Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hvordan så det feil ut? :p Den lurer jeg faktisk veldig på. Tror dette fort kan bli årets spill.

Var litt kjapp på avtrekkern der. Så nettopp en introduction video, som så ganske allright ut. Men forklar meg, er dette kun SP eller er det en stor MP del her?

Edit: Mic'n ble bare plutselig ødelagt når jeg satt med den på øret. Var brått slik at alle som snakket til meg ble hørt på ca 10% volum, og høytaleren gav lyd som tydet på at den var sprengt. Heldigvis er det noe som heter NEL. ^^

Endret av Anathema
Lenke til kommentar

Og hvordan så det feil ut? :p Den lurer jeg faktisk veldig på. Tror dette fort kan bli årets spill.

Var litt kjapp på avtrekkern der. Så nettopp en introduction video, som så ganske allright ut. Men forklar meg, er dette kun SP eller er det en stor MP del her?

Edit: Mic'n ble bare plutselig ødelagt når jeg satt med den på øret. Var brått slik at alle som snakket til meg ble hørt på ca 10% volum, og høytaleren gav lyd som tydet på at den var sprengt. Heldigvis er det noe som heter NEL. ^^

Er en multiplayer del. 16 stk online, mange gamemodes, og man har hele SP verdenen å breie seg rundt i! Gleder meg som en unge til å se hvordan de gjør alt sammen! Men det er begge deler! Men jeg er glad i Single Player. Deilig å kunne slappe av uten at faktisk er en konkurranse der ute :p hehe!

Angående mic, jeg håper min sprenger eller noe :p Da går jeg på butikken å kjøpe meg noe skikkelige greier, sånn at jeg kan soundwhore :p

Lenke til kommentar

Jeg var nettopp å bestilte RDR LE, og det kommer ikke før den 28! Grunnen er streik.

Turtle Beach P21 :innocent:

http://www.youtube.com/watch?v=O8doiUlt2EM

Det hadde vært deilig å ha!

Ville ikke hatt P21 ettersom at det står midt på skjermen at de har blitt replaced by PX21..

Edit: Glem det, jeg spiller ikke på Xbox360, så trenger ikke ett universalt headset. Og om det er litt bedre gir jeg faen når jeg tenker meg om :p P21 er nok billigere :D Noen som vet ca pris?

Men faen for noen saker :D:p

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Prøvde å spille litt med hodetelefoner. Fy faen! Hører jo lyder som jeg aldri har hørt i spillet før. Har bare spilt med lyden fra tv'n før :thumbdown: Fra nå av når jeg ikke spiller med folk jeg snakker med, så skal jeg bruke hodetelefoner :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde innstillingene fortsatt på TV. Brukte Sennheisser et eller anna :p

I stad da jeg spilte så satte jeg to c4 på en tanks og det viste seg at det ble femdobbel kill :p Elsker å springe rundt med SV98 m/acog og være sneaky :tease:

EDIT: Etter en runde på valpariso så gikk jeg jo faen meg 81-23!!! Bare ved hjelp av SV'n!

Endret av Mr_Outjecti0n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...