Joffii Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Har klart å miste micen min! Jeg har ødelagt min. Hvordan klarer dere det?! Jeg har 2 micer ^^ Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Og hvordan så det feil ut? Den lurer jeg faktisk veldig på. Tror dette fort kan bli årets spill. Var litt kjapp på avtrekkern der. Så nettopp en introduction video, som så ganske allright ut. Men forklar meg, er dette kun SP eller er det en stor MP del her? Edit: Mic'n ble bare plutselig ødelagt når jeg satt med den på øret. Var brått slik at alle som snakket til meg ble hørt på ca 10% volum, og høytaleren gav lyd som tydet på at den var sprengt. Heldigvis er det noe som heter NEL. ^^ Endret 19. mai 2010 av Anathema Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Og hvordan så det feil ut? Den lurer jeg faktisk veldig på. Tror dette fort kan bli årets spill. Var litt kjapp på avtrekkern der. Så nettopp en introduction video, som så ganske allright ut. Men forklar meg, er dette kun SP eller er det en stor MP del her? Edit: Mic'n ble bare plutselig ødelagt når jeg satt med den på øret. Var brått slik at alle som snakket til meg ble hørt på ca 10% volum, og høytaleren gav lyd som tydet på at den var sprengt. Heldigvis er det noe som heter NEL. ^^ Er en multiplayer del. 16 stk online, mange gamemodes, og man har hele SP verdenen å breie seg rundt i! Gleder meg som en unge til å se hvordan de gjør alt sammen! Men det er begge deler! Men jeg er glad i Single Player. Deilig å kunne slappe av uten at faktisk er en konkurranse der ute hehe! Angående mic, jeg håper min sprenger eller noe Da går jeg på butikken å kjøpe meg noe skikkelige greier, sånn at jeg kan soundwhore Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Så det! Haha, det er faktisk litt sykt. Trodde du bare joinet meg, men kom på senere at jeg ikke har deg på vennelisten. Sykt sammentreff og! Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Turtle Beach P21 http://www.youtube.com/watch?v=O8doiUlt2EM Det hadde vært deilig å ha! Endret 19. mai 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Jeg var nettopp å bestilte RDR LE, og det kommer ikke før den 28! Grunnen er streik. Turtle Beach P21 http://www.youtube.com/watch?v=O8doiUlt2EM Det hadde vært deilig å ha! Ville ikke hatt P21 ettersom at det står midt på skjermen at de har blitt replaced by PX21.. Edit: Glem det, jeg spiller ikke på Xbox360, så trenger ikke ett universalt headset. Og om det er litt bedre gir jeg faen når jeg tenker meg om P21 er nok billigere Noen som vet ca pris? Men faen for noen saker Endret 19. mai 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Selges disse i Norge noen plass? Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Kan kjøpes på play.com tror jeg og man kan bruke HDMI. Trenger bare koble til Ps3 AV kablene. Trodde man måtte kjøpe Komposittkabler jeg http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/11314493/Turtle-Beach-Ear-Force-P21-Stereo-Headset/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0 Ca. 766 NOK Endret 19. mai 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Eneste nye med den nye versjonen er at den har støtte for xbox. Kan hende det er litt større klokker. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Var det ikke også stereo/mono lyd som var forskjell? Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Bare chattelyden! Men vet ikke hva som er vits med chattelyd i stereo Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Skal uansett ha! Har sett meg lei av å ikke få full effekt av lyden, og ikke kunne spore fiendens lyder bedre Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Fikk utrolig lyst på selv, synd de ikke selger i norge. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Til Jottnegen og MrOutjecti0n: PS3 hang seg, og jeg gadd ikke gå inn igjen pga jeg skal ut i det fine været i Bergen by! Skal spille i kveld Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Prøvde å spille litt med hodetelefoner. Fy faen! Hører jo lyder som jeg aldri har hørt i spillet før. Har bare spilt med lyden fra tv'n før Fra nå av når jeg ikke spiller med folk jeg snakker med, så skal jeg bruke hodetelefoner Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Sa det til Jottnegen i sted at jeg hadde prøvd det jeg og! Helt insane! Smeller som faen! Stilte du det til headphones på settings og eller? Hvilke hodetelefoner brukte du da? Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Jeg hadde innstillingene fortsatt på TV. Brukte Sennheisser et eller anna I stad da jeg spilte så satte jeg to c4 på en tanks og det viste seg at det ble femdobbel kill Elsker å springe rundt med SV98 m/acog og være sneaky EDIT: Etter en runde på valpariso så gikk jeg jo faen meg 81-23!!! Bare ved hjelp av SV'n! Endret 19. mai 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Høres bra ut! HC da eller? Syns det er vanvittig morro med HC om dagene! Tok du en utenfor tanksen og da eller? Endret 19. mai 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå