Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tekologien overrasker alltid. Jeg tror det funker som faen, og alle jeg snakker med som virkelig er gode gamere, bruker alltid P21 eller PX21. En kompis av meg på Elkjøp, lo litt av meg når jeg kjøpte bluetooth dingsen til Sony, han anbefalte P21, men hadde ikke giddet å kjøpe PX21 siden han har ett headset han mener gir han alt han trenger. Men lyden fra det folk sier vil iallefall aldri overdøve andre lyder, eller noe. Han syns det kun er behagelig, og ikke forstyrrende.

 

Jeg er lei av å høre bakgrunns støy, høre meg selv i andre enden, ha forsinkelse på alt jeg sier, og få beskjed om at det er en bak meg når jeg er død. Bluetooth greiene til Sony er underutviklet, og overpriset.

 

Jeg satser på PX21 nå, og skal gi en tilbakemelding til alle dere som fortsatt sitter med noe annet :p

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Når du skriver det sånn høres det ikke ut som du har fått satt opp annelgget ditt skikkelig. Velger man "cinema" i lydmenyen i spillet, og man har fått satt opp surround-annlegget skikkelig, er det ingenting som skal være i veien for at det skal kunne måle seg med et skikkelig headset - selvom man får det "tettere inn på øra" med et headset.

 

Hos meg funker det ihvertfall smooth!

Endret av att
Lenke til kommentar

Når du skriver det sånn høres det ikke ut som du har fått satt opp annelgget ditt skikkelig. Velger man "cinema" i lydmenyen i spillet, og man har fått satt opp surround-annlegget skikkelig, er det ingenting som skal være i veien for at det skal kunne måle seg med et skikkelig headset - selvom man får det "tettere inn på øra" med et headset.

 

Hos meg funker det ihvertfall smooth!

 

Hehe, det er nok stilt inn skikkelig vil jeg si. Syns heller det virker som om du ikke har hatt gleden av å prøve å spille med et skikkelig godt headset. Fikk denne aha-opplevelsen selv kun for noen dager siden, og har faktisk gått opp ganske mange prosenter i kpd pga det. Snart 2.0!

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke konge det. Sitter ved et hifi-anlegg til godt over 50.000,- i verdi, og det er ingenting satt ved siden av et godt headset, rett og slett fordi jeg aldri får spilt så høyt at jeg hører de små detaljene jeg får fra et headset.

 

Har du 5.1 lyd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...