Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KopKing, du spurte igår om man kunne spore pakken. Vist du går på "Order history" og trykker på orderen, så skal det stå et nummer under "Tracking Number", så må du bare trykke der for å se hvor pakken din er, det nummeret funker ikke på sporingen på Posten.no

 

Min pakke er i Louisville, KY, US

Lenke til kommentar

Ja, sjekket i går og var som jeg tenkte! Min er samme sted. Venter på å bli sendt til Norge. I går stod det at den skulle ankomme Bergen den 26. Tror de har litt høye tanker om seg selv der :p Hehe! Skulle til å sende deg en PM om det i sted. Men PCen bli har klikket! Den er helt kræsjet! PC til 7000, ingen nedlastede filer, anti-virus, og kun internett og skolebruk. Fuckings ACER pcer. De er notorious på en ting, og det er å bryte ned.

 

Nettet har vært helt bøgget på PS3 også. Men har hele tiden hatt på den pcen jeg sitter på nå. Tror EA holder på å tulle med serverne nå også.

 

EDIT: Kan ikke koble til på EA online nå! Bare jeg ser det ut som. For en møkka dag..

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Spilte nettopp mot han som er øverst på leaderboardet, lfenec. Jævla spawnraper :)

Da gjorde jeg en ting, og det starter med "R" og slutter på "agequit" :w00t:

 

Edit: Trenger virkelig en choppergunner! "hint,hint Kopking!"

Endret av Mr_Outjecti0n
Lenke til kommentar

Ja, sjekket i går og var som jeg tenkte! Min er samme sted. Venter på å bli sendt til Norge. I går stod det at den skulle ankomme Bergen den 26. Tror de har litt høye tanker om seg selv der :p Hehe! Skulle til å sende deg en PM om det i sted. Men PCen bli har klikket! Den er helt kræsjet! PC til 7000, ingen nedlastede filer, anti-virus, og kun internett og skolebruk. Fuckings ACER pcer. De er notorious på en ting, og det er å bryte ned.

 

Nettet har vært helt bøgget på PS3 også. Men har hele tiden hatt på den pcen jeg sitter på nå. Tror EA holder på å tulle med serverne nå også.

 

EDIT: Kan ikke koble til på EA online nå! Bare jeg ser det ut som. For en møkka dag..

 

Hehe, liker ikke ACER jeg heller, jeg har en HP, men ikke at den er så mye bedre ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...