Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

legg meg gjerne til på psn, om noen vil spille.

 

Psn er: brukarnamn

Husker det navnet så utrolig godt, holdte på å klikke på deg :roll:

 

Same. Sletta deg etter noen dager, skjerpings.

 

Kvifor? Hadde nettopp kjøpt spillet, så vist det er fordi eg spilte dårlig ser eg ikkje grunnen til det. Gi folk litt tid. Svar på PM

Endret av iddle
Lenke til kommentar

legg meg gjerne til på psn, om noen vil spille.

 

Psn er: brukarnamn

Husker det navnet så utrolig godt, holdte på å klikke på deg :roll:

 

Same. Sletta deg etter noen dager, skjerpings.

 

Kvifor? Hadde nettopp kjøpt spillet, så vist det er fordi eg spilte dårlig ser eg ikkje grunnen til det. Gi folk litt tid. Svar på PM

 

Må bare beklage det som skjedde, men noen anbefalinger første gangen til nybegynner:

Aldri kjør heli med andre, prøv helst å få det alene og tren : )

Medic er lurt å være etter min mening. Lær spillet godt rettogslett :D

Lenke til kommentar

legg meg gjerne til på psn, om noen vil spille.

 

Psn er: brukarnamn

Husker det navnet så utrolig godt, holdte på å klikke på deg :roll:

 

Same. Sletta deg etter noen dager, skjerpings.

 

Kvifor? Hadde nettopp kjøpt spillet, så vist det er fordi eg spilte dårlig ser eg ikkje grunnen til det. Gi folk litt tid. Svar på PM

 

Må bare beklage det som skjedde, men noen anbefalinger første gangen til nybegynner:

Aldri kjør heli med andre, prøv helst å få det alene og tren : )

Medic er lurt å være etter min mening. Lær spillet godt rettogslett :D

 

Hehe, hugser det med heli'en, angra jævlig når eg kom på at eg spilte på eit litt særiøst lag og kom meg ut av heli'en. Hater LMG så spiller kun medic på hardcore nå. Sleit og litt med spillet i begynnelsen siden eg kom rett frå MW2

Lenke til kommentar

Svarer deg her, jeg. Grunnen til at jeg slettet deg var fordi du sugde, ja. I tillegg hadde du på mic konstant, og snakket lavmelt med alt annet en squaden.I det heletatt ble jeg irritert over mangel på kommunikasjon. Men jeg tenkte ikke særlig over at du var ny i spillet, og det beklager jeg. Det var ikke personlig ment at du ble slettet, men jeg forbeholder meg retten til å være litt selektiv på hvem jeg har i lista. Når du har kommet deg litt mer inn i spillet kan du gjerne få adde meg igjen, så skal du få en ny sjanse. :)

 

Allrighty? :innocent:

Endret av Anathema
Lenke til kommentar

Svarer deg her, jeg. Grunnen til at jeg slettet deg var fordi du sugde, ja. I tillegg hadde du på mic konstant, og snakket lavmelt med alt annet en squaden.I det heletatt ble jeg irritert over mangel på kommunikasjon. Men jeg tenkte ikke særlig over at du var ny i spillet, og det beklager jeg. Det var ikke personlig ment at du ble slettet, men jeg forbeholder meg retten til å være litt selektiv på hvem jeg har i lista. Når du har kommet deg litt mer inn i spillet kan du gjerne få adde meg igjen, så skal du få en ny sjanse. :)

 

Allrighty? :innocent:

 

ok, hadde mest på mic'en for å høre dere bedre, trudde eg hadde skrudd ned nivået nok til at eg ikkje lagde unødvendig lyd, men det fikser jeg til neste gang. Irriterer meg selv over de med mic på konstant, så jeg forstår deg godt da og hadde nok gjort det samme i din situasjon.

Prøver igjen når jeg er bedre :thumbup:

Lenke til kommentar

Tror det har gjort det en stund. Jeg har iallefall fått opp Saving i hjørnet mitt en del ganger når jeg dør..

 

http://blogs.battlefield.ea.com/ Hahah! Sjekk videoene nest øverst :p Nest øverste post!

 

Nå får jeg opp mye piss på skjermen på BFBC2! Først ett eller annet user agreement man må lese gjennom, så må man lage en account for ett eller annet. Så når jeg gjør det får jeg opp failed to create account

 

 

FUCK EA!

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...