Arnesen62 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Mitt og har kommet! Men jeg får bare lyd på ene øret? Wtf? Jeg har koblet alt riktig! Jeg har stilt alt om på innstillingene også. Noe tips Arnesen? Jeg får ikke lyd på noen ører. Har fikset alle de lydinnstillingene, men får ingen lyd. Micen funker veldig bra. Testet den innpå "innstilling audioenhet". Men hva faen da? Har jeg glemt noe? Lyst til å forklare meg hvordan du koblet til Kopking? Føler jeg mangler en ledning eller noe. Lenke til kommentar
seblar Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Snufs Må nok vente noen dager til jeg, på grunn av transport streik(?) Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Angående Mac, anathema, så er jeg helt motsatt Har en mac, og gikk rett tilbake til windows Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Du må være gal. Hva var grunnen til det? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Klikker for meg! Klarte virkelig Gamestop å sende meg ett headset som var ødelagt på ene øret? Jeg får ikke lyd på noe annet enn venstre.. Noe som ødelegger hele opplevelsen, og hemmer meg i å høre noe som helst på min høyreside.. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Du må være gal. Hva var grunnen til det? Mac var vanskelig siden jeg har brukt windows helt fra starten(jeg orket ikke sette meg inn i den da men) Dessuten passer windows 7 meg perfekt Liker å ha noe å surre med, så Mac blir for sterilt for meg Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ah, det forklarer mye. (at du ikke satte deg inn i den;) ) Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jaja, men Mac er jo utrolig bra når det kommer til virus fronten, det er det eneste omtrent jeg savner på windows Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ahhh, noen ganger hater jeg red dot og elsker iron sight, andre ganger omvendt! djiiz Lenke til kommentar
seblar Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Klikker for meg! Klarte virkelig Gamestop å sende meg ett headset som var ødelagt på ene øret? Jeg får ikke lyd på noe annet enn venstre.. Noe som ødelegger hele opplevelsen, og hemmer meg i å høre noe som helst på min høyreside.. Hmm...mystisk Håper jeg får et som funker da Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Klikker for meg! Klarte virkelig Gamestop å sende meg ett headset som var ødelagt på ene øret? Jeg får ikke lyd på noe annet enn venstre.. Noe som ødelegger hele opplevelsen, og hemmer meg i å høre noe som helst på min høyreside.. Hmm...mystisk Håper jeg får et som funker da Mitt funker strålende! Og ja, fy for en lyd Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Bastards.. Nå må jeg også ordne meg headset... Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Frister syykt å bestille PX21! Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Frister syykt å bestille PX21! Det forstår jeg Og det er absolutt til å anbefale! Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hvordan er det med Steriolyd? Hører du ting fra riktige steder? Taper det mye på at det ikke er 5.1 lyd? Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Da var DarkPassengers dogtag i boks Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Da var DarkPassengers dogtag i boks OMG, you knifed me! YOU BASTARD!! Edit: ble så sykt deprimert etter at du kniva meg, rage/depressed quita ikke lenge etter det.. Endret 27. mai 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
August. Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Glitch på Isla inocentes. Hvis du er defender på første base så prøv å få itak i et helikopter, fly over til neste base og ødelegg det gjerde bak huset med mcom'en i. Da forsvinner den mcomen. OGSÅ når første base har blitt tapt vil spillet tro at den mcomen i det ødelagte huset er der fremdeles , noe den ikke er. Så attackerne får aldri ødelagt den og defenders har et garantert win. Men det er en skitten glitch, og må bare brukes hvis laget sliter Og arnesen sin gold tag er min! Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) FAEN ta EA! Sitter her med en kompis i stua mi og skal spille sammen, men hver gang vi joiner hverandre detter den ene ut. Som oftest den som blir joinet. Hælvette heller, skjønner meg ikke på denna dritten. Edit: Endret 27. mai 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Og arnesen sin gold tag er min! Hadde en fin runde da jeg joinet deg, DarkPassenger og MrOutjecti0n. Endte opp med din dogtag, Outjecti0n sin, og DarkPassenger sin 3 ganger! Og forresten, du var jævlig heldig Du fikk min dogtag i det jeg knivet DarkPassenger, så jeg var midt opp i noe Tror du spawnet på han eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå