Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Mitt og har kommet! Men jeg får bare lyd på ene øret? Wtf? Jeg har koblet alt riktig! Jeg har stilt alt om på innstillingene også. Noe tips Arnesen?

Jeg får ikke lyd på noen ører. Har fikset alle de lydinnstillingene, men får ingen lyd. Micen funker veldig bra. Testet den innpå "innstilling audioenhet".

Men hva faen da? Har jeg glemt noe? Lyst til å forklare meg hvordan du koblet til Kopking?

 

Føler jeg mangler en ledning eller noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klikker for meg! Klarte virkelig Gamestop å sende meg ett headset som var ødelagt på ene øret? Jeg får ikke lyd på noe annet enn venstre.. Noe som ødelegger hele opplevelsen, og hemmer meg i å høre noe som helst på min høyreside..

 

Hmm...mystisk :hmm: Håper jeg får et som funker da :)

Lenke til kommentar

Klikker for meg! Klarte virkelig Gamestop å sende meg ett headset som var ødelagt på ene øret? Jeg får ikke lyd på noe annet enn venstre.. Noe som ødelegger hele opplevelsen, og hemmer meg i å høre noe som helst på min høyreside..

 

Hmm...mystisk :hmm: Håper jeg får et som funker da :)

Mitt funker strålende! Og ja, fy for en lyd :dribble:

Lenke til kommentar

Glitch på Isla inocentes. Hvis du er defender på første base så prøv å få itak i et helikopter, fly over til neste base og ødelegg det gjerde bak huset med mcom'en i. Da forsvinner den mcomen. OGSÅ når første base har blitt tapt vil spillet tro at den mcomen i det ødelagte huset er der fremdeles , noe den ikke er. Så attackerne får aldri ødelagt den og defenders har et garantert win. :p

 

Men det er en skitten glitch, og må bare brukes hvis laget sliter :p

 

Og arnesen sin gold tag er min!

Lenke til kommentar

Og arnesen sin gold tag er min!

:thumbdown:

Hadde en fin runde da jeg joinet deg, DarkPassenger og MrOutjecti0n. Endte opp med din dogtag, Outjecti0n sin, og DarkPassenger sin 3 ganger! :w00t:

 

Og forresten, du var jævlig heldig :p Du fikk min dogtag i det jeg knivet DarkPassenger, så jeg var midt opp i noe :thumbdown: Tror du spawnet på han eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...