Arnesen62 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 På Gamestop selger de Px21 til rundt 500 kr Bestilte akkurat derfra nå! Betalte 110 dollar totalt = 712 NOK. Er sikkert ikke det billigste alternativet, men vil bare ha disse kjappest mulig, spesielt nå som jeg har mistet micen i tilegg! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Bestiller nok fra Gamestop. Dem er flink. Tar ca 1 uke å få det hjem og. Gleder meg til å få høre BFBC2s EKTE lydbilde! Endret 21. mai 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Bestilt! Satser på at PX21 ligger i postkassen i løpet av neste uke! (Lov å håpe) Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Har ikke giddet å spille i dag! Har vært noen dårlige dager i det siste, så tar meg en time-out i dag med UFC 2010 Når jeg sjekker Leaderboards neste gang, er MrOut lederen Endret 21. mai 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) men i svarte.. Nå har det lagga i to dager, WHAT THE FUCK IS GOIN' ON?! () Edit: Hitboxen er heller ikke på sitt beste... Endret 21. mai 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Aner ikke Har ikke giddet i dag, pga lagg og det ødelegger hele spillingen Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Det headsettet, hvordan gir det lyd i headsettet samtidig som du får voicechat lyd uten at det blir uklart ? Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Det headsettet, hvordan gir det lyd i headsettet samtidig som du får voicechat lyd uten at det blir uklart ? Nettopp det samme jeg også lurer på. Endret 21. mai 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Tekologien overrasker alltid. Jeg tror det funker som faen, og alle jeg snakker med som virkelig er gode gamere, bruker alltid P21 eller PX21. En kompis av meg på Elkjøp, lo litt av meg når jeg kjøpte bluetooth dingsen til Sony, han anbefalte P21, men hadde ikke giddet å kjøpe PX21 siden han har ett headset han mener gir han alt han trenger. Men lyden fra det folk sier vil iallefall aldri overdøve andre lyder, eller noe. Han syns det kun er behagelig, og ikke forstyrrende. Jeg er lei av å høre bakgrunns støy, høre meg selv i andre enden, ha forsinkelse på alt jeg sier, og få beskjed om at det er en bak meg når jeg er død. Bluetooth greiene til Sony er underutviklet, og overpriset. Jeg satser på PX21 nå, og skal gi en tilbakemelding til alle dere som fortsatt sitter med noe annet Endret 21. mai 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
seblar Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Da var det bestilt fra Gamestop Men tror ikke det blir sendt før på tirsdag siden de ikke sender i helger eller på helligdager Lenke til kommentar
att Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Et skikkelig headset er nok digg, men selv spiller jeg med lyd på et skikkelig surround-annlegg, og med mic. DET er konge, det! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Nei, det er ikke konge det. Sitter ved et hifi-anlegg til godt over 50.000,- i verdi, og det er ingenting satt ved siden av et godt headset, rett og slett fordi jeg aldri får spilt så høyt at jeg hører de små detaljene jeg får fra et headset. Lenke til kommentar
att Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hehe. At du ikke får spilt høyt nok betyr ikke at det ikke er godt nok. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Mja. De nivåene jeg måtte ha spilt på for å få med meg tilsvarende av hva Sennheiser headsetet kan by på, ville nok vært skremmende. Mener bare å si at når det kommer til gaming er surround-anlegg slått av headsett. Lenke til kommentar
att Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Når du skriver det sånn høres det ikke ut som du har fått satt opp annelgget ditt skikkelig. Velger man "cinema" i lydmenyen i spillet, og man har fått satt opp surround-annlegget skikkelig, er det ingenting som skal være i veien for at det skal kunne måle seg med et skikkelig headset - selvom man får det "tettere inn på øra" med et headset. Hos meg funker det ihvertfall smooth! Endret 21. mai 2010 av att Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Fæst fra i dag til i morra så får ikke spilt Du er fortsatt kongen på leaderboardet, KopKing Endret 22. mai 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Når du skriver det sånn høres det ikke ut som du har fått satt opp annelgget ditt skikkelig. Velger man "cinema" i lydmenyen i spillet, og man har fått satt opp surround-annlegget skikkelig, er det ingenting som skal være i veien for at det skal kunne måle seg med et skikkelig headset - selvom man får det "tettere inn på øra" med et headset. Hos meg funker det ihvertfall smooth! Hehe, det er nok stilt inn skikkelig vil jeg si. Syns heller det virker som om du ikke har hatt gleden av å prøve å spille med et skikkelig godt headset. Fikk denne aha-opplevelsen selv kun for noen dager siden, og har faktisk gått opp ganske mange prosenter i kpd pga det. Snart 2.0! Lenke til kommentar
att Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Smaken er som baken. Jeg har også testa headset, men likte surround bedre. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Nei, det er ikke konge det. Sitter ved et hifi-anlegg til godt over 50.000,- i verdi, og det er ingenting satt ved siden av et godt headset, rett og slett fordi jeg aldri får spilt så høyt at jeg hører de små detaljene jeg får fra et headset. Har du 5.1 lyd? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Surround og mic gir forstyrrelser til de andre gamerne. Hvertfall hvis man spiller for høyt. Tror PX21 gir meg mer enn surround. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå