iddle Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 legg meg gjerne til på psn, om noen vil spille. Psn er: brukarnamn Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 legg meg gjerne til på psn, om noen vil spille. Psn er: brukarnamn Husker det navnet så utrolig godt, holdte på å klikke på deg Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 legg meg gjerne til på psn, om noen vil spille. Psn er: brukarnamn Husker det navnet så utrolig godt, holdte på å klikke på deg Same. Sletta deg etter noen dager, skjerpings. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 legg meg gjerne til på psn, om noen vil spille. Psn er: brukarnamn Husker det navnet så utrolig godt, holdte på å klikke på deg Same. Sletta deg etter noen dager, skjerpings. Hvaforno' da? Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Må innrømme at det blir mye mer RDR enn BC2 nå om dagen, men kommer nok tilbake til online på BC2 etterhvert Lenke til kommentar
iddle Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) legg meg gjerne til på psn, om noen vil spille. Psn er: brukarnamn Husker det navnet så utrolig godt, holdte på å klikke på deg Same. Sletta deg etter noen dager, skjerpings. Kvifor? Hadde nettopp kjøpt spillet, så vist det er fordi eg spilte dårlig ser eg ikkje grunnen til det. Gi folk litt tid. Svar på PM Endret 24. mai 2010 av iddle Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 legg meg gjerne til på psn, om noen vil spille. Psn er: brukarnamn Husker det navnet så utrolig godt, holdte på å klikke på deg Same. Sletta deg etter noen dager, skjerpings. Kvifor? Hadde nettopp kjøpt spillet, så vist det er fordi eg spilte dårlig ser eg ikkje grunnen til det. Gi folk litt tid. Svar på PM Må bare beklage det som skjedde, men noen anbefalinger første gangen til nybegynner: Aldri kjør heli med andre, prøv helst å få det alene og tren : ) Medic er lurt å være etter min mening. Lær spillet godt rettogslett Lenke til kommentar
iddle Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 legg meg gjerne til på psn, om noen vil spille. Psn er: brukarnamn Husker det navnet så utrolig godt, holdte på å klikke på deg Same. Sletta deg etter noen dager, skjerpings. Kvifor? Hadde nettopp kjøpt spillet, så vist det er fordi eg spilte dårlig ser eg ikkje grunnen til det. Gi folk litt tid. Svar på PM Må bare beklage det som skjedde, men noen anbefalinger første gangen til nybegynner: Aldri kjør heli med andre, prøv helst å få det alene og tren : ) Medic er lurt å være etter min mening. Lær spillet godt rettogslett Hehe, hugser det med heli'en, angra jævlig når eg kom på at eg spilte på eit litt særiøst lag og kom meg ut av heli'en. Hater LMG så spiller kun medic på hardcore nå. Sleit og litt med spillet i begynnelsen siden eg kom rett frå MW2 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Svarer deg her, jeg. Grunnen til at jeg slettet deg var fordi du sugde, ja. I tillegg hadde du på mic konstant, og snakket lavmelt med alt annet en squaden.I det heletatt ble jeg irritert over mangel på kommunikasjon. Men jeg tenkte ikke særlig over at du var ny i spillet, og det beklager jeg. Det var ikke personlig ment at du ble slettet, men jeg forbeholder meg retten til å være litt selektiv på hvem jeg har i lista. Når du har kommet deg litt mer inn i spillet kan du gjerne få adde meg igjen, så skal du få en ny sjanse. Allrighty? Endret 24. mai 2010 av Anathema Lenke til kommentar
iddle Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Svarer deg her, jeg. Grunnen til at jeg slettet deg var fordi du sugde, ja. I tillegg hadde du på mic konstant, og snakket lavmelt med alt annet en squaden.I det heletatt ble jeg irritert over mangel på kommunikasjon. Men jeg tenkte ikke særlig over at du var ny i spillet, og det beklager jeg. Det var ikke personlig ment at du ble slettet, men jeg forbeholder meg retten til å være litt selektiv på hvem jeg har i lista. Når du har kommet deg litt mer inn i spillet kan du gjerne få adde meg igjen, så skal du få en ny sjanse. Allrighty? ok, hadde mest på mic'en for å høre dere bedre, trudde eg hadde skrudd ned nivået nok til at eg ikkje lagde unødvendig lyd, men det fikser jeg til neste gang. Irriterer meg selv over de med mic på konstant, så jeg forstår deg godt da og hadde nok gjort det samme i din situasjon. Prøver igjen når jeg er bedre Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Internettet kobla ut, KopKing! Men orker ikke spille mer Håper ikke jeg mister alle poengene jeg fikk sist runde Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Har funnet ut at det saves mellom hvert liv, så kanskje du mistet 100 Ikke noe mer liksom! Don't worry! Nei, stakk rett etterpå jeg og da! Takket være at nettet ditt klikket fikk jeg Ace Pin Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Puh! Fikk jo godt over 3400 poeng bare på de to første basene. Hadde jo dobbelt så mye som nestemann på lista Stjeler din signaturidé Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jævlig med platinums dere har fått da har 1 jeg! men så er jo dere lvl 46 og da Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Puh! Fikk jo godt over 3400 poeng bare på de to første basene. Hadde jo dobbelt så mye som nestemann på lista Stjeler din signaturidé Den er grei! Har platinum på Aug'n snart. Endret 25. mai 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Nå får jeg Failed to connect to EA online? What? Hater EA egentlig. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Godt å høre det bare ikke er meg, men hva holde de på med nå da? Laster opp Map pack 3? Eller Onslaught mode eller hva de het? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Har funnet ut at det saves mellom hvert liv, så kanskje du mistet 100 Ikke noe mer liksom! Don't worry! What, er det noe nytt? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Tror det har gjort det en stund. Jeg har iallefall fått opp Saving i hjørnet mitt en del ganger når jeg dør.. http://blogs.battlefield.ea.com/ Hahah! Sjekk videoene nest øverst Nest øverste post! Nå får jeg opp mye piss på skjermen på BFBC2! Først ett eller annet user agreement man må lese gjennom, så må man lage en account for ett eller annet. Så når jeg gjør det får jeg opp failed to create account FUCK EA! Endret 25. mai 2010 av Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå