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Lo så hardt da jeg så at DarPassenger, Arnesen og Jottnegen stod og prøvde å knive hverandre Ser at Arnesen løper for å ta DP, så kommer Jottnegen etter Arnesen. Til slutt står alle i ei klynge og danser :!: Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Lo så hardt da jeg så at DarPassenger, Arnesen og Jottnegen stod og prøvde å knive hverandre Ser at Arnesen løper for å ta DP, så kommer Jottnegen etter Arnesen. Til slutt står alle i ei klynge og danser :!: Haha, ser det for meg :!: Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Når skjedde dette? Etter at vi spilte MrOut? Vi må få samlet mange en dag, og ta priv eller få en hel haug inn på to lag på samme server Hadde vært mye kniving, helihoring osv! Tror det hadde blitt fett. Vet iallefall om 1 annen enn meg som liker å skaffe poeng i heli. Dem renner inn Endret 28. mai 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hehe. Må få til private ja Har en anelse om hvem som liker å sitte i heli Nei, det var tidligere på kvelden at Jottnegen, Arnesen og DP stod og dansa Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Meg? Jeg liker heli Men tror du mente outjection Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Liker å sitte som pilot i Blackhawken mens KopKing er gunner Da slakter vi så lenge de på bakken ikke kan å bruke tracer Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ferdig med Tentamen nå så jeg er klar for litt spilling! Legg meg til da vel! psn: Freddy987 Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Når skjedde dette? Etter at vi spilte MrOut? Vi må få samlet mange en dag, og ta priv eller få en hel haug inn på to lag på samme server Hadde vært mye kniving, helihoring osv! Tror det hadde blitt fett. Vet iallefall om 1 annen enn meg som liker å skaffe poeng i heli. Dem renner inn Med på den! Men vi må ikke bare si at vi skal få det til, vi må faktisk få det til. Hva med en dag i neste helg? Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Eller denna helga Kanskje i kveld? Eller blir det for kort varsel? Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Eller denna helga Kanskje i kveld? Eller blir det for kort varsel? Jeg er med på den Men er redd for at det blir for kort varsel for andre. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg tror vel at jeg skal kunne bli med på litt moro i kveld. Men har også avtalt med en kompis litt RDR sammen i kveld, men viss det ikke kræsjer så er jeg med. Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Vi bør vel ha en slags "påmeldings-greie" slik at det ikke blir så ekstremt rotete innpå tråden? Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Bare sende ut melding til alle på vennelista kanskje? Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Bare sende ut melding til alle på vennelista kanskje? God ide. Men er det en squad på gang nå? Er veldig lysten på å spille litt. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Med en gang jeg joiner gamet så blir det d/c fra serveren Prøvd 5 ganger... EDit: Men når skal vi i så fall ta matchen? Endret 28. mai 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Med en gang jeg joiner gamet så blir det d/c fra serveren Prøvd 5 ganger... EDit: Men når skal vi i så fall ta matchen? D/c 9 ganger nå.. BRENN I HELVETE Lenke til kommentar
August. Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Min gamingstasjon for helgen ^^, 22 tommer rigget til på en gammel stol sammen med ps3'en. Ser så vidt fienden på den skjermen.. Hytteturer er no drit Og selvfølgelig min kjære 416 som står klar til å plukke ned alle russere som kommer inn dør iPhone kamera suger.. Endret 28. mai 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Jeg er nok muligens med litt spilling, så sant min kjære PS3 finner det lurt og begynne å funke igjen. Vil ikke boote for øyeblikket. Prøver og få oppdatert softwaren så får vi se. Endret 28. mai 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
August. Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Svar fra utvikler ang. M1 Garand og M1A1 bugen. @Lausie007 Its been fixed. Will find it's way into an update eventually. http://twitter.com/demize99 På tide! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå